Autor |
Wiadomość |
michalpl |
Wysłany: Nie 9:02, 22 Cze 2014 Temat postu: |
|
Temat ogarniety. Podkrecilem troche obroty i jest cacy.
Mam jeszcze pytanie jaki lancuchndo niego kupic? Chce bezoringowego dida tylko jaki model? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 10:00, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
Zrób test na stołku. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Pią 9:47, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
jak sie zatrzymam w czasie jazdy na 1 biegu i na chce wystartowac to jak stoje to tez sie zamuli i zgasnie. musze gazowac jak na zuzlu zeby stac w miejscu na 1 biegu.
zawodnik lal motul v300 15w50 |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 9:37, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
Zalecany jest olej silnikowy syntetyczny 15W50, według manuala Motorex Top Speed 4T 15W50.
Może ten zawodnik w związku z tym że jest zawodnikiem zalał olej gęstszy albo coś.
Jeszcze możesz zrobić coś takiego.
Odpal moto na stołku tak aby tylne koło wisiało w powietrzu i zobacz czy jak wbijesz tą jedynkę to też zamuli i zgaśnie.
Jak będzie ok, to zacznij wciskać tylny hamulec (bo pewnie koło zacznie się kręcić) i sprawdź czy jak będziesz je zatrzymywał to będzie gasł.
Bo w czasie jazdy też tak masz że jak się gdzieś zatrzymasz na pierwszym biegu to muli, czy ten objaw masz tylko przed jazdą? |
|
|
michalpl |
Wysłany: Pią 8:46, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
czyli jaki konkretnie olej wlac do tego sprzegła? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 8:44, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
Twój motocykl też jeździ tylko gaśnie na postoju:)
A to że od zawodnika itd. to wiesz.
Skoro od zawodnika to dlaczego Tobie nie działa? Przecież miał ich 4. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Pią 8:33, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
Sprzet kupiony od zawodnika jezdzi na motulu v300 w skrzyni i mowil ze wszystkie jego sprzety na tym jezdzily a mial 4 sx 125 |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 8:26, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
Też bym zaczął od wymiany oleju w skrzyni.
Pamiętaj tylko aby nie lać motula. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Pią 8:02, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
Sprzeglo dziala prawidlowo wysprzegla dobrze chodzi o to ze jak wak wciskam sprzeglo wbijam bieg i stoje to spadaja obroty tak jak by sie dusil i po chwili gasnie. Jak wbije 2 bieg to juz moge stac i stac z wcisnietym sprzeglem |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Pią 7:50, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
co do sprzęgła to na początek polecam wymienic plyn i prawidłowo odpowietrzyc, jeśli dalej będzie ciągnęło to znaczy ze masz zuzyte elementy pompy lub wysprzęglika, zuzyty lub nie taki jak trzeba olej w skrzyni tez moze byc przyczyną takiego stanu
co do skoków to rozpędzaj się do hopy ale przed samym skokiem trzymaj równe obroty, bez przyspieszania ani bez calkowitego puszczenia gazu-to tak w uproszczeniu |
|
|
michalpl |
Wysłany: Pią 7:43, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
Dokladnie tak |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 7:39, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
Czyli na postoju wciskasz sprzęgło, 1 bieg i gaśnie.
Na postoju wciskasz sprzęgło, 2 bieg i nie gaśnie. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Pią 7:12, 20 Cze 2014 Temat postu: sx 125 na postoju z wciśniętym sprzęgłem gaśnie |
|
Nabyłem sx 125 2013 i mam pewien problem z racjimtego ze to moj 1kontakt z 2t.
Silnik nagrzany wciskam sprzeglo wbijam 1 bieg i musze gazowac bo jak nie dotykam manetki to obroty spadaja i gasnie. Jk wbije 2 bieg to juz jest ok.
Pewnie tak ma byc ze trzeba gazowac zeby bylo smarowanie ale wole zapytac bardziej obeznanych w jezdzie2t.
Mm jeszcze jeden problem mianowicie nie moge wyczaic jak skakac zeby nie ladowac na tylne kolo. Caly czas na duzych skokach lece w pionie i laduje na tyl tak ze prawie padam na plecy. Jak na najezdzie puszczam gaz to lece dobrzeale skok jest bardzo krotki |
|
|