Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Pią 7:47, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Hałasem bym się tak nie martwił bo to zależy od zużycia silnika, oleju oraz kultury remontu.
W silniku jest mnóstwo części który się zużywają a których nikt nie wymienia bo po co.
Dla większości remont to nowy tłok i nowy łańcuszek rozrządu.
A w silniku jest kilkadziesiąt łożysk, podkładek które należy wymienić.
Mało kto pewnie wie, że na końcu manuala jest tabela i podane są graniczne wymiary i luzy większości części silnika. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Pią 7:37, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Jak masz przestawiony rozrzad o 1 zabek to motor bardzo ciezko odpalic. Jak juz odpalisz i sie rozgrzeje to rozgrzany zeby odpalic trzeba sie nameczyc bardziej niz na silowni |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Pon 14:55, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
najlepiej nagraj film jakims dobrym aparatem i wrzuc na forum. A zawory dobrze wyregulowane masz? U mnie na zimnym dzwoni lekko korba trwa to jakies 10 sekund od odpalenia i tez jest to niepokojacy odgłos (z tego co zauwazylem to nie jest cos niespotykanego w tych motocyklach). Moze poprostu chodzi ci o kosz sprzegłowy, jest to dosyc głosne chrobotanie, po wcisnieci sprzegła ustaje, tez dosyc czesta usterka w tych moto. |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Pon 12:14, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
to na pewno nie jest przestawiony, bo pamiętam dokładnie jak to wyglądało jak odbierałem z zakucia, była minimalna różnica w poziomach, ale oba znaki były widoczne i nad krawędzią. Na początku czułem spory opór jak go kopałem, teraz idzie to bardzo lekko, myślałem, że coś było z deko, że się podwiesił czy coś wtym stylu (Nie wiem czy to w ogóle jest możłiwe), jak po coś tam ściągałem kopułkę to tam pomacałem wszystko przy i patrzyłem czy jest założone tak jak powinno być, ale o tym zapomniałem i nie wiem czy to lżejsze kopanie pojawiło się po tych zabiegachj. Zacząłem się zastanawiać czy np nie kopie się lżej bo kompresja poleciała. Generalnie chodzi o to i to, że jeden znajomy kupił teraz exc i chodzi ciszej. Coś tam słychać z silnika, ale u mnie tych dźwięków jest więcej, a nie wiem jak powinno być, sporo osób pisze, że chodzą jak sieczkarnia, ale nie wiem do jakiego stopnia. Mój nie ma żadnych problemów z odpalaniem mocą czy czymkolwiek, ale wiem też, ze te moto mogą tak mieć że chodzą bdb a na drugi dzień się rozsypią. Nie wykluczam, że szukam dziury w całym... |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 11:47, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Wyraźne, jedno ogniwo ma chyba coś koło 9mm więc o tyle będzie obrócony wałek.
Jeden znak będzie wyżej od krawędzi a drugi zniknie całkowicie.
Napisz lepiej co ci nie pasuje w tym silniku bo może szukasz dziury w całym. |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Pon 11:27, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
no chyba nic innego mi nie pozostaje, bądźcie jeszcze tak uprzejmi i powiedzcie mi czy przestawienie o jeden ząb to bardzo wyraźne odchylenie od poziomu czy tylko minimalne? Chodzi mi oczywiście o znaki na kole zębatym. Zastanawiam się czy jak będzie przestawiony o np jeden ząb czy w ogóle to zobaczę... |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 10:48, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
zrzuć kop€łke , zobacz jak idą znaki na kole zębatym, i jak to się ma do zaworów, ma byc tak że znaki w poziomie z głowicą a krzywki do dołu, |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Pon 10:19, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Ciągle mi się nie podoba praca silnika, chodzi równo, jedzie, pali od pierwszego, drugiego strzała, ale dźwięk... Kolega ma exc 450 zrobione wszystko w silniku, chodzi tak samo jak mój, ale aż mi się nie chce wierzyć, że te motocykle tak powinny pracować... |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Pon 9:41, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
jak masz jakies watpliwosci to sciagnij pokrywe i zobacz czy znaczniki sie pokrywaja, koszta zerowe a bedziesz miał spokojna głowe. |
|
|
jaacaman |
Wysłany: Pon 9:19, 08 Wrz 2014 Temat postu: Jakie są objawy przestawionego rozrządu? 525 |
|
Witam,
czy możecie opisać objawy przestawionego rozrządu? Czy moto może chodzić równo, jeździć normalnie, mieć moc z przestawionym rozrządem? |
|
|