Autor |
Wiadomość |
PF7 |
Wysłany: Nie 19:52, 24 Sie 2014 Temat postu: |
|
Sam nie mam jeszcze prawka i przyczepka to nie problem, po prostu musiałbym kogoś targać na ten dalszy wypad . Po małopolsce spk tylko na drugi koniec Polski to jest jednak trochę tych km. Cena tak do 6,5 tys - 7 max |
|
|
Lam3r |
Wysłany: Nie 19:48, 24 Sie 2014 Temat postu: |
|
Wybacz ale wg mnie 250 2T i to jeszcze w crossówce to chyba najgorszy możliwy wybór na początek. Już lepiej wybrać 450 4T, przynajmniej trochę bardziej przewidywalna - ale tylko trochę
Jeżeli masz trochę w głowie to może się tak szybko nie połamiesz ale poza odkręcaniem na leśnej prostej (a i tu trzeba uważać) jazda będzie męczarnią.
Skąd jesteś i ile ostatecznie możesz wydac na moto? Nie jesteś w stanie wypożyczyć jakiejś przyczepki żeby podjechać gdzieś dalej w razie potrzeby? To koszt 30-50 zł na dobę ;p |
|
|
arkes |
Wysłany: Nie 15:29, 24 Sie 2014 Temat postu: |
|
Ja bym dał po prostu jakąs 52 zębatke i na przód 14 żeby trochę moc oddawała łagodniej i większe prędkości rozwijała
Doświadczenia nie mam ale raz jechałem kx 250 2t to powiem Ci, że ledwo manetke odkręciłem i odwijało na gume jak tylko obroty złapała XD hardkor |
|
|
PF7 |
Wysłany: Nie 15:06, 24 Sie 2014 Temat postu: |
|
Jako, że nie ma w mojej okolicy żadnego EXC którym mógłbym być zainteresowany możliwe, że będę albo skazany na dość długie czekanie ale zakup czegoś innego. Może ktoś się wypowie jakie są wrażenia jazdy fullem 250 2t w terenie, wiem, że się średnio nadaję no ale szukam jakiejś alternatywy . 125 odpada, bo za szybko ją zakatuje przy takiej nieodpowiedniej dla niej jeździe, a 250 powinna wytrzymać ze 100 mth. Jeździł ktoś kiedyś tak ? Jakie wrażenia, maszyny nie są za agresywne ? Jak spisuję się zawieszenie itd ? I czy zmienia to żywotność silnika ? Widziałem min na kanale chłopaków z Krzeszowic, którzy głownie latają fullami na podjazdach, że spisują się nie najgorzej. |
|
|
PF7 |
Wysłany: Sob 12:15, 09 Sie 2014 Temat postu: |
|
Dzwoniłem do człowieka od tego moto, ogólnie nie zaciekawie - podobno 3 lata nie było z nim robione, nie ma licznika mth więc nie może mi powiedzieć ile jest przejechane nie wie też kiedy był ostatni remont silnika czy zawieszenia. No ale cóż w tej cenie z 4t nie można było się cudów spodziewać. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 11:37, 09 Sie 2014 Temat postu: |
|
tłok raczej co 150-200, poza tym wygląda ok, przednia guma do wywalenia |
|
|
PF7 |
|
|
punk891 |
Wysłany: Pon 22:27, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
Jeśli ma papiery, to cena jest kozacka, jeśli nie, to tak jak koledzy wyżej piszą. |
|
|
Sid |
Wysłany: Pon 18:11, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
Ładnie utrzymany , ciekawe jak zawieszenie , silnik ( jak gra ) czy jakieś wycieki są . Tak jak kolega wcześnie pisał w tej cenie jak dobrze poszukasz to o 2 latka młodszego można wychaczyć |
|
|
pawel |
Wysłany: Nie 19:30, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
Sporo jak za 99 rok, zawsze coś po zakupie trzeba zrobić dolicz kilka zł na start. Za podobną kwotę można kupić nowszego 1-2 lata z zawiasem upside down |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 17:25, 06 Lip 2014 Temat postu: |
|
jak na ten rocznik to utrzymany całkiem dobrze |
|
|
PF7 |
|
|
Sid |
Wysłany: Pią 21:14, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
Witam ,
Najlepiej to sprawdź sobie dostępność części i ceny wybranego modelu , zarówno 2T jak i 4T i sporządź kosztorys napraw . Sam jeżdżę 200 EXC i na moc nie mogę narzekać , dość proporcjonalnie jest ona oddawana kiedy potrzeba to kręci się wysokie obroty a innym razem lekki gazik . Jak trzymasz gaz to już nieżle można polatać . Co do obsługi i dbałości o stan wygląda to tak : Paliwożerne to jest a dlatego że są to motocykle z wyżyłowanym silnikiem a czymś te koniki trzeba nakarmić i to obojętnie czy 125 czy 200 czy 250 czy 300 EXC 2T podobne spalanie , różnica w mocy i charakterystyce oddawania mocy , ile wlejesz tyle spali do długich wędrówek na pełnym gazie nie polecam. 4T trochę oszczędniejszy ale jeśli wybierzesz wyczynówkę również braknie Ci paliwa przy pałowaniu . Ogólnie do KTM są drogie części mówię o nowych oryginalnych . Inne marki są jakby tańsze . Koszty utrzymania 2T a 4T są tak naprawdę porównywalne jeśli oddajesz moto do serwisu . Może ten artykuł Ci jeszcze pomoże w podjęciu decyzji http://www.radiator-mototurystyka.pl/290/dwusuw-czy-czterosuw/
Pamiętać też należy o stosowaniu najwyższych środków smarnych 2T motorex , dobrych olei , konserwacji motocykla częstych przeglądach , filtr powietrza to świętość w tym sporcie a w tedy motocykl posłuży nam o wiele dłużej . |
|
|
PF7 |
Wysłany: Czw 20:17, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
Nie, za dr 350 dziękuję. Może i pancerne ale do wyczynowej jazdy w górach raczej się nie nadaje. Już wolałbym to DRZ-400 choć z opinii też można wnioskować, że to enduro z gatunku "na ryby, na grzyby". |
|
|
szo |
Wysłany: Czw 19:13, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
Suzuki dr 350 w wersji N |
|
|