Autor Wiadomość
enduro72
PostWysłany: Sob 21:52, 20 Wrz 2014    Temat postu:

ps
ten z tablicy wygląda na zadbany no ale silnik i resztę trzeba ocenić na miejscu.
pozdr
enduro72
PostWysłany: Sob 21:48, 20 Wrz 2014    Temat postu:

Masz rację - wywodzi sie z LC4 więc bliżej do niego niż do EXC. Była to najlżejsza wersja LC4 z przeznaczeniem do hard enduro dlatego jest odchudzona (nie ważyłem swojego ale ma pewnie ok 125 kg.
Mocy ma wystarczająco Smile ale tutaj kwestia jaki gaźnik. Ja oryginalny zamieniłem na FCR-a i motor spisuje się świetnie. Na dellorto miał power ale tylko przy wyższych obrotach - dla mnie troch zbyt narwany był. Po wymianie na Keihina rewelacja - ciągnie od samego dołu (o to mi chodziło) i zdecydowanie lepiej można dozować moc.
Z plusów w porównaniu z exc można na pewno zaliczyć większą wytrzymałość silnika i mniej zachodu z serwisowaniem - ja już jeżdżę ponad 2 lata i tylko wymieniam olej z filtrami i robię regulację zaworów - no ale jeżdżę po amatorsku i niewiele. Więc pod względem serwisowania to jest prawie jak LC4. Ale nie da się ukryć, że w porównaniu z EXC to wygląda jak krowa przy sarnie. Jest dobry do polatania po lesie ale na torze się nie sprawdzi.
PF7
PostWysłany: Pią 20:27, 05 Wrz 2014    Temat postu: KTM SXC 540

Witam, ma ktoś może dane takiego modelu jak sxc 540, bo nie mogę znaleźć. Chodzi mi głównie o wagę, moc, awaryjność, serwisowanie itd.
Taki jeden pojawił się w mojej okolicy :
http://olx.pl/oferta/sprzedam-ktm-sxc-540-super-okazja-CID5-ID6Z1al.html#008bbf85e6

I zgaduję, że raczej mu bliżej do LC4 niż do EXC Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group