Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Karambol
Wysłany: Czw 21:24, 25 Lis 2010
Temat postu:
mariantofana napisał:
No to z EXC 520 dopiero będziesz miał problem;) to ma dopiero kopa i narwany jest!
Tak, to ma potencjal, kolega kiedy go mial zawsze mwoil, ze jak rusza to jak najszybciej chce miec przynajmniej 3'ci bieg bo nizej szedl za latwo na kolo hehe
mariantofana
Wysłany: Czw 13:58, 25 Lis 2010
Temat postu:
No to z EXC 520 dopiero będziesz miał problem;) to ma dopiero kopa i narwany jest!
Kowal
Wysłany: Wto 21:51, 23 Lis 2010
Temat postu:
Przełożenia mam 16/48 moc jestem w stanie ogarnac tylko przy mojej wadze 65kg. jest troche trudny do opanaowania w duzym blocie i tu mam dylemat czy czasem nie przesiasc sie na lzejszy exc 520 bo mam okazje taki kupic tylko z drugiej strony szkoda mi tego bo silniczek ma jak dzwon pozdrawiam
lukasz_vip
Wysłany: Pon 23:55, 22 Lis 2010
Temat postu:
Spokojnie możesz odkręcić do końca jak masz zdrowy silnik, bo jak masz padło to moze coś paść. Ogólnie mówiąc to LC4 ma odcinkę przy maksymalnych obrotach także silnika nie przekręcisz. Ogólnie nie polecam wchodzić na obroty powyżej 6tys, bo przy takich obrotach masz największą wartość Nm i KM. Potem to tylko silnik nabiera obrotów a wartości Nm i KM spadają. Zależy też jakie ty tam masz zębatki, że chcesz go tak kręcić. Ja miałem 16/48 i bałem się odkręcić, żebym na plecach nie wylądował, bo LC4 miała takiego kopa z dołu.
Maciek_KSF
Wysłany: Pon 23:45, 22 Lis 2010
Temat postu:
domyślam się że wcześniej jeździłeś na 2t
Nic nie powinno się stać, jeżeli jest w dobrym stanie silniczek, ale trzeba sobie zadać pytanie z max obrotami, bo chyba o to Ci chodzi.
nie lepiej zmienić bieg na wyższy i go obracać, bo przecież KTM ma buta z dolnych obrotów.
Kowal
Wysłany: Pon 20:52, 22 Lis 2010
Temat postu: LC4 620 SC pełen gaz
Witam drodzy koledzy od kilku miesiecy mam w posiadaniu ktm lc4 620 SC i pytanie nieraz zeby przez cos przejechac musial bym dac pelen gaz i tu pytanie czy nic sie temu sprzetowi nie stanie po sporo na niego odkladalem i troche mi go szkoda przy mojej wadze 65kg to istny diabel ale nawet czolg idzie zajechac pozdrawiam prosze o opinie
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin