Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Pon 9:45, 02 Cze 2014
Temat postu:
bo to zalezy od stopnie padnięcia, u mnie jak juz korba była powiedzmy bak przed wybuchem to łomotała równo cały czas
jak jest lekki luz to tylko w niektórych obrotach, troche na wolnych słychać, itp
markus
Wysłany: Pon 8:12, 02 Cze 2014
Temat postu:
Wlasnie dzisiaj mam zamiar go oplukac z blota i sciagnac dyfuzor z pokrywa magneta i sprawdzic czy jes jakis luz. Jednak u kolegi przy padnietej korbie stukal caly czas na luzie a u mnie tylko podczas jaazdy.
henio12323
Wysłany: Pon 7:19, 02 Cze 2014
Temat postu:
jak mi korba pada to też podobny dzwiek tylko przy srednich obrotach stałych słychac metaliczne stukanie, przy dodawaniu gazu jest cisza.
ale to troche zgadywanka co u Ciebie, warto by np sciągnąc pokrywe magneta, i poruszac wałem zobaczyc czy jakikolwiek luz się nie wdarł, jak juz tam jest luz to mozna powiedziec że pewnie i na korbie też.
szaman108
Wysłany: Pon 0:44, 02 Cze 2014
Temat postu:
Powitać
U mnie w czterotakcie jest podobnie i stawiam na korbę
markus
Wysłany: Pon 0:23, 02 Cze 2014
Temat postu: KTM EXC 250 stuki silnika w wąskim zakresie obrotów
Z uwagi na fakt ze jestem tutaj nowy chciałbym Was wszystkich serdecznie przywitać.
Jestem nowym posiadaczem KTM EXC 250 2t a przesiadłem sie z Yamahy dt125.Pojęcie o mechanice mam jednak doświadczenie w mech motocyklowej raczej podstawowe.
Kupiłem EXC 250 2t 2003r użytkowanego rekreacyjnie o czym świadczy jego stan- zarejestrowany.kierunki,lampy niepowycierane dekle itp itd jednak na początku zaniepokoiło mnie głośne sprzęgło.Lożysko tulejka ok roznitowałem kosz zacieśniłem gumki niby wszystko ok ale dalej to samo. Poczytałem okazało sie ze ten typ tak ma. Kolega ma EXC 300 2007r i u niego jest cisza.
Jednak po kilku przejechanych godzinach dosuchałem się dość głośnego stukania w krótkim zakresie obrotów(podczas jazdy- nie na biegu jałowym)
Załóżmy ze kręci się do 10tys(chociaż nie mam pojęcia do ilu faktycznie kręci) to stukot występuje przy ok 4tys.Częstotliwość stukania proporcjonalna do obrotów silnika przypominająca haczenie czegoś o za długą śrube jakby tłok o zawór walił.
Jeśli ktoś miał z takim czymś do czynienia prosze o pomoc
Dzieki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin