Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pią 7:12, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
ale co mnie obchodzi to co masz ? spoko moze tam nie byc tej uszczelki, ja tylko mówie że ja mam uszczelke i nic mi nie cieknie, wiec co za problem wrzucic tam uszczelke skoro byłby problem... |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 5:30, 30 Maj 2014 Temat postu: |
|
henio12323 głupoty piszesz i tyle.
spójrz sobie w fiszki a później komentuj
mam 2T więc wiem co powinno być a co nie
znowu mam jak dzieciom wklejać zdjęcia i rysunki?
kolega ma motocykl z 2001 roku |
|
|
TomJBu |
Wysłany: Czw 22:07, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | wysprzęglik jest taki sam jak w 4T wiec uszczelka jest i skoro cieknie mozna załozyc,
co do pompy jak chcesz moge załatwic za troche ponad 400 zł nówke oczywiscie,
a co do pompy - tak czy siak warto sprawdzic, żeby wyeliminować ewentualnie inne przyczyny |
Dam znać jak coś na priv. Jak da rade taniej to super! Na razie poczekam aż dojedzie olej i oring a potem będę kombinować z pompą albo tarczami. Sam nie wiem |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 21:22, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
a rocznika tego sprzęta nawet nei znamy |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 20:52, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
do 2002 roku nie było uszczelki |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 20:03, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
wysprzęglik jest taki sam jak w 4T wiec uszczelka jest i skoro cieknie mozna załozyc,
co do pompy jak chcesz moge załatwic za troche ponad 400 zł nówke oczywiscie,
a co do pompy - tak czy siak warto sprawdzic, żeby wyeliminować ewentualnie inne przyczyny |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 19:15, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | henio12323 napisał: | tam idzie oring ale jest jeszcze uszczelka pod wysprzęglikiem, a pompe sprawdzałeś czy nie przepuszcza ? |
Co wy macie z tą uszczelką?!
W 2T nie ma uszczelki! |
jest uszczelka między karter a wysprzęglik
w 200 z 2003 roku miałem i teraz w 2012r też mam |
|
|
TomJBu |
Wysłany: Czw 18:59, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | Zlej stary i zalej po prostu nowym.
Ja lałem ten i było malina. Silikoline comp gear 10w40 (80w90)
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzE3MDEyOQ==
Może ktoś poleci Tobie coś tańszego.
Wiem że dobry i tani jest olej Bel Ray gear saver |
Już zamówiłem ten olej przekładniowy w razie co nowego motorexa do wysprzeglika i oring, bo nie mam go. Dziękuję wam za pomoc. Niby duperele takie ale rady wasze są bardzo pomocne. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 18:12, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
Zlej stary i zalej po prostu nowym.
Ja lałem ten i było malina. Silikoline comp gear 10w40 (80w90)
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NzE3MDEyOQ==
Może ktoś poleci Tobie coś tańszego.
Wiem że dobry i tani jest olej Bel Ray gear saver |
|
|
TomJBu |
Wysłany: Czw 18:01, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
Jaki polecasz?
Wystarczy tylko spuścić olej czy coś jeszcze zrobić? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 17:55, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
Winą jest olej.
Motul transoil nie nadaje się do 2T ktm! Klei sprzęgło.
Zmień go natychmiast na jakiś inny i będziesz miał po problemie. |
|
|
TomJBu |
Wysłany: Czw 17:51, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
Płyn hydrauliczny MOTOREXa ze sklepu ktm'a online
Płyn w skrzyni biegów mam MOTOUL TRANS OIL.
Mam pytanie co do oringu bo mam skleroze. Jak kupiłem nowy wysprzeglik to chyba na nim oringu nie miałem nie? muszę kurczę zamówić zaraz.
Jeżeli chodzi o szczelność pompki... nie mam 100% pewności, może i przepuszcza ale nie mam teraz przeznaczonych na to pieniedzy... nowa pompka kosztuje z 600zł |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 17:42, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | tam idzie oring ale jest jeszcze uszczelka pod wysprzęglikiem, a pompe sprawdzałeś czy nie przepuszcza ? |
Co wy macie z tą uszczelką?!
W 2T nie ma uszczelki! |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 17:40, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
tam idzie oring ale jest jeszcze uszczelka pod wysprzęglikiem, a pompe sprawdzałeś czy nie przepuszcza ? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 17:36, 29 Maj 2014 Temat postu: |
|
Uszczelnia oring.
A ciągnąć może przez zły olej.
Mam nadzieję że nie zalałeś skrzyni Motulem
Tutaj ładnie widać ten oring
|
|
|