Autor Wiadomość
Dzida
PostWysłany: Nie 9:11, 20 Maj 2018    Temat postu:

Ja polecam dwa drobne patyki włożyć i w układzie nożycowym wywrzeć nacisk na ścianki wew. tłoczka i ściągać w dół. Idzie elegancko.
Shimy
PostWysłany: Pią 12:26, 04 Maj 2018    Temat postu:

20Nm
Michal2008
PostWysłany: Czw 11:41, 03 Maj 2018    Temat postu:

ktoś wie jakim momentem dokręcić śrubę od zaworku bypass w KTM LC4 640 SM 2004r
sylwu
PostWysłany: Wto 12:58, 06 Lut 2018    Temat postu:

też miałem problem z wyciągnięciem tłoczka, ostatecznie pomogło wbicie drewnianego kołka. tłoczek wyszedł razem z kołkiem.
kaczmar__
PostWysłany: Pon 21:42, 05 Lut 2018    Temat postu:

Nie mogę wyjąć tego tłoczka.. Jutro kupię magnes na przedłużce, może w ten sposób da radę.

Wbijając ołówek nic się się nie uszkodzi lub nie zablokuję tłoczka?

Może zalać go olejem ponownie, wkręcić śrubę bez sprężynki i przekopać bez zapłonu? Co sądzicie?

Pozdrawiam,
Shimy
PostWysłany: Pon 13:01, 05 Lut 2018    Temat postu:

Potrzeba wyciągnięcia tłoczka jest bo trzeba go zdiagnozować czy nie jest wytarty itd. ja do wyciągnięcia go z gniazda używam kołka rozporowego Smile.
rychu
PostWysłany: Pon 7:53, 05 Lut 2018    Temat postu:

mogles kopnac w kopke, to powinno wypchnac go cisnienie oleju , ewentualnie olowek i wbij go w tloczek.
kaczmar__
PostWysłany: Sob 18:07, 03 Lut 2018    Temat postu:

Witam,
panowie odkręciłem śrubke by pass, wyleciała sprężynka, ma prawie 25mm więc jest ok. Tłoczek nie wyleciał. Dziwne jest to, że zleciało prawie litr oleju silnikowego. W pewnej chwili olej przestał lecieć, wtedy włożyłem mały kluczyk imbusowy w dziurę w celu poruszenia tłoczkiem (chyba ruszyłem nim) i olej dalej zaczął lecieć. Czy to normalne? Jak wyciągnąć tłoczek? Czy w ogóle jest taka potrzeba? Pozdrawiam
szaman108
PostWysłany: Czw 22:37, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Ja zawsze,jeśli biega o silnik to niema opcji aby coś robić bez tego klucza.
adrian2410
PostWysłany: Czw 20:30, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Dokrecacie śruby od tak bez dynamometryka na zaworach ?
Rysiek24
PostWysłany: Śro 22:26, 15 Kwi 2015    Temat postu:

blokawa walu zbedna , wystarczy wyczuc luz na dziwgienkach ( no chyba ze ktos juz mial skasowny luz na 0 ) , dosc ciasno tam jest Smile
Maciek222
PostWysłany: Śro 22:02, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Nie ma niespodzianek prosta robota tlok w gmp blokada walu.szczelinomierz,klucz 10,srubokret plaski i tyle.
Gość
PostWysłany: Śro 19:25, 15 Kwi 2015    Temat postu:

wielkie dzieki! zamowione, bedzie wymiana profilaktycznie. grosze to kosztuje a moto ma juz 31kkm wiec moze lepiej dmuchac na zimne. czy przy regulacji luzu zaworowego sa jakies niespodzianki czy klasyk - kontra, srubka, nowa uszczelka i wio? Smile)
Rysiek24
PostWysłany: Śro 7:20, 15 Kwi 2015    Temat postu:

mozesz wykrcac , poleci troszke oleju , ale to tak z 50 - 100 ml
pajonk
PostWysłany: Wto 22:18, 14 Kwi 2015    Temat postu:

hej,

czytam i zaniepokoilem sie, bo poprzedni wlasciciel nie dbal za bardzo o smarowanie sprzetu. wymienilem juz olej (wczoraj), ale nie rzycilem okiem na bypass. ze zdjec mozna wywnioskowac, ze po wykreceniu zaworka zleci prawie caly olej z "malej" sruby, czyli jakies pol litra, moze wiecej - tyle polecialo mi przy spuszczaniu z malej sruby. czy to prawda czy moge z olejem w silniku smialo wykrecac bypass celem sprawdzenia?

pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group