Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Piteros1
Wysłany: Pon 22:36, 26 Maj 2014
Temat postu:
popatrza na zawory, wrzuc wysoki bieg i krec kolem bedzie przeskakiwac jak ssace zawory sie podniosa to po tym wkladasz srubokret do swiecy i szukasz pierwszego gmp, al w druga strone podnosza sie wydechy to krecisz do tylu kolem do pierwszego gmp
lukas029
Wysłany: Pon 20:33, 26 Maj 2014
Temat postu:
No wiem, tylko skąd luzy kiedy tłok był na dole?
Wyregulowałem w pozycji tłoka na górze, ale nacięcie na wale nie było widoczne- czy to może być prawidłowa pozycja GMP?
Odpaliłem na chwilę i zimny chodzi równo, cicho. Nie grzałem, bo chłodnicę ściągnąłem od razu do zaklejenia
KristofSX
Wysłany: Pon 19:52, 26 Maj 2014
Temat postu:
GMP to najwyższy puntk tłoka po suwie sprężania,
patrz jak pracują zawory,
ssanie-sprężanie-praca-wydech
lukas029
Wysłany: Pon 18:58, 26 Maj 2014
Temat postu: Regulacja zaworów
Mam problem z ustawieniem GMP..
Kręcąc kołem po "przeskoczeniu" zaworów nie mogę znaleźć luzów w GMP. Po kolei sprawdzałem i wyglądało tak:
- Tłok na górze, śruba wkręcona- wał zablokowany- luzów brak!
- Tłok na górze, rowka na wale nie widać- luz na ssących, na wydechach brak
- Widać rowek, tłok na górze- luzów brak
- tłok na dole, rowka nie widać- luz na ssących i wydechowych !!
- tłok na górze, śruba wkręcona- luzów brak
- rowka nie widać, tłok na dole- luz na ssących
- widać rowek, tłok na górze- luzów brak
- nie widać rowka, tłok na górze- luzy na ssących i wydechowych
Dopiero w tym ostatnim punkcie tłok ustawił się na górze i są luzy. Ale nie widać wycięcia na wale. Możecie mi wytłumaczyć o co z tym chodzi?
Wszyscy piszą "tłok na górze, wkręcasz śrubę, regulujesz i po problemie". Ale jakoś u mnie wkręcenie śruby nic nie daje (a poza tym jak nie widać rowka to też wkręca się do końca- więc o co chodzi?)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin