Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Pią 13:38, 01 Sie 2014
Temat postu:
im dłużej na jednym tłoku, tym krócej na jednym cylindrze
wybór należy do Ciebie
500zł tłok vs 2500zł cylinder
maciek2504
Wysłany: Pią 13:23, 01 Sie 2014
Temat postu:
oleju jeszcze nie bierze
major000
Wysłany: Czw 15:38, 31 Lip 2014
Temat postu:
Przydało by się już tłok zmienić. Ale nie jest to jakiś strasznie duży przebieg jak na ten konkretny model silnika.
maciek2504
Wysłany: Czw 12:09, 31 Lip 2014
Temat postu: Beta rr 250 4t (ktm exc 250 4t 2007r)
Mam pytanie. Silnik ma przebieg 4800km bez zagladania do środka. Prosze mi powiedzieć czy tłok czasem nie pasowałoby juz wymienić. Jak wiadomo silnik rfs to ponoć wytrzymały silnik, ale tez kiedyś trzeba zrobić remont
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin