Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pią 7:10, 30 Maj 2014
Temat postu:
wiesz co, skręc wszystko jak powinno byc - masz srube ? jak cos to ja mam srube tylko że bez podkładki
i sprawdź jaki luz osiowy ma wałek, ja bym sprawdził np u siebie, moze byc takie cos że skrzynia przy wbijani biegów zostaje wypychana w strone zebatki, siła na pewno nie jest na tyle duza zeby zerwać śrube, ale jakis udar moze ona dostawac i zmęczeniowo pusciła. druga sprawa jak luz osiowy byłby przez to za duzy, to kły skrzyni mogą sie chyba szybciej zuzywac, przynajmniej na logike tak mysle
KozioŁ
Wysłany: Czw 22:08, 29 Maj 2014
Temat postu:
zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą - czy na urwaną śrubę zębatki miało wpływ właśnie żle osadzone łożysko? jak myślicie?
KozioŁ
Wysłany: Śro 21:05, 28 Maj 2014
Temat postu:
tak też uczynię
przy dużym remoncie na koniec sezonu złożę to jak należy
henio12323
Wysłany: Śro 20:52, 28 Maj 2014
Temat postu:
hehe szczerze ja bym jeździł, bo skoro tak jak mówisz nie było oznak to powinno byc nadal okej, no ale wiadomo przy serwisie od razu trzeba sie tym zając
KozioŁ
Wysłany: Śro 14:58, 28 Maj 2014
Temat postu:
dokładnie jest tak jak piszesz i zastanawiam się czy jeżdżąc z takim łożyskiem nic nie uszkodzę, ale z drugiej strony jeździ to już sporo czasu i pewnie gdyby się śruba nie ujebała to bym o tym nie wiedział i jeżdził bym do remontu głównego
henio12323
Wysłany: Śro 13:58, 28 Maj 2014
Temat postu:
duzej róznicy nie ma, bo dla łozyska to obojętne w którą strone sie kręci. a po załozeniu tulejek zebatki i sruby, bierznia wewnętrzna nie ma jak po proistu wyjsc, tylko dopiero tak jak mówisz po odkręceniu sruby ;P
samo łozysko pewnie też jak wiesz nie ma strony i wbijasz obojętne dopiero potem osadzenie bierzni wewnętrznej ma wpływ
swoja drogą teraz tak pomyslałem że ciekawe jak na to reaguje skrzynia biegów, bo bierznia wewnętrzna ma przekrój litery T, i daszek tej litery jakby powinien sie opierac o skrzynie a teraz sie opiera węzszą stroną. dystansowanie jest to samo, tylko miejsce styku mniejsze
KozioŁ
Wysłany: Śro 13:43, 28 Maj 2014
Temat postu:
jesteś pewien? da się w ogóle wsadzić to łożysko odwrotnie? da się na tym jeżdzić?
henio12323
Wysłany: Śro 13:36, 28 Maj 2014
Temat postu:
hehe noo powinno byc odwrotnie ;P m
KozioŁ
Wysłany: Śro 13:11, 28 Maj 2014
Temat postu: SXF 450 łożysko wałka zdawczego - montaż
Witam
Którą stroną powinno być zamontowane łożysko wałka zdawczego NUP205E C3?
Ostatnio miałem przygodę i urwałem śrubę mocującą przednią zębatkę. Po awarii okazało się, że wypadł metalowy pierścień uszczelnienia oraz wewnętrzna bieżnia łożyska(!!!). Zastanawiam się czy przypadkiem ktoś nie wsadził odwrotnie łożyska, możliwe to w ogóle?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin