Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Sob 10:32, 21 Cze 2014
Temat postu:
pewnie jak sie kupuje nowy wydech to jest podany od razu wartosc dysz, ewentualnie dane do kompa żeby wgrac jak jest wtrysk
kiedys wpadła mi w ręce instrukcja do wydechu do KX 250 jakiegos starszego powiedzmy 00 rok, i wydech był chyba FMFa i dla róznych modyfikacji były podane tabele z jettingiem zeby jak najwiecej kuni wycisnąć
KristofSX
Wysłany: Sob 9:51, 21 Cze 2014
Temat postu:
pawciak12 napisał:
Ciekawe jak to jest jak sie bierze z salonu nowego kata (EXC) z akrapem, czy ingeruja w gaznik czy zostawiaja tak jak jest normalnie?
jeśli serwis jest porządny to powinnin przestawić, na 100% mają podane ustawienia jakie powinny iśc pod akrapa
pawciak12
Wysłany: Sob 8:11, 21 Cze 2014
Temat postu:
Ciekawe jak to jest jak sie bierze z salonu nowego kata (EXC) z akrapem, czy ingeruja w gaznik czy zostawiaja tak jak jest normalnie?
henio12323
Wysłany: Pią 22:02, 20 Cze 2014
Temat postu:
ja z seryjnego załozyłem przelot z SXa nowszego, potem akrapa i nic nie ruszałem, moze jakas regulacją uzyskał bym kilka setnych % mocy więcej ale to nie jest taka prosta zabawa a jak moto jeździ to szkoda zaczepiac
KristofSX
Wysłany: Pią 20:02, 20 Cze 2014
Temat postu:
teoretycznie tak,, ale w praktyce różnie to bywa, kiedys założyłem przelot do 525EXC , nic nie regulowałem i wszystko chodziło dobrze
pawciak12
Wysłany: Pią 19:49, 20 Cze 2014
Temat postu: Przelot tłumika
Czy robiac przelot w fabrycznym tłumiku trzeba zmieniac dysze w gazniku na wieksze?. Jak tak to jakie? (450 rfs)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin