Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Nie 16:45, 19 Gru 2010 Temat postu: |
|
Ale czy jest mozliwe ze jezeli ten simering wyskoczy to motor straci jakby sile nie chce wchodzic na obroty nawet zrywa niechce zrobic . Mialem tak juz dwa razy .Nie potrzebnie był rozbierany cylinder by szukac problemu straty mocy .Albo dlaczego wyskoczył zle był wcisniety czy powstalo jakies duze cisnienie które go wypchalo. |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Sob 17:09, 18 Gru 2010 Temat postu: |
|
Ten simmering musi tam być. Wał KTM musi być smarowany bardzo czystym olejem. Czyli olej ze skrzyni najpierw przechodzi przez filtry zanim trafi do smarowania cylindra i wału.
Myślę jeszcze o tym, że w LC4 olej natryskiwany jest pod cisnieniem na korbę, ale nie wiem czy z tym mają coś wspólnego simmeringi. |
|
|
borys |
Wysłany: Pią 21:23, 17 Gru 2010 Temat postu: Simering walu od strony sprzegla |
|
Witam. mam pytanie czy w KTM 600 93r. od strony sprzegla na wale pod zebatka rozrzdu jest simering i czy ktos wie ze jezeli ten simering wyskoczy czyli sie wysunie motor KTM traci na mocy. pytam sie poniewaz ten simering wysunol mi sie 2 razy i chyba przez niego KTM stracil moc jakie mogo byc przyczyny ze on sie wysuwa. i po co on tam jest jezeli i tak motor jest smarowany jednym olejem z komory olejowej. Moim zdanie chyba nie powinien on tam byc jezeli jest to czterosów. dwusówy mialy simeringi na wale zeby byla mieszanka. Prosze o odpowiedz |
|
|