Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 20:19, 10 Maj 2020
Temat postu:
11 minut o ustawianiu pływaka ;D plus dorabianie narzędzi
troche skrajnośc....
w 80% motocykli pływak sie ustawia tak samo - równolegle płaszczyzny, tu na pływaku masz "zgrzew" który jest płaski, ma byc równolegle do płaszczyzny gaźnika - wyjdzie to samo co serwisowo odległość zmierzona jako wysokosc najwyzszego punktu to płaszczyzny podziału.
Klonek
Wysłany: Nie 19:37, 10 Maj 2020
Temat postu:
A podpowie ktoś jaki powinien być poziom paliwa w Keihin PWK 36 ?
Znalazłem fajny film jak to zrobić dla PWK 38
https://youtu.be/vf4Ty6Yc9SY
ale nie mam pewności czy w 36 jest podobnie 6,5 -7 mm.
Klonek
Wysłany: Sob 11:03, 09 Maj 2020
Temat postu:
OK dzięki w takim razie ja również zacznę od tego moją zabawę z regulacją.
henio12323
Wysłany: Pią 6:23, 08 Maj 2020
Temat postu:
dokładnie tak - tabelka dość dokładnie wstrzeliwuje sie w wysokosc i temperature, zwykle fura wtedy chodzi rozsądnie - ale bywa ze ze względu na zuzycie czy nietrafione nastawy ktma, trzeba nieco pod siebie/swój motocykl jeszcze ustawić. ale serwisujac takie motocykle jak jest problem gaźnikowy zwykle wychodze od tych fabrycznych nastawów i jest akceptowalnie,
Klonek
Wysłany: Czw 20:54, 07 Maj 2020
Temat postu:
Panowie , mam chęć poznać bliżej zasady regulacji gaźnika więc odświeżę temat. Mam na początek proste zakladam pytanie czy dobrze rozumiem informacje z serwisowki , pacjent Husaberg TE250 2013 czyli EXC.
W danych technicznych znajduję takie informacje
https://photos.app.goo.gl/yEdes8ckNyPHHR7x5
Zakładam że są to fabryczne ustawienia. Następnie jest tabela ustawień zależna od tego gdzie jeździmy i przy jakich temperaturach .
Czyli ja chcąc jeździć u siebie na Żuławach przy obecnych temperaturach ok.20 stopni powinienem celować w zaznaczone ustawiania ?
https://photos.app.goo.gl/FaN2MQEx261F25jb6
jaacaman
Wysłany: Śro 11:31, 11 Cze 2014
Temat postu:
dzięki hacker, zasiądę do tego później bo teraz jestem w pracy. Czytając wszystkie możliwe fora wszędzie byłeś autorytetem w dziedzinie gaźników
hacker33
Wysłany: Śro 10:56, 11 Cze 2014
Temat postu:
jaacaman napisał:
każdą dyszą, tj wymieniając je? wszystkie są seria. Możecie mi napisać na co dokładnie wpływa położenie iglicy i opisać co znaczą kolory świecy? Wiem że dla niektórych to oczywiste, ale dopiero zaczynam z gaźnikiem..
Jeżeli myślisz, że ktoś napisze (chociaż kto wie) jak wyregulować gaźnik, co jest za co itd. to raczej nie licz.
Aby wszystko opisać i wyjaśnić trzeba z dwie strony A4.
W instrukcji obsługi motocykla masz już opis gaźnika i co jest za co.
Co jest za co w gaźniku:
Dysza od wolnych obrotów i śruba mieszanki odpowiada za wolne obroty
Numer przepustnicy za obroty od razu za wolnymi
Iglica za średnie obroty. Z tym, że rozróżniamy tu ustawienie iglicy na rowkach i rodzaj iglicy.
Dysza główna za wysokie obroty.
Kolory świec
https://www.google.com/search?q=kolory+%C5%9Bwiec&source=lnms&sa=X&ei=ACWYU6SVMe6u7AbBooGABg&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1280&bih=874&dpr=1
Żeby wszystko zrozumieć trzeba sporo poczytać i umieć wyczuć motocykl.
jaacaman
Wysłany: Śro 10:28, 11 Cze 2014
Temat postu:
każdą dyszą, tj wymieniając je? wszystkie są seria. Możecie mi napisać na co dokładnie wpływa położenie iglicy i opisać co znaczą kolory świecy? Wiem że dla niektórych to oczywiste, ale dopiero zaczynam z gaźnikiem..
henio12323
Wysłany: Śro 7:42, 11 Cze 2014
Temat postu:
regulujesz kazdą dysza, kazdym połozeniem paliwa w komorze pływakowej, iglicą rozmiarem/ustawieniem. jak kolega wyzej napisał - to chyba natrudniejsze co jest, bo trzeba duzo rzeczy ze sobą zgrać.
major000
Wysłany: Śro 7:36, 11 Cze 2014
Temat postu:
Regulacja gaźnika to wbrew pozorom dość złożony i żmudny proces, szczególnie w leciwych sprzętach. To co zrobiliście to namiastka możliwości regulacyjnych w gaźniku.
jaacaman
Wysłany: Śro 7:24, 11 Cze 2014
Temat postu: Regulacja gaźnika Keihin FCR
Witam,
na początku chciałbym zaznaczyć - wiem, że tematów o gaźniku jest milion, przeczytałem wszystkie.
Z kolegą próbujemy ustawić gaźnik w jego exc 450, będę musiał ustawić też swój, bo przy bardzo wysokiej temperaturze zewnętrznej gasł na wolnych i ciężko pali po glebie.
Co do kolegi, ustawiliśmy skład mieszanki wg serwisówki i pompkę przyśpieszenia też w pozycji wyjściowej, przejrzeliśmy gaźnik, wyczyściliśmy dysze. Czy cała regulacja to tylko śruba skłądu mieszanki, która odpowiada w zasadzie tylko za wolne obroty i odpalanie i pompka przyśpieszenia? Czy o czymś nie wiem?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin