Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Duke i SM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Wto 19:27, 01 Sie 2023
Temat postu:
Ale puerdolisz🤦♂️
Corso
Wysłany: Wto 10:20, 02 Gru 2014
Temat postu:
Dezyd napisał:
założyłem więc ixila bez wgrywania żadnych map, jeździ (jak na razie) jak trzeba, gdy skończy się gwarancja, to wtedy pogrzebie przy mapach ale to już na pewno nie w serwisie KTM
Jeździ, może nawet nie poczułeś pogorszenia osiągów ale tak to powinno się skończyć. Wyjaśnię dlaczego:
Wyobraź sobie wagę w stanie równowagi. Motocykl jest zaprojektowany (wyliczony i ustawiony) że na jednaj szali masz to co wchodzi do silnika: powietrze i paliwo a na drugiej szali to co z silnika wychodzi (spaliny pod pewnym ciśnieniem rozprężające się w określony sposób w układzie wydechowym). Jeżeli zmienisz wydech to burzysz tą równowagę. To że nie poczułeś pogorszenia osiągów świadczy tylko o tym że rozmiar wywołanych przez Ciebie zmian zmieścił się w marginesie błędu zaprojektowanym przez konstruktorów. Wyreguluj sobie teraz motocykl dopasowując ilości powietrza i paliwa (mapy) do wydechu a dopiero wtedy zmiany będą miały sens i dadzą oczekiwany efekt.
Dezyd
Wysłany: Pią 21:26, 31 Paź 2014
Temat postu:
Serwis KTM Rapid... Daruję sobie chyba wizyty u nich. Przed serwisem miałem olej ładny klarowny, a po "wymianie" u nich jest jakaś maź o bliżej nie określonym kolorze. To mój pierwszy KTM i pierwszy nowy motocykl, dotychczas podstawowe czynności serwisowe robiłem sam w motocyklach, ale teraz żeby nie stracić gwarancji jeżdżę tam, nigdy nie używałem Motorexa, uspokajałem sam siebie,że może taki ma być ale mam coraz większe wątpliwości.
sebar1
Wysłany: Pią 8:01, 10 Paź 2014
Temat postu:
Dezyd napisał:
ale to już na pewno nie w serwisie KTM
może zmień tego mechanika zanim się gwarancja skończy bo ci głupoty opowiada....
to strach pomyśleć co robi z motocyklem.
Byłem przy ich wgrywaniu. Są dwie wersje map, zwykła i pod Akrapa.
http://shop.ktm.com/uk_en/powerparts/exhaust/street/akrapovic-slip-on-silencer-40.html?model=390+Duke+EU&type=Naked+Bike&year=2014
Dezyd
Wysłany: Sob 11:45, 20 Wrz 2014
Temat postu:
Przy pierwszym serwisie, pogadałem z mechanikami w Poznaniu, twierdzili,że nie mają żadnych map do akrapa a podniesienie mocy to bajka... założyłem więc ixila bez wgrywania żadnych map, jeździ (jak na razie) jak trzeba, gdy skończy się gwarancja, to wtedy pogrzebie przy mapach ale to już na pewno nie w serwisie KTM
sebar1
Wysłany: Wto 17:55, 19 Sie 2014
Temat postu: Re: Duke 390 - dylemat z wydechem
Dezyd napisał:
Nie wiem czy ładować tego ixila i się nie przejmować, czy jednak kupić akrapovica?
Ja na swoim Duku 390 z akrapem jechałem dopiero na wgranie map i nic niepokojącego się nie działo. Jednak to było parę kilometrów....
Mój mechanik tez twierdzi, że bez map na dłuższą metę nie będzie to chodziło jednak jak należy.
Jest jeszcze jedna kwestia która w moim przypadku przeważyła za Akrapem. Chodzi o moc. Te mapy nie tylko dają dodatkowe 5 konie ale tez odblokowują motocykl bo w rzeczywistości na UE idą wersje 40 koni.
I robi się 9 KM więcej a to już czuć.
A i targuj się, tego Akrapa sprzedają taniej niż 2900.
Akrap wygląda tak:
Dezyd
Wysłany: Wto 12:40, 29 Lip 2014
Temat postu: Duke 390 - dylemat z wydechem
Siema!
Niedawno kupiłem dla mojej narzeczonej Duka 390, wszystko fajnie tylko chodzi jak skuter, u dealera dostępne są do niego tylko akrapy za ok. 2900 zł. Więc upatrzyłem sobie do niego ixila l3x nie dość,że ładniej wygląda to jeszcze jest połowę tańszy zadzwoniłem więc do serwisu z kilkoma pytaniami odnośnie montażu w.w. wydechu. No i zaczął się problem.
W Poznaniu Pan może zamontować, ale nie wie, czy nie stracę gwarancji. Więc dzwonie dalej szukając kogoś kto będzie wiedział, Olsztyn - 3 telefony za każdym razem rozmówczyni próbowała zlokalizować kogoś kto będzie wiedział i kazała zadzwonić za 10 min. Czwarta próba (prawie) skuteczna, pan który miał wszystko wiedzieć prosi o tel. za ok. 2-3 dni wtedy będzie wiedział. Warszawa - Kompetentny serwisant od razu mówi,że nie ma problemu, gwarancja będzie zachowana, wszystko cacy...do czasu, pan przypomina sobie,że przecież mapy zapłonu mają dedykowane do akrapa, do ixila nie ma..mogą założyć ale bez nowych map, jaki to będzie miało skutek? No właśnie tego już Pan nie wie, mówi,że może nie chodzić tak jak powinno.
W necie pełno jest filmików z ixilem w 390-tce w chodzi wszystko jak należy, sęk w tym ,że to filmiki gdzieś ze świata, może tam wgrywają mapy nie tylko pod akrapa. Przerabiał już ktoś podobny temat w swoim motocyklu? Nie wiem czy ładować tego ixila i się nie przejmować, czy jednak kupić akrapovica?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin