Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jaacaman
Wysłany: Nie 17:37, 01 Cze 2014
Temat postu:
dobra, problem rozwiązazany, wyjąłem cały ten element zza pompy wody, tak jak jest na tym filmiku na yt, założyłem oringi jak należy i jest git. Tylko teraz dałem mniej silikonu i mi podcieka ;p U mnie ten element ma już trochę zjechaną krawędź, która trzyma oring i musiałem zdjąć kopułkę, żeby to należycie włożyć. Dla potomnych, przy wyciągniu tego srebrnego elementu na którym jest wiatraczek od pompy wody wypadała mi za każdym razem sprężynka z simeringu, trzeba na to uważać.
szaman108
Wysłany: Sob 12:34, 31 Maj 2014
Temat postu:
Z tym silikonem to na bogato poszło
A serio to nie szalej tak z tym silikonem mogą się odrywać kawałki i blokować kanały olejowe a na pewno nie chcesz zatrzeć sprzęga.Silikon to fajna sprawa ale w nadmiarze może zaszkodzić zresztą jak wszystko w tych ilościach.
henio12323
Wysłany: Sob 8:01, 31 Maj 2014
Temat postu:
jezeli ten oring był tak podwinięty to na 100% bedzie sie lało
p.s ale żeś silikonu nawalił
szaman108
Wysłany: Pią 23:41, 30 Maj 2014
Temat postu:
Obraca się tylko wirnik pompy z czopem wałka rozrządu ten aluminiowy krążek z tymi o-ringami jest nieruchomy.Zdejmij wirnik pompy i za nim będzie uszczelniacz i obczaj jak wygląda.
szaman108
Wysłany: Pią 23:33, 30 Maj 2014
Temat postu:
pierwszy o-ring od strony wirnika jest zsunięty czy Ty go tak odsunąłeś?
jaacaman
Wysłany: Pią 22:45, 30 Maj 2014
Temat postu:
gwoli ścisłości, ten otwór który teaz jest do góry nie był tak, dopiero to teraz poprawiłem bo zobaczyłem w serwisówce, ale dlaczego tak ma być? O ring też był podwinięty, ten dalej od wiatraczka, udało mi się go wyciągnąć, ale nie wiem czy to się obraca wszystko razem z wałkiem ?
jaacaman
Wysłany: Pią 22:42, 30 Maj 2014
Temat postu:
widzicie coś tu?
jaacaman
Wysłany: Pią 22:40, 30 Maj 2014
Temat postu:
zaraz wrzucę fotkę, nie odchodźcie!
henio12323
Wysłany: Pią 22:38, 30 Maj 2014
Temat postu:
nieee, często bardzo przy montazu pokrywy głowicy sie przycina oring, albo uszczelniacz siada, zdejmij dekielek pompy, wiatraczek, i masz 2 otworki srednicy 3 mm mozesz wkręcic srubki i wyjąc cały wkład, zobacz moze cos bedzie widac, a jak nie to do wymiany zestaw naprawczy
hacker33
Wysłany: Pią 22:37, 30 Maj 2014
Temat postu:
simering wałka pompy wody
jaacaman
Wysłany: Pią 22:35, 30 Maj 2014
Temat postu:
Problem rozwiązany. Sprawdziłem gwiazdkę i upewniłem się że jest dobrze założona, wszystko zamontowałem jeszcze raz, chociaż moim zdaniem było ok, zmieniłem docisk sprzęgła na ten który miałem w 525 bo on moim zdaniem robi więcej miejsca zestawowi tarcze + przekładki a tu tkwił problem. Ja w nowym sprzęgle z 520 powinienem mieć tarcze 1.8mm, a mam 2 mm, które teraz mają około 1.9 mm, nie wysprzęglał do końca i dlatego się krzaczyło. Tarcze z 525 chętnie sprzedam jeśli jesteś zainteresowany, bo muszę kupić takie jak należy - 1.8mm. Teraz lekko ciagnie na biegu, ale generalnie wszystko działa jak należy, pojawił się natomiast kolejny problem. Cieknie mi z tego drenu pod pompą wody... czego to mozę być wina? Czy jeśli mam trochę pozaginane przewody przez co zwiększa się ciśnienie to może dochodzić do sytuacji, że wywala mi praktycznie cały płyn?
hacker33
Wysłany: Pią 10:33, 30 Maj 2014
Temat postu:
Biegi ładnie wchodzą w górę bez sprzęgła jeżeli obroty rosną.
Zmiana biegów bez sprzęgła na stałych obrotach jest troszkę brutalna.
Więc jeżeli przyśpieszam to bez sprzęgła, jeżeli jadę ze stałą prędkością to ze sprzęgłem.
henio12323
Wysłany: Pią 10:30, 30 Maj 2014
Temat postu:
ja do zmiany biegów czasami w ogóle sprzegła nie uzywam... czy w góre czy w dół wchodza tak samo zawsze ładnie płynnie, chyba że własnie słabe sprzegło i jego uzywanie cos złego powoduje
swoją drogą sprzedajesz przekładki do 525 ?
lionix
Wysłany: Pią 7:58, 30 Maj 2014
Temat postu:
Ale tez ci ladnie wchodzą po mocnym przydpieszeniu?
Ja np na supermoto nie mam tego problemu bo i tak but non stop, a w enduro nie zawsze sie daje po garach i juz du*a
jaacaman
Wysłany: Pią 7:49, 30 Maj 2014
Temat postu:
No to ja mam to samo, a na postoju wchodza w zasadzie normalnie...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin