Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KristofSX
Wysłany: Śro 14:27, 11 Cze 2014
Temat postu:
Pelikson napisał:
Dzięki za wszelkie podpowiedzi
Czyli powiedzmy, że po zakupie zajrzeć do zaworów, skontrolować , ewentualnie poustawiać i za jakieś 30-40mth zajrzeć lub słuchać czy coś się złego nie dzieje? Można powiedzieć ze u mnie taka regulacja zaworów będzie raz na sezon bo nie wiem czy wyjeżdzę te 50 mth
W sumie myślałem, że taki 4T bardziej wymaga opieki niż 2T
Dbać o częste wymiany oleju, czyszczenie filtra powietrza i śmigać
Teraz pozostało mi znaleźć jakąś ładną sztukę z przedziału 2009-2011 SXF
szukaj od 2011, - pierwszy wypust w nowej ramie i nowych plastijach, silnik ten sam co w poprzednich rocznikach
henio12323
Wysłany: Śro 12:43, 11 Cze 2014
Temat postu:
jak dla mnie opieka podobna, w sumie niby nic sie nie dzieje a praktycznie co wyjazd do czegos trzeba zajrzeć, jak nie olej to przynajmniej filtr powietrza, jak nie to to juz zawory. a jak wszystko zrobione to cos innego padnie
wiec na pewno nudził się nie będziesz
Pelikson
Wysłany: Śro 12:24, 11 Cze 2014
Temat postu:
Dzięki za wszelkie podpowiedzi
Czyli powiedzmy, że po zakupie zajrzeć do zaworów, skontrolować , ewentualnie poustawiać i za jakieś 30-40mth zajrzeć lub słuchać czy coś się złego nie dzieje? Można powiedzieć ze u mnie taka regulacja zaworów będzie raz na sezon bo nie wiem czy wyjeżdzę te 50 mth
W sumie myślałem, że taki 4T bardziej wymaga opieki niż 2T
Dbać o częste wymiany oleju, czyszczenie filtra powietrza i śmigać
Teraz pozostało mi znaleźć jakąś ładną sztukę z przedziału 2009-2011 SXF
henio12323
Wysłany: Wto 20:56, 10 Cze 2014
Temat postu:
dokładnie tak, oczywiscie po zakupie warto co torche zajrzec mniej wiecej ocenić stopien zuzycia, bo to zalezy jakei gniazda, jakie zawory, jak sie jeździ. jak po 20 i 40 mth powiedzmy nie bedzie praktycznie większej zmiany to i bez sensu co 20 mth zaglądac tylko powiedzmy 50 mth i wtedy bawis się w ustawianie ;D no albo chyba że nagle czuć że cos ze sprzętem jest nie tak, głosniej cyka, albo słabo pali
KristofSX
Wysłany: Wto 20:30, 10 Cze 2014
Temat postu:
henio12323 napisał:
co do oleju i zaworów - najlepiej kontrolować to a potem samemu oceniac. jak bym miał co 20 godzin sprawdzać bo bym sie zanudził. bo po 20-40 mth często nie mam jeszcze co poprawiać
przez prawe 200 godzin jazdy zawory wymagały regulacji tylko 2 razy, no i teraz będzie 3x bo sa na górnej granicy.
czyli faktycznie mozna sobie co 20mth odpuścic
henio12323
Wysłany: Wto 19:55, 10 Cze 2014
Temat postu:
tak pierwsze wtryski były nie idealne ale ciągle poprawiają jak nie fabryka to wystarczy jakies forum odwiedzić i sporo patentów robią np podobno trzeba było dołozyc filterek paliwa dodatkowy przed wtryskiem i problem z zasyfieniem praktycznie zanikał
co do oleju i zaworów - najlepiej kontrolować to a potem samemu oceniac. jak bym miał co 20 godzin sprawdzać bo bym sie zanudził. bo po 20-40 mth często nie mam jeszcze co poprawiać
KristofSX
Wysłany: Wto 13:14, 10 Cze 2014
Temat postu:
wtrysk w KTM jest od roku 2011 (350SXF) i faktycznie pierwszy wypust był słaby- zapychały się sitka od filtrów itp, od 2012 wtrysk jest w EXCkach , więc wtrysk w sxf 2103 to nie jest nowość, ja mam na gaźniku i nie narzekam, zmienne mapy w gaźnikowych są od roku 2007,
jak wszywstko jest ok to nie ma opcji żeby aku padło, jeżdżę 3 sezony i (odpukać!) nigdy się to nie zdarzyło, fakt że kopniak to kopniak i nie było by źle gdyby był ale nawet nie ma opcji żeby go wstawić.
tłok - wymiana co około 100mth, rozrząd - teraz będę zmieniał na 300mth (napinacz manualny)
Pelikson
Wysłany: Wto 12:45, 10 Cze 2014
Temat postu:
Troche obawiam się tego wtrysku, bo jest to nowość i mało kto to ogarnia w razie wu. Słyszałem parę historii o YZF 450 na wtrysku i akcji w serwisie, gdzie nie mogli dojść co jest grane, chcieli wymieniać na chybił trafił części po 2 tyś... Dlatego zostanę chyba jeszcze przy sprawdzonym gaźniku dopóki temat wtrysku nie zostanie rozgryziony
W modelach z którego roku występowała opcja wyboru mapy zapłonu?
Fajna sprawa z tym rozrusznikiem ale co zrobić w lesie jak aku padnie
kopnik mógłby zostać na awaryjne sytuacje
Co ile kontolować łańcuch rozrządu i tłok?
KristofSX
Wysłany: Wto 12:33, 10 Cze 2014
Temat postu:
hej
olej co 10mth wystarczy - lej motorexa albo motula 300v, jedna komora,jeden filtr oleju, nie ma osobno do sprzęgła,
zawory co ok 20mth, szczeliny w/g manuala i rocznika (między 0.1 - 0.15 na ssące, 0.12-0.17 na wydech)
nie masz odprężnika, jet ciepłe palenie i ssanie do zimnego, tylko rozrusznik, brak kopki, pali na dotyk
wtrysk masz od roku 2013, z tego co wiem moc jest oddawana bardziej przyjaźnie , na gaźniku masz 2 ustawienia mapy zapłou - hard i soft, różnica jest dosyć wyczuwalna, do lasu polecam soft - lepsza trakcja i jazda mniej szarpana.
jak masz wystarczający budżet - wskakuj na model z wtryskiem
Pelikson
Wysłany: Wto 11:13, 10 Cze 2014
Temat postu: Przesiadka na SXF450 - kilka pytań
Witam Panów,
planuję przesiąść się z SX 250 na 450 SXF i mam kilka pytań dotyczących eksploatacji 4T.
- Olej wymieniać co 5-10mth ( jeżdzę przeprawowo )? Jaki polecacie ? Czy w SXF też olej zalewa się do silnika i do sprzęgła jak np. w CRF?
- Jak wygląda sprawa z regulacją zaworów? Co ile tam zaglądać i jakie wartości ustawiać zeby było ok ?
- Interesują mnie modele na wtrysku - co o nich sądzicie? Sprawują się dobrze? Czy lepiej zostac przy starszym modelu na gaźniku? Jak mocowo wygląda wtrysk a gaźnik? Słyszałem, że moto na wtrysku jest mniej narwane?
- Jak to wogóle odpalać
? W modelach na wtrysku są odprężniki? albo startery elektryczne?
Póki co mam tyle pytań, jeśli możecie dopisać własne spostrzeżenia i instrukcje oraz na co zwracać szczególną uwagę co do użytkowania takiego sprzętu byłbym wdzięczny
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin