Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KristofSX
Wysłany: Sob 17:06, 23 Sie 2014
Temat postu:
ja zawsze jak ustawiałem , to nie blokowałem wału, ustawiałem w/g wysokości tłoka, zawsze było dobrze,
moturzysta90
Wysłany: Sob 16:26, 23 Sie 2014
Temat postu: ustawienie rorządu / GMP EXC 450/525
Witam.
Robiłem górę silnika ( zaworki, łańcuch rozrządu, napinacz, tłok plus jakies pierdoły) motor poskładałem odpaliłem i słysze stuknie w silniku. Coś jakby zawory ale zdecydowanie głośniejsze i złowrogie .
zdjąłem dekielki zeby sprawdzić luzy ( były troszke za duże , ale to nie to bo ustawilem ssace i wydechy na 0,1 odpalilem i nadal to samo).
kupilem śrubki regulacji luzu zaworowego, bo stare były już podjechane , wymieniłem złożyłem do kupy i du*a nie ma luzu na ssacych .
znowu zdjąłem pokrywe i mowię sprawdze rozrząd. i właśnie chyba jest źle.
przy ' remoncie ' rozrząd ustawiłem w ten sposób:
drucik do cylindra przez swiece, tlok szedł do góry az natrafilem na wciecie w wale ktore pozwolilo mi go zblokowac , nastepnie walek rozrządu ustawilem równolegle do krawedzi glowicy ( kropka na zębatce z lewej i prawej strony równiutko) krzwyki do dołu.
do czego zmierzam .... wciecie na wale ktore sluzy do blokowania nie jest w GMP ?? bo u mnie w momencie kiedy mozna zablokoać wal tlok jest jakies 10 mm przed GMP moze nawet troche wiecej. tym samym w PRAWDZIWYM GMP kiedy włożę drucik do cylindra by ustawic tlok na samej górze znaki na kole zebatym rorządu nie sa w poziomie , krzywka od ssacych juz delikatnie idzie w górę ( przez co nie ma luzu na zaworach ssacych)
dobrze mi się wydaje że mam rozrząd o jeden ząbek przestawiony ? i albo zle wyregulowalem luzy, albo tlok delikatnie ' muskał ' o zawory ssace ktore otwieraly sie za wczesnie?
zeby bylo dobrze to rozumiem drut w cylinder, tlok na górę, walek znakami do glowicy z jednej i drugiej strony oczywiście krzywkami w dol ? a blokade olać ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin