Autor |
Wiadomość |
Mercomaniak |
Wysłany: Pią 5:31, 29 Sie 2014 Temat postu: |
|
125 2T |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 23:00, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
A to dwutakt czy czterosuw?
Jak czterosuw to jeszcze głowica ma coś do powiedzenia w sprawie kompresji |
|
|
punk891 |
Wysłany: Czw 22:44, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
KozioŁ, skoro pierścień stracił kompresję, to wątpię, że stracił ją po 5mth, więc tłok pewnie tez już nadaje się do wymiany. Z resztą róbcie, jak uważacie - Wasz nicasil |
|
|
Mercomaniak |
Wysłany: Czw 22:44, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
W maju odebrałem go po kapitalnym zrobiłem niecałe 20 mth, jeśli poza pierścieniem wszystko będzie ok to nie ruszam. Dzięki za pomoc |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 22:08, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
dokładnie tak jak mówi KozioŁ, trzeba wszystko pomierzyć, jeśli tłok jest w wymiarze a pierścienie nie - zmień pierścienie, chyba że wolisz profilatkycznie wymienić wszystko |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Czw 21:30, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
co ty piszesz? skoro tłok trzyma wymiar to po co wymieniać komplet? w serwisówce masz dokładnie napisane jaki jest maksymalny luz na zamku i kiedy wymienić pierścienie.według twojej tezy w serwisie nie powinno być dostępnych pierścieni jako zamiennik, a jednak są!! |
|
|
Mercomaniak |
Wysłany: Czw 21:07, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
Dzięki za szybką odpowiedź wolałem się upewnić trochę to kosztuje |
|
|
punk891 |
Wysłany: Czw 20:31, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
Cały zestaw: tłok, pierścień, zabezpieczenia, uszczelki do cylindra. To nie maluch, że możesz wymienić same pierścienie ! |
|
|
Mercomaniak |
Wysłany: Czw 19:38, 28 Sie 2014 Temat postu: Sam pierścień czy tłok? |
|
Mój sx stracił kompresję i teraz pytanie czy po rozebraniu gdy tłok będzie dobry idzie kupić sam pierścień, czy trzeba komplet z tłokiem ? |
|
|