Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
grzegorzszw
Wysłany: Nie 10:38, 24 Sie 2014
Temat postu:
Najlepiej jeśli nauczysz się sam stroić gaźnik. Musisz umieć rozpoznać kiedy jest za bogato, a kiedy za ubogo i co w gaźniku za co odpowiada:
Ustaw na początek za bogatą mieszankę (pilot 50, główna 180 itd.), najprawdopodobniej w kilku zakresach będzie za bogato (moto nie przyspiesza, przerywa). Wtedy w odpowiednim zakresie zubażasz mieszankę. Gdy jest za ubogo to wkręca się na obroty bardzo szybko, grzeje się i/lub dochodzi do spalania detonacyjnego.
Może i poświecisz na naukę pół dnia, ale warto.
skalim1
Wysłany: Nie 0:06, 24 Sie 2014
Temat postu:
Dysze przełożyłem z gaźnika 36, czyli 165 główna, pilot 35, iglicę zostawiłem taką jak była dla 150cc - R1470H na 3 pozycji. Mam do dyspozycji dyszę główną 180 i pilot 50 z gaźnika 38. Będzie ok? Nie trzeba wzbogacić mieszanki w paliwo? Pozycję iglicy zostawić? Ile obrotów dać na śrubie od mieszanki?
skalim1
Wysłany: Nie 22:41, 10 Sie 2014
Temat postu: EXC 300 większy gaźnik
Witam,
Jako że z moim gaźnikiem są problemy jestem zmuszony jego wymienić. PWK36 są trudno dostępne (używki na ebayu dwukrotnie droższe niż w Polsce a u nas takowych brak). Mogę kupić większy gaźnik PWK38 w idealnym stanie za niewielkie pieniądze. Zastanawia mnie kwestia ustawienia... w jakie iglice oraz dysze powinienem się zaopatrzyć żeby wstępnie skonfigurować gaźnik?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin