Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
SX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 21:21, 07 Cze 2014
Temat postu:
co do tytanów - wraźnie czuć że moto lepiej sie wkręca
ale to ma sens raczej do crossówek i to mocno wysilonych, ja nic innego niz stalówki bym nie zakładał
ja miałem głowice z 250tki na RFS , miała z tego co pamiętam stalowe zawory a stozkowe spręzyny ;Pto chyba był taki wyjątek
hacker33
Wysłany: Sob 20:14, 07 Cze 2014
Temat postu:
W KTM tytany były na pojedynczych stożkowych a stalówki na podwójnych.
szaman108
Wysłany: Sob 12:31, 07 Cze 2014
Temat postu:
To wiem,że są leprze stalowe i jeśli takie są u mnie w kajtku to jak najbardziej pozytyw.Silnik ten nowy wygląda jak nowka części w nim są z datami 2003r no i ta czwórka jak pisałem wcześniej czy ktoś robił górę?Ja osobiście spotkałem się także z opinią,ze dwie sprężyny stosuje się do stalowych a fiszka pokazuje co innego silnika na pewno nie będę rozbieral zakładam po niedzieli do moto
manta19
Wysłany: Sob 11:03, 07 Cze 2014
Temat postu:
Stalówki są ponoć lepsze bo i tak różnicy przeciętny rider nie odczuje a one się uklepują i z czasem tracą szczelność i to wszystko (rzadko urywają) a z tytanowymi to jest na odwrót nie uklepują się ale jeżeli zaniedba czas wymiany to się urwą i burdel w silniku robią....A no i koszt dużo większy i km mniej potrafią zrobić vs do stalowych....Tylko przy przejściu z tytanu na stal trzeba wszystko zmieniać tj zawór, gniazda, prowadnica, sprężyny, talerzyki....
szaman108
Wysłany: Sob 10:08, 07 Cze 2014
Temat postu:
Dzięki koledzy.
Nawet logika tak mówi zawór ze stali ma większą masę własną jak tytanowy więc aby go zamknąć jest potrzebna większa siła czyli użycie dwóch sprężyn miało by sens.Obroty silnika nie ulegają zmianie czy stosujemy tytany czy stalówki.
henio12323
Wysłany: Sob 7:58, 07 Cze 2014
Temat postu:
chyba jakas pomyłka - raczej do tytanów idzie jedna stożkowa, przynajmniej w większosci modelów tak jest, ja mam stalówki i 2 spręzyny
KozioŁ
Wysłany: Sob 6:46, 07 Cze 2014
Temat postu:
do tytanowych zaworów szły podwójne sprężyny, a do stalowych pojedyncza stożkowa
http://ktmsklep.pl/new-katalog/13,83,1083,28864/rocznik-2004/sx/valve-dirve-525-sx
szaman108
Wysłany: Sob 0:07, 07 Cze 2014
Temat postu: Zawory w SX
Witam
Panowie i Panie jak wygląda sytuacja z zaworami w modelach SX520 i SX525 u mnie siedzi silnik którego numer zaczyna się od numeru 2 więc wychodzi,że silnik jest z 2002 roku zawory są na podwójnych sprężynach(według numeru vin pochodzi z listopada 2001 roku)Obecnie mam silnik którego numer zaczyna się od 4 (czyli wychodzi,że silnik z 2004roku?)Gdy zdjąłem pokrywkę zaworową ku mojemu zdziwieniu ujrzałem dwie sprężyny zaworowe na zawór czyli wychodzi,że zawory są stalowe w tym roczniku powinny być raczej tytanowe na stożkowych sprężynach.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin