Autor Wiadomość
terazmy123@o2.pl
PostWysłany: Pon 19:58, 13 Paź 2014    Temat postu:

jeździliśmy jednego dnia trudny teren podjazdy wąwozy itp drugiego same przeloty 120km i jego palił podobnie jak nasze. Moje obserwacje są takie 2t są bardziej czułe na styl jazdy i ustawienia mają duże znaczenie. Niewątpliwie 2t pali więcej ale to spalanie jest znacznie bardziej zależne od stylu jazdy. Oczywiście jest możliwe że 2t spali 50% więcej niż 4t. Ogólnie przesiadając się na 2t myślałem, że będzie znacznie gorzej.
henio12323
PostWysłany: Pon 18:28, 13 Paź 2014    Temat postu:

hehe to może też zalezeć jeszcze jak ktoś jeździ. w 4T masz dotrysk paliwa. wiec jak ktos ciągle kręci manetką ( szczeka gazem ) to pali duzo wiecej bo cały czas paliwo jest dotryskiwane, na trasie pompka po wtrysnieciu juz nie działa, wiec idzie tyle co przez dysze. (swoja drogą na asfalcie 100 km h przelotką zszedłem do około 3 litrów na setke Very Happy tyle co skuterki Very Happy ) kolejna sprawa to ustawienie gaźnika, wczesniej miałem też mocno podgięty pływak i wysoki poziom i sporo paliwa uciekało odpływami jak np jechałem pochylony i nei katowałem.
terazmy123@o2.pl
PostWysłany: Pon 18:03, 13 Paź 2014    Temat postu:

Możecie spytać Rotor-a z tego forum, jeździliśmy z nim po górach on na gas gas 300 my 2x525 exc 520exc 450crfx 450yzf. Tankowaliśmy wszyscy razem i kolegi 520exc spalił więcej niż jego gas gas mój 525 dokładnie tyle samo, nie wiem po co miałbym cokolwiek koloryzować. Fakt jest taki, że Rafał jeździ miękko nie kręci go wysoko. Moja 300 pali około 15% więcej od 4t; mało palą na wtrysku
henio12323
PostWysłany: Pon 9:00, 13 Paź 2014    Temat postu:

hehe nie ma opcji żeby 2T spalało tyle co 4T Razz pali jakies 15% do 30% wiecej zaleznie od jazdy i terenu jak zauwazyłem. ale nie ma co płakać nad kosztami bo w 4T dochodzi wymiana oleju - w wiekszej ilosci, i filtry, wiec też to są koszta.
hacker33
PostWysłany: Pon 7:21, 13 Paź 2014    Temat postu:

napisz jeszcze jaki duży masz zbiornik w tej 300
terazmy123@o2.pl
PostWysłany: Pon 7:09, 13 Paź 2014    Temat postu:

na godzinę nie wiem, ale nie ma tragedii, mi w 300 zbiornik wystarcza na 6-7 godzinny wyjazd enduro w dość ciężkim terenie, jeżdżę niskimi i średnimi obrotami. W 2t jak zauważyłem styl jazdy umiejętne wykorzystywanie mocy ma duże znaczenie. Kiedyś jeździliśmy z chłopakiem (jest tu na forum) i jego 2t spaliło dokładnie tyle ile pozostałych 4t(ale gaźnikowe 450,525,520exc) a jeździł szybciej od reszty. Także z tym spalaniem to różnie.
snajper1212
PostWysłany: Czw 10:29, 02 Paź 2014    Temat postu:

Ile wynosi spalanie na godzinę w exc 300 ? bo podobno bardzo lubi dużo wciągać i to mnie trochę może zrazic
Lam3r
PostWysłany: Pią 8:41, 19 Wrz 2014    Temat postu:

snajper1212 napisał:
Panowie stoję przed wyborem między ktm exc 350 4t a ktm exc 300 2t jeśli chodzi o sprawy finansowe w utrzymaniu to ta różnica jest odczuwalna między tym 350 a 300 ? Czy do 2t będę musiał częściej eksploatowac, bardziej dbać oszczędzać ? Słyszałem ze te 300 bardzo lubią paliwo w przeciwieństwie do 2t wiec pytam o wasze zdanie

Cofnij na poprzednią stronę i przeczytaj dokładnie wszystkie posty, potem ew sprecyzuj co dokladnie chcesz wiedziec.
KNKS
PostWysłany: Pią 8:29, 19 Wrz 2014    Temat postu:

4T vs 2T to temat rzeka. Rozkminiany 1000000 razy.
Dwa światy, dwie bajki. Nikt za ciebie nie podejmie decyzji. Trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie co jeżdzisz.
Następnie przejechać się jednym i drugim i odpowiedz sama ci się nasunie. Od siebie dodam,jako zaciekły miłosnik 450, ze jeśli 2T to tylko EXC 300.
snajper1212
PostWysłany: Pią 8:12, 19 Wrz 2014    Temat postu:

Panowie stoję przed wyborem między ktm exc 350 4t a ktm exc 300 2t jeśli chodzi o sprawy finansowe w utrzymaniu to ta różnica jest odczuwalna między tym 350 a 300 ? Czy do 2t będę musiał częściej eksploatowac, bardziej dbać oszczędzać ? Słyszałem ze te 300 bardzo lubią paliwo w przeciwieństwie do 2t wiec pytam o wasze zdanie
MlodyRM
PostWysłany: Czw 15:53, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Przeglądając ogłoszenia z sxf 250 '07+ zauważyłem różnice w kolorach lag, czarne lub szare. Jakieś większy różnice pomiędzy nimi?
KristofSX
PostWysłany: Czw 12:49, 18 Wrz 2014    Temat postu:

MlodyRM napisał:

Czy fabryczny zawias w sx-fie da się "zmiękczyć" nie inwazyjnie do poziomu akceptowalnego w lesie?

da się, właśnie to przerabiałem i wyszło bardzo dobrze , te dwukomorowe przy dobrym settingu do lasu jest super,
MlodyRM
PostWysłany: Czw 10:28, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Też stoję przed podobnym dylematem, teraz mam EXC 450 '04. Zastanawiam się nad czymś lżejszym i w 4T - 2T do mnie nie przemawia Wink
Wyboru raczej jestem pozbawiony, bo pozostaje tylko 250 sx-f '07+
Mth zbyt dużo w sezonie nie nabijam, praca + półroczna córa skutecznie wypełniają mój terminarz, więc na tłoku (chyba 80mth ma sx-f) polatam ze 3-4 sezony Wink

Zastanawia mnie tylko zawieszenie, co prawda w promieniu 10km od domu mam 2 tory super enduro, 1 mx i "plac zabaw mx" pomysłu mojego znajomego, ale do lasu zawsze jednak będzie ciągło.
Czy fabryczny zawias w sx-fie da się "zmiękczyć" nie inwazyjnie do poziomu akceptowalnego w lesie?
hacker33
PostWysłany: Śro 18:04, 17 Wrz 2014    Temat postu:

snajper1212 napisał:
Ile za ta sztuke chcesz ? mozesz mi podeslac zdjecia na pimpland1@onet.eu : ) przesiadasz sie na 4t czy co ? Very Happy Bo tez czekam na porpozycje od salonu KTM olsztyn oddam im swojego a oni za doplata dadza mi nowke. tylko zalezy ile mi mojego wycenia Razz


wszystko masz w dziale giełda
snajper1212
PostWysłany: Śro 17:50, 17 Wrz 2014    Temat postu:

Ile za ta sztuke chcesz ? mozesz mi podeslac zdjecia na pimpland1@onet.eu : ) przesiadasz sie na 4t czy co ? Very Happy Bo tez czekam na porpozycje od salonu KTM olsztyn oddam im swojego a oni za doplata dadza mi nowke. tylko zalezy ile mi mojego wycenia Razz

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group