Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kprlsn
Wysłany: Śro 18:39, 06 Sie 2014
Temat postu:
poraz kolejny regulowalem i nie jest to,na tych elementach zaworu tych 3 zabateczkach nie mam juz znakow,ale ustawilem wg serwisowki po zebach,tyle ze moj grzebien mam wiecej zabkow niz w serwisowce z prawej strony ma wiecej i nie wiem co robic,czy jest mozliwe ze mam od 125 ten elemet i ktos kiedys jakos to ustawil ze zap.... a teraz jest nie to samo,dol i srodek jest ale gora taka liniowa niby motor sie rozpedza ale nie ma tego walniecia co kiedyc,przed remontem na kolo z gazu na 5 a teraz niebardzo chce,jakbym mu brakuje,dlugalem tez przy gazniku i to tez nie to
kprlsn
Wysłany: Śro 12:58, 30 Lip 2014
Temat postu:
czy jest mozliwe ze ten polksiezyc z zabkami jest inny?bo podobno nawet na sucho ze zdjetym cylkem znak nie wchodzi w okienko jak jest przesuniety na maksa
kprlsn
Wysłany: Śro 7:18, 30 Lip 2014
Temat postu:
regulowalem ta duza sruba,znak ruchomy przemieszcza sie wzgledem stalego,popluzowalem te 2 srubki ktore mogly blokowac i ciagle to samo,wawor otwiera sie tak samo do tego samego polozenia przed okienko w ktore ma wejsc znak ruchomy na maks obr.wczoraj moto wrocilo do mechaniora:) ciekawe co bylo...
janexc200
Wysłany: Wto 20:34, 29 Lip 2014
Temat postu:
jakby nie trafił dzwigienką w element podnoszący zawor to zawór nawet by nie drgnął,
jeśli po zdjęciu dekielka z lewej strony cylindra znak I nie wchodzi w znaki I I to mozna spróbowac regulowac tym duzym pokrętłem po prawej stronie,
u mnie po wbiciu tuleji w cylinder język zaworu haczył o tuleję i musiałem go podszlifowac,
ważne jest tez aby prawidlowo dokręcic osie na których pracuje zawór, serwisówka wyjaśnia jak-trzeba dokręcic do oporu a potem cofnąc o iles tam obrotu, inaczej osie docisną język zaworu i będzie on wcale lub źle pracował
jest też możliwosc ze źle złożono sam mechanizm z przodu cylindra
a w ogóle to nie rozumiem po co się z tym męczysz, ktos wział kasę za remont więc niech go skończy jak należy albo odda kasę
kprlsn
Wysłany: Wto 10:31, 29 Lip 2014
Temat postu:
ale jakby nie trafila,to podczas regulacji zaworu znak w okienku po lewej stronie by sie nie zmienial by polozenia czy nie?
major000
Wysłany: Wto 10:28, 29 Lip 2014
Temat postu:
Zdejmij okienko inspekcyjne z prawej strony i zobacz czy "dźwigienka" trafiła w w uchwyt. Bardzo często przy zakładaniu cylindra się to zdarza.
kprlsn
Wysłany: Wto 8:57, 29 Lip 2014
Temat postu:
wiem wiem,niby skladal wg serwisowki ale teraz juz nie wiem,a jezeli znaki pod flansza sie pokrywaja to jest jeszcze jakas opcja?dodam ze moto dol i srednie obroty ma a jak odkrece manete do konca to nic a nic sie nie dzieje jest to samo co w srodkowej parti obrotow,nie ma tego pociagniecia i 0 reakcji na gaz od polowy manety
barek253
Wysłany: Wto 8:49, 29 Lip 2014
Temat postu:
wtedy nie, ale jak się rusza to trafił
mi chodzi o to czy znaki się pokrywają
kprlsn
Wysłany: Wto 8:41, 29 Lip 2014
Temat postu:
tez tak mysle,bo jakby nie trafil w ta lapke to podczas regulacji znaki znaki po lewej stronie cylka by sie nie zmienialy wzgledem siebie?
barek253
Wysłany: Wto 8:14, 29 Lip 2014
Temat postu:
może źle złożony zawór
zdejmij flansze i zobacz czy znaki sie pokrywają
kprlsn
Wysłany: Wto 7:21, 29 Lip 2014
Temat postu: nie ma góry
Witam,mam problem z exc 200,odebralem silnik z generalki,zlozylem wszystko do kupy,odpalil od 1 kopa wszystko cacy,ale nie ma gory,mechanio ustawil zawor wydechowy pod serwisowke ale nie otwiera sie do konca,no wiec reguluje i jakbym go nie ustawilruchomy znak nad stalym lub pod to jak wkrece na maks to ruchomy znak i tak nie wejdzie w wyznaczone okienko,zawsze dochodzi przed to okno,dodam ze przed remontem moto jezdzilo idealnie zawor sie otwieral i moc byla,co moze byc nie tak?sorki za poja pisownie:)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin