Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mariokit
Wysłany: Wto 23:30, 01 Lip 2014
Temat postu:
Dzięki Hacker33 Udało się
Złożyłem średnią i najgrubszą i 0,60 jak w pysk.... Silnik chodzi aż miło. Do weekend jeszcze kilka pierdół i ogień
hacker33
Wysłany: Wto 18:36, 01 Lip 2014
Temat postu:
Standardowo jest kilka grubości uszczelek aby uzyskać ten wymiar.
Na ten wymiar wpływa nowa korba, nowy tłok, cylinder po regeneracji itd.
mariokit
Wysłany: Wto 18:22, 01 Lip 2014
Temat postu:
A ma ktoś pomysł czemu na standardowych uszczelach się nie schodzi. Nowy nicasli, tłok itd już sporo kosztowało i chce uniknąć powtórki!.
mariokit
Wysłany: Wto 15:36, 01 Lip 2014
Temat postu:
Dzięki. Myślałem, że dwie uszczelki to kiepski pomysł bo może je "wydmuchać" i będzie ciekło.
hacker33
Wysłany: Wto 15:23, 01 Lip 2014
Temat postu:
Im mniejsza odległość tłoka od krawędzi cylindra tym tłok jest bliżej głowicy i po rozgrzaniu może się z nią spotkać
Druga sprawa zmiana wysokości cylindra to zmiana otwarcia i zamknięcia kanałów przez tłok.
Co zrobić - załóż pozostałe dwie uszczelki i sprawdź.
Ma być 0,6mm. Odbieganie od tego może się źle skończyć.
Gość
Wysłany: Wto 15:07, 01 Lip 2014
Temat postu:
OK. czym większa szczelina tym mniejsze kompresja. Tylko że w manualu podane jest 0,60 a mnie wychodzi około 0,30 mm. Czyli za mała szczelina duża kompresja(możliwe nadpalanie tłoka itd) Tylko co z tym zrobić jeszcze grubsza uszczelka? (skąd?) czy dwie. A tak z ciekawości to ma ktoś pomysł czemu tak się stało.
Pelikson
Wysłany: Wto 13:10, 01 Lip 2014
Temat postu:
Jeżeli masz poniżej tych 0,30mm ( 0,31 +... ) to bedzie po prostu miał mniejszą kompresje i moc.
Co do zaworu, patrzyłeś w lewym okienku ( od strony stopki zmiany biegów ) jak wygląda ustawienie zaworu? Zgrywa się to z manualem? Z tego co pamiętam w dolnej pozycji zaworu dwie kreski u góry prawie mają sie pokrywać, gdy odkrecisz do końca jedna z kresek ma zejść do otworu na dół.
mariokit
Wysłany: Wto 12:54, 01 Lip 2014
Temat postu: montaż tłoka i cylindra KTM 125 EXC
Mam pytanku odnośnie montażu tłoka. Zrobiłem nowy nicasil i założyłem nowy tłok ale... W manualu znalazłem, ze w 125 exc z 2000 tłok ma być 0,60 mm poniżej lini cylindra. Miałem w zestawie 3 grubości uszczelki pod cylinder. Założyłem najgrubszą a i tak różnica wychodzi mi ledwo 0,30 mm. co z tym zrobić?
I drugie w manualu równiez znalazłem ustawienie "cycka" zaworu wydechu na 0,20mm na każdą ze stron. Ja ustawiłem po równo ale wyszło mi 0,40mm. Nie będzie z tego problemu.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin