Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Karambol
Wysłany: Wto 18:56, 30 Lis 2010
Temat postu:
Fakt, ma duzo japonskich elementow, wyglada najlepiej ze wszystkich enduro, brzmi tez najlepiej, ma największa moc w porownaniou do konkurencji (chyba tylko XR650R jest mocniejsza ale za to mniej uniwersalna). Jest tez najlżejszy z Hardendurowych motocykli, wazy swoje ale prowadzi sie super, ma tez najlepsze zawieszenie. Ale u nas jest zupelnie niszowy, nie brany pod uwage. Ludzie reaguja pozytywnie- O! KTM, super..ale nikt nie tratuje go jako potencjalnej maszyny dla siebie. Kiedy prawie 6 lat temu kupowaliśmy swoje pierwsze LC4 zaden servis nie poitrafil ich servisowac, nikt nie wiedzial co to. Po kilku latach wszystko robie w nim sam a w okolicy pojawilo sie jakies 10 KTM'ow - ludzie sie naoglądali i pokupowali. I tak zapoczątkowaliśmy z bratem mode na Katy:D Ale w necie nadal widac, ze to bardzo rzadki sprzet. DObrze, ze czesci mozna dostac bez problemow, chyba tylk oza wyjatkiem linek, np ssania czy predkosciomierza;/
mariantofana
Wysłany: Wto 3:26, 30 Lis 2010
Temat postu:
Właśnie też nie rozumiem takiego podejścia a nade wszystko mitów na temat jego awaryjności i obsługi. Według mnie jeżeli się dba i robi wszystko zgodnie z zaleceniami producenta to nie ma żadnych problemów. Lekki to on nie jest ale nie ma co przesadzać! przy tej mocy i zawieszeniu tej wagi się nie odczuwa. Do wariowania po lesie i takiej jazdy jak w Twoich filmikach jest git:) Piszesz o gaźniku Delląorto... że gaznik do dupy piszą ci co nie dbają o niego i go nie regulują. Czy za mało japoński? ja wiem... zapłon japoński, pompy oleju japońskie, gaźnik (w 640) japoński, obręcze kół też japońskie... Psioczą że mało w nim Austrii i tak dalej... ale nie sztuką jest zrobić całość w jednym kraju a zebrać to co najlepsze z różnych krajów, firm i poskładać do kupy. W ten sposób mamy Hamulce Brembo, zawias WP, plastiki Acerbis, koła DID, i kilka innych rzeczy dobrych firm połączonych włoskim "dizajnem" co sprawia, że to na prawdę ładna mocna i dająca dużo przyjemności z jazdy maszyna...
Karambol
Wysłany: Pon 22:05, 29 Lis 2010
Temat postu:
Moze nie tyle malo czyta, co malo ludzi u nas ma lc4 bo jak widze watki o enduro na forach czy grupach dyslkusyjnych to nie ma zadnego, ktory poleca lc4. Same xt, tt itp - porazka.
Wogole zauważyłem ze lc4 to jest jakis dziwnie postrzegany u nas motocykl, za silony, za ciężki, za wymagajacy i wogole za malo japoński.
aha no i gazniki do dupy, odpalic tego nie mozna, psuje sie.. same rewelacje. wystarczy poczytac te cholerne precle
mariantofana
Wysłany: Pon 21:55, 29 Lis 2010
Temat postu: Re: Dla czego na tym forum tak cicho i spokojnie?
Karambol napisał:
Teraz czeka nas przymusowa abstynencja, zima na maxa
no wlasnie z tego powodu założyłem ten temat bo póki nie zrobię "zimówek" do Kata to nie pojeżdżę. Na szczęście garaż mam w domu i ciepło tam jak w pokoju (23 st. C) wiec mogę grzebać do woli a wieczorem z kumplami od moto wypić piwo patrząc na maszynę
Przydałoby się spotkać w gronie miłośników LC4 tylko jak to zorganizować kiedy mało kto to czyta...
Karambol
Wysłany: Pon 21:37, 29 Lis 2010
Temat postu: Re: Dla czego na tym forum tak cicho i spokojnie?
mariantofana napisał:
Witam,
tak się zastanawiam dla czego tu taki mały ruch i mało dyskusji? LC4 to przecież zacny motocykl, wręcz kultowy. Ma duże możliwości w porównaniu do konkurencji ze tej półki, ma wielu zwolenników i wielu wręcz fanatyków. Po tym forum jednak tego nie widać... a szkoda.
Chociaż im dłużej się zastanawiam tym bardziej klaruje mi się w głowie jedna odpowiedź: Bo miłośnicy LC4 nimi po prostu jeżdżą a nie o nich mówią, nie tracą czasu na gadanie a korzystają z jego możliwości sprawiając sobie przyjemność
HeHe dobry temat!
Ja właśnie jestem takim użytkownikiem, który jeździ a nie gada o tym:)
Teraz czeka nas przymusowa abstynencja, zima na maxa i nawet nieche mi sie jechac do garazu i popatrzeć na maszynę popijając piwo;/. a przydalo by sie bo cos mi sie poci dekel magneto i musial bym to sprawdzic, aku tez przydalo by sie wyjac i zawiesc do ciepłego.
Pozostalo mi ogladanie filmow na youtube i swoich produkcji.
Nie wiem czy kojarzycie grupe dyskusyjna 'precle' - pl.rec.motocykle
, to jest wlasnie taki klub malkontentów i omnibusów, po 3 latach czytania tej grupy stwierdziłem, ze szkoda moich nerwów i zrezygnowałem z subskrypcji bo mi sie zygac chcialo - hehe. Jak ktos chce pocztac o niczym to tam bedzie sie czul jak w domu.
mariantofana
Wysłany: Pon 20:49, 29 Lis 2010
Temat postu: Dla czego na tym forum tak cicho i spokojnie?
Witam,
tak się zastanawiam dla czego tu taki mały ruch i mało dyskusji? LC4 to przecież zacny motocykl, wręcz kultowy. Ma duże możliwości w porównaniu do konkurencji ze tej półki, ma wielu zwolenników i wielu wręcz fanatyków. Po tym forum jednak tego nie widać... a szkoda.
Chociaż im dłużej się zastanawiam tym bardziej klaruje mi się w głowie jedna odpowiedź: Bo miłośnicy LC4 nimi po prostu jeżdżą a nie o nich mówią, nie tracą czasu na gadanie a korzystają z jego możliwości sprawiając sobie przyjemność
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin