Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jaacaman
Wysłany: Pią 12:53, 01 Sie 2014
Temat postu:
ja nie wiem czy miałem oryginalny czy nie, ale normalnie go nakładałem od razu i wszystko wchodziło elegancko oprócz tego, który jest najbliżej wiatraczka, bo tak jak pisałem spadałem z powodu nie wystarczająco wysokiego rantu
wójo
Wysłany: Wto 13:54, 29 Lip 2014
Temat postu:
chodzi o jeden z oringów ten od strony łozyska ? oryginalny jest tak spasowany ze najpierw wkłada sie oring w otwór a później cały moduł z uszczelniaczami, oczywiscie wszystko trzeba lekko potraktowac smarem. Nie ma prawa nic sie podwinac.
jaacaman
Wysłany: Wto 12:37, 29 Lip 2014
Temat postu:
U mnie wymiana bez zdjęcia pokrywy była nie możliwa z tego względu, że rant który powinien trzymać zewnętrzną uszczelkę był lekko zjechany i spadała.
pawciak12
Wysłany: Pon 17:19, 28 Lip 2014
Temat postu:
ja wałek obkleiłem tasma izolacyjna i tez ładnie weszło.
wójo
Wysłany: Pon 16:34, 28 Lip 2014
Temat postu:
moim zdaniem najlepiej jest wymieniać uszczelniacze bez zdejmowania pokrywy i nie widzę możliwości żeby cokolwiek w ten sposób uszkodzić. Ważne żeby dobrze oczyścić powierzchnie wałka rozrządu która sie styka z uszczelniaczami, założyć oryginalne uszczelniacze w prawidłowy sposób, a przy montażu całego uszczelniacza pompy wody na koniec wałka rozrządu założyć i obkurczyć lekko rurkę termokurczliwą żeby uszczelniacze gładko przeszły przez rowek pod pierścień segera który znajduje sie na wałku.
pawciak12
Wysłany: Nie 20:56, 27 Lip 2014
Temat postu:
i7ja miałem taki problem tydzien temu, wsadziłem nowe uszczelniacze i oringi i jest ok, to jest dosyc czesty widok, po to tam jest ta dziurka zebus widzał czy uszczelniacze sa ok. jesli cieknie płyn to oring i uszczelniacz od strony pompy wody do wymiany, a jak olej to od strony zebatki wałka rozrzadu, ale radziłbym wymienic wszystkie dla swietego spokoju. np w hondzie nie ma takiego luksusu, uzytkownik moze nie wiedziec ze mu sie płun z olejem miesza. tu masz wymiary potrzebnych czesci
37 2.15 PLN
O-RING 29,10X1,60 NBR 70
0770291016
38 1.85 PLN
O-RING 25,12X1,78 NBR70
0770020220
40 20.60 PLN
% SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL
0760101843
40 20.60 PLN
% SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL
0760101843
oringi musisz w serwisie kata zamówic bo to nietypowe wymiary ( chyba ze zamówisz w jakims dobrym sklepie w swoim miescie, ja np. miałem taka mozliwosc ale nie chciałem czekac) co do uszczelniaczy to sa uszczelniacze z zewnatrz metalowe i pokryte cienka warstewka gumy wiec kiedy bedziesz je nakładał na wałek nie ma szans zeby sie którys przesuna w tej tulejce na której sa oringi. Mozesz tez kupic zwykłe uszczelniacze w sklepie tylko całe gumowe one sa tansze od tych metalowych bo kosztuja cos około 10zł sztuka ale musisz je wsadzic na klej bo jest ryzyko ze kiedy bedziesz nakładał na wałek moga sie przemiescic itp. Jesli zdecydujesz sie zamówic te uszczelniasze metalowe to nie wbijaj ich na chama do tej tulejki tylko imadełkiem wcisnij delikatnie i sprawdzaj czy równo wchodzi. Faktycznie lepiej zdejmij pokrywe zaworów bo ciezko z tym oringiem bedzie. Ja to zrobilem bez sciagania pogrywy, wepchnałem poprostu oring do srodka przedtem posmarowałem go od srodka olejem i dopiero wcisnełem to tulejke do srodka, mi sie chyba to udało ale jest ryzyko ze sie dany oring podwinie.
major000
Wysłany: Nie 17:40, 27 Lip 2014
Temat postu:
Głowicy nie musisz ściągać. Zdejmujesz tylko pokrywę zaworów, i wymieniasz usczelnienie pompy. Można to również zrobić bez zdejmowania pokrywy ale ja odradzam tę metodę ze względu na duże prawdopodobieństwo uszkodzenia nowych uszczelniaczy przy montażu.
Piteros1
Wysłany: Nie 16:34, 27 Lip 2014
Temat postu:
chyba trzeba zajrzeć do pompy wody
GIENIU
Wysłany: Nie 16:17, 27 Lip 2014
Temat postu: wyciek płynu chłodzącego rfs 525
Panowie miał ktoś juz taki przypadek?
Koledze mojemu w exc 525 2007 silnik rfs delikatnie się sączy płyn chłodzący z głowicy przez ten otwór fabryczny co na zdjeciu zaznaczone.
Co jest tego powodem?
Konieczne ściąganie głowicy ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin