Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
szaman108
Wysłany: Wto 13:47, 24 Cze 2014
Temat postu:
A cewka rezystancja przewodu WN i sama fajka?
daniem
Wysłany: Wto 12:00, 24 Cze 2014
Temat postu:
Jest idealnie wypalona. Ma taki ładny kawowy kolor.
hacker33
Wysłany: Wto 10:38, 24 Cze 2014
Temat postu:
A jak wyglądała ta stara świeca?
daniem
Wysłany: Wto 10:33, 24 Cze 2014
Temat postu: KTM LC4 640(625) SUPERMOTO - strzela z wydechu, gaśnie...
Witam wszystkich forumowiczów!
Od niedawana jeżdżę na KTM LC4 640 SUPERMOTO. Jak go kupiłem na początku nie były wyregulowany gaźnik, ale jeździł do czasu...bo po koło 500 km zaczęło strzelać z rury co czasem jest oczywiste, później natomiast zaczął sam z siebie gasnąć...
Pojechałem do znajomego, który siedzi w KTM-ach, ponieważ miał ich mnóstwo... Podkręciliśmy dawkę paliwa.
Zdziwiłem się, bo jeździł ale przez jakieś 100 km później znowu to samo. Tak podkręcałem co pół obrotu...Aż w końcu oddałem go do mechanika, który wziął 50 dyszek. Zapytałem co zrobił to nie powiedział, że zostanie to jego słodką tajemnicą.
Podejrzewam, że podkręcał dawkę paliwa i powietrza. Oczywiście wyjechałem i super fajnie było przez 50 km... Oddałem znowu do tego samego mechanika.
Przeczyścił i wyregulował dobrze gaźnik i to się chwali, bo zrobił dobrą robotę. Wziął znowu 50 dyszek po "znajomości". Odjechałem jakieś 3 km od warsztatu to samo i się wkur... i pojechałem do domu.
Później też stwierdziłem, że to musi być świeca, ponieważ już tak kiedyś podobnie się okazało w innych moim motocyklach była to świeca, wymiana na irydową. Kupiłem taką jak trzeba: DPR8EA-9. SUPER! Kultura silnika po prostu EXSTRA! Co z tego jak pojeździłem około 450 km.
Wkurzyłem się znowu i zainwestowałem w irydową z myślą, że coś się poprawi... Pojeździłem około 100 km i znowu to samo, nawet jeszcze gorzej, bo w ogóle praca silnika nie była równa i strzelało z rury jak głupie... Nie mam pojęcia co może być...
Wykluczam raczej alternator, ponieważ jeździłem w upału z nową świecą i silnik się nie przegrzewał oraz pracował znakomicie.
Wiem, że co 1500 km powinno się robić regulacje zaworów, ale też wątpię że to jest tego przyczyna, ponieważ co zmiana świecy to chwile jeździ...
Odpala normalnie. Czasem ma tak, że na irydowej pojadę 10 km i nic a później jest tak że co 3 metry muszę odpalać...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin