Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MOTOBI
Wysłany: Pon 19:17, 16 Cze 2014
Temat postu:
Słyszałem też o zawieszonym zaworem pod korbą. Objawy na dodanie gazu są takie same jak podane wyżej tym więcej gazu tym więcej dymu, ale pierścień został wymieniony orgniał z ktm
Rysiek24
Wysłany: Pią 13:03, 13 Cze 2014
Temat postu:
imho piercien pekl ...
henio12323
Wysłany: Czw 17:20, 12 Cze 2014
Temat postu:
brać olej moze tylko 3 miejscami
albo uszczelniacze zaworowe - ale te zazwyczaj jak padają to stopniowo i moto raczej kopci po odpaleniu mocno a potem albo całkiem przestaje albo znacząco
albo pierscieniami - no to tutaj wiec wiecej gazu tym wiecej oleju sie przedostaje, dziwne ze tak nagle ale wszystko się mogło stać
3) zassało gdzies oleju odma, nie jestem pewien jak tam u ciebie jest, ale często odma idzie od silnika do airboxa/gaxnika i moze zassać tam oleju i z mieszanką moze isc bezposrednio do komory spalania wiec też to sprawdź
MOTOBI
Wysłany: Czw 17:03, 12 Cze 2014
Temat postu: KTM LC4 620 Strasznie dymi, bierze sporo oleju
Witam, mam bardzo poważny problem z KTM lc4 620 z 95'. Niedawno został zakupiony, po zakupie wszystko było w porządku, po za pękniętą fedrą kick startera. Ktm przeszedł renowację stylistyczną jak i mechaniczną. Silnik został oddany do mechanika, został całkowicie rozebrany po za głowicą (zostały tylko ustawione zawory). Silnik był w idealnym stanie został wymieniony rozrząd , uszczelki, fedra kick startera, olej , świeca, filtr oraz został wymieniony pierścień dlatego że przy składaniu pękł . Ktm po renowacji sprawował się celująco nie był za bardzo dużo jeżdżony oraz ekstremalnie eksploatowany. Po dwóch miesiącach od renowacji, gdy po przejażdżce ochudł silnik, został umyty. Następnego dnia po odpaleniu było wszystko w porządku po kilku sekundach zaczoł dymić jak świeca dymna. Silnik działa, odpala jakby nigdy nic tylko dymi strasznie oraz bierze dużo oleju. Czy można ustalić przyczynę takiego nadmiernego spalania oleju oraz kopcenia ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin