Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kiełek
Wysłany: Czw 12:40, 24 Mar 2016
Temat postu:
te300 napisał:
tak trochę z innej beczki, jest dość miła informacja dla użytkowników 300 pojawiły się vertex-y selekcja D
ciekawe czy nicasilu wystarczy?
http://sklep.olekmotocykle.pl/vertex-tlok-ktm-exc-300-04-16-husqvarna-te-300-14-16-replica-71-97mm,534701.html
Powinno starczyć, fabryczny cylinder ma ponad 0,1 mm warstwę nikasilu
przemes
Wysłany: Czw 8:31, 24 Mar 2016
Temat postu:
Jedyną słuszną jednostką miary w konstrukcji maszyn i urządzeń jest mm wiec jeżeli już to powinno być 0,5 mm :p
bully
Wysłany: Czw 6:22, 24 Mar 2016
Temat postu:
już miałem kiedyś w jakimś moto sel D, to specjalna myśl na biedny rynek polski, gdzie nie stać ludzi na nowe cylindry.
major używasz stwierdzenia "pół milimetra" ? a powinieneś używać 5 dziesiątek mm
te300
Wysłany: Śro 16:55, 23 Mar 2016
Temat postu:
tak trochę z innej beczki, jest dość miła informacja dla użytkowników 300 pojawiły się vertex-y selekcja D
ciekawe czy nicasilu wystarczy?
http://sklep.olekmotocykle.pl/vertex-tlok-ktm-exc-300-04-16-husqvarna-te-300-14-16-replica-71-97mm,534701.html
major000
Wysłany: Śro 12:54, 23 Mar 2016
Temat postu:
Ok. Dla mnie 0,7 setki powinno być zapisane jako 7 tysięcznych lub 0,007. Ale dobra nie bijmy piany.
Sai
Wysłany: Śro 11:57, 23 Mar 2016
Temat postu:
o to chodzi że dobrze podawał..
major000
Wysłany: Śro 11:27, 23 Mar 2016
Temat postu:
A co ty się tak pienisz, zwróciłem ci uwagę że błędnie podajesz wymiar i tyle.
bully
Wysłany: Śro 9:32, 23 Mar 2016
Temat postu:
major000 napisał:
"bully" źle odczytujesz swój wymiar. 7 setek to jest---> 0,07
a to co ty podałeś to jest 7 tysięcznych---->0,007
zastanawia mnie tylko kto i jak ci zmierzył ten cylinder z dokładnością do tysięcznych?
Czy wy macie problem ze wzrokiem??
napisałem 0,7 setki !!!! czyli 7 tysięcznych czyli 0,007mm, ja zmierzyłem, chociaż mój zegar ma tolerancję 1 setki to widze że wychyla mi się na oko 0,7 podziałki.
żeby zaraz tu nie było śmiesznych postów, to zmieniam zdanie: moj cylek jest POmiedzy 66,40 a 66,41. Lepiej?
żeby było jeszcze śmieszniej to dopiero po przeczytaniu tego tematu zwróciłem na rozmieszczenie zamków i mam też na oknie, wcześniej tego nawet nie zauwazyłem.
Fourier
Wysłany: Wto 19:13, 22 Mar 2016
Temat postu:
Wg. Sałka maksymalna szerokość okna to 0,6 średnicy tłoka.
MatiEXC
Wysłany: Wto 18:38, 22 Mar 2016
Temat postu:
Okno przedewszystkim musi byc dobrze sfazowane
A co do 0,7 srednicy tloka to stosuje się to dla okna wydechowego i różnie to bywa, bo zalezy jaki ksztalt ma okno ( jak dobrze pamietam to 0,7 było dla elipsy, a 0,6 do kwadratu)
rejdzik
Wysłany: Wto 17:44, 22 Mar 2016
Temat postu:
Zamki mogą chodzić bezpiecznie po oknie jeżeli nie jest przekroczona jakaś tam (? 0,7 średnicy cylidra ?) wielkość okna.
Co do dziurki nad oknem wydechowym - poprawia smarowanie cylindra w najgorętszym miejscu. Takie rozwiązania były już np w KX 80.
major000
Wysłany: Wto 15:24, 22 Mar 2016
Temat postu:
Cylindry od 2011 są troszkę inne od tych starszych ale różnią się bzdurami i z tego co wiem są zamienne czyli do starego modelu można założyć nowszy cylek i na odwrót. Od 2011 cylinder ma taką charakterystyczną dziurkę nad oknem wydechowym.
"bully" źle odczytujesz swój wymiar. 7 setek to jest---> 0,07
a to co ty podałeś to jest 7 tysięcznych---->0,007
zastanawia mnie tylko kto i jak ci zmierzył ten cylinder z dokładnością do tysięcznych?
donPedro
Wysłany: Wto 14:24, 22 Mar 2016
Temat postu:
Wczoraj zakladalem nowy tlok i sie zastanawiałem nad tymi zamkami, a później tu przeczytalem temat.
major000 cylinder od 2011 w gore ma inny nr części niż te z 2010 i przed wiec czymś sie pewnie różnią. Mam 2011 i tam juz siedzi silnik z 2012 , skrzynia z 2012
Sai
Wysłany: Wto 13:39, 22 Mar 2016
Temat postu:
Nie no wytarcie cylindra na 0,07mm to już raczej po nikasilu. Z ciekawości jakie jest wytarcie (w setkach) tłoka w momencie gdy wymieniasz na nowy?
bully
Wysłany: Wto 13:35, 22 Mar 2016
Temat postu:
major000 napisał:
"bully" napewno nie masz wytarcia 7 setek w cylindrze, coś pomyliłeś.
no nie bo mam 0,7 setki jak napisałem, czyli 0,007mm
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin