Autor |
Wiadomość |
hus300 |
Wysłany: Sob 7:11, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
tak jest 450 exc od 525 różni się tylko średnicą cylindra, czyli tłokiem również |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Pią 21:56, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
korba do 450 i 520/525 jest ta sama |
|
|
kzq |
Wysłany: Pią 21:46, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
hus300 napisał: | co do nicasilu to chyba lepiej kupić nowy zestaw i można przy okazji z 450 zrobić 525. Da radę załatwić cylinder + tłok (nowy oryginał) poniżej 2400, poza tym używany ładny cylinder można kupić za 600zł. |
O ile dobrze pamiętam to trzeba także korbę zmienić. |
|
|
maly0wariat |
Wysłany: Pią 20:31, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Ok, więc okienko poziomu oleju już zostało zamówione. Przy okazji zamówiłem regulator napięcia, ze wzgledu na brak ładowania, oraz dwie uszczelki na zapas pod dekiel.
więc koszt okienka z oringami oryginał: 10 Euro
regulator napięcia 60 euro.
o cene uszczelek nawet nie pytałem bo myślę, że bedzie okolo 15 eurasków...
myslałem, że drożej wyniesie mnie ta imprezka/
Oring pod śrubke dopasowałem z zestawu oringów, gdy tylko przyjdą wszystkie pierdoły to rozkręce i zrobię Go tak żeby nie ślinił się jak małe dziecko/
dzięki za pomoc |
|
|
hus300 |
Wysłany: Pią 6:34, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
też kiedyś nasmarowałem garaż, jak po wymianie zapomniałem korek zakręcić; ledwie odpaliłem i 0,5l oleju poszło. |
|
|
hus300 |
Wysłany: Pią 6:29, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
co do nicasilu to chyba lepiej kupić nowy zestaw i można przy okazji z 450 zrobić 525. Da radę załatwić cylinder + tłok (nowy oryginał) poniżej 2400, poza tym używany ładny cylinder można kupić za 600zł. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pią 0:57, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Co do pocenia się oczka to górna śruba jest nieco dłuższa,mocowana tam jest blaszka do której mocujesz sprężynę hamulca nożnego,ta górna śrubka ma w deklu nieco większy otwór ze względu na to że w tym miejscu jest tulejka ustalająca i tam sączy się często olej na tej górnej,przy zakładaniu wystarczy na śrubkę założyć tą blaszkę i pomiędzy nią a pokrywę dopasować na ciasno o-ring i skręcić zrobiłem tak na dwóch silnikach i problem z poceniem znikł |
|
|
maly0wariat |
Wysłany: Czw 20:25, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
jeśli na zimę okaże się, że mój wymaga nowej powłoki, to zrobię post jak to wygląda i czy wytrzyma więcej niż dwa wyjazdy do pracy. Dzięki bardzo za rady.
Yyy, jeśli ktos z forum będzie bardziej zainteresowany nicasilem do własnego moto, to służę pomocą.
Dogadamy się na priv. |
|
|
major000 |
Wysłany: Czw 20:17, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
150e za nicasil do 4t w Belgi to normalna cena. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Czw 20:14, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Czarny dymek przy redukcji to nic złego.
Jak podczas jazdy czarny puści też nie jest źle.
Za bogata mieszanka i tyle ( lepiej bogatsza niż za uboga).
Mój starsznie w wydech też wali i tym bym się nie prejmował, chodź czasem moto może walić jak ma źle wyregulowane zawory więc to zobacz.
Co do uszczelki jak koledzy wyżej napisali. Tylko oryginał. Koszyuje ~~70zł, ale skręcasz z dobrym momentem i jest zawsze dobrze, przy zaminnikach poci się niesamowicie i jest masakra.
Co do nicasila za 150euro to jakoś podejrzanie strasznie tanio . To w Czechach regeneracja tyle nie kosztuje |
|
|
Buła |
Wysłany: Czw 20:01, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Ale że za regenerację? |
|
|
maly0wariat |
Wysłany: Czw 19:38, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
ok, dzięki za rade. Juto zadzwonie i zamówię przy okazji uszczelkę do dekla...
A na zimę rozbiorę wszystko i zobię gruntowny remont. Przy okazji pomaluję dekle bo wyglądają jak po kilku wojnach światowych. Więcej jeżdzę supermoto, więc niech to chociaż trochę wygląda. Lipa jest bo mieszkam i serwisuję Go w Belgii, więc koszta są dużo wyższe.
Chociaż w serwisie KTM, kobietka powiedziała za Nicasil 150 Euro, więc o połowę taniej niż w Polsce. Możliwa cena?? |
|
|
babel |
Wysłany: Czw 19:26, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Nie wiem czy okienko ci się poci czy uszczelka dekla - ja tak miałem u siebie.
Zresztą i tak musisz dać nową uszczelkę - tylko oryginal - uważaj jak będziesz zakładał aby nie zatkać otworu w deklu do smarowania wału |
|
|
maly0wariat |
Wysłany: Czw 18:24, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Smarowanie rozbryzgowe nasmarowało mi pół garażu i parę nowych wranglerów baba ogoli mi za to jajka:)
Gdy motocykl dostanie dosyć mocno w obroty to puści ciemny dym. Nie jest to chmurka jak ze starego diesla ale coś tam się wydobędzie z komina...
i strasznie sadzi mi ogniem w wydech podczas redukcji.
Kupiłem Go dwa tygodnie temu i czuję, że niedługo trochę do Niego dołożę
Ciężko jest mi powiedzieć czy bierze olej, bo poci się strasznie przy okienku stanu oleju. więc muszę się bawić na dolewki. Okienku dzisiaj zamówiłem w KTM i czas realizacji 7 dni więc jeszcze trochę podolewam:) |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 18:00, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
to się nazywa smarowanie rozbryzgowe:D |
|
|