Autor Wiadomość
hus300
PostWysłany: Sob 7:11, 20 Wrz 2014    Temat postu:

tak jest 450 exc od 525 różni się tylko średnicą cylindra, czyli tłokiem również
janexc200
PostWysłany: Pią 21:56, 19 Wrz 2014    Temat postu:

korba do 450 i 520/525 jest ta sama
kzq
PostWysłany: Pią 21:46, 19 Wrz 2014    Temat postu:

hus300 napisał:
co do nicasilu to chyba lepiej kupić nowy zestaw i można przy okazji z 450 zrobić 525. Da radę załatwić cylinder + tłok (nowy oryginał) poniżej 2400, poza tym używany ładny cylinder można kupić za 600zł.


O ile dobrze pamiętam to trzeba także korbę zmienić.
maly0wariat
PostWysłany: Pią 20:31, 19 Wrz 2014    Temat postu:

Ok, więc okienko poziomu oleju już zostało zamówione. Przy okazji zamówiłem regulator napięcia, ze wzgledu na brak ładowania, oraz dwie uszczelki na zapas pod dekiel.

więc koszt okienka z oringami oryginał: 10 Euro
regulator napięcia 60 euro.
o cene uszczelek nawet nie pytałem bo myślę, że bedzie okolo 15 eurasków...
myslałem, że drożej wyniesie mnie ta imprezka/


Oring pod śrubke dopasowałem z zestawu oringów, gdy tylko przyjdą wszystkie pierdoły to rozkręce i zrobię Go tak żeby nie ślinił się jak małe dziecko/
dzięki za pomoc
hus300
PostWysłany: Pią 6:34, 19 Wrz 2014    Temat postu:

też kiedyś nasmarowałem garaż, jak po wymianie zapomniałem korek zakręcić; ledwie odpaliłem i 0,5l oleju poszło.
hus300
PostWysłany: Pią 6:29, 19 Wrz 2014    Temat postu:

co do nicasilu to chyba lepiej kupić nowy zestaw i można przy okazji z 450 zrobić 525. Da radę załatwić cylinder + tłok (nowy oryginał) poniżej 2400, poza tym używany ładny cylinder można kupić za 600zł.
szaman108
PostWysłany: Pią 0:57, 19 Wrz 2014    Temat postu:

Co do pocenia się oczka to górna śruba jest nieco dłuższa,mocowana tam jest blaszka do której mocujesz sprężynę hamulca nożnego,ta górna śrubka ma w deklu nieco większy otwór ze względu na to że w tym miejscu jest tulejka ustalająca i tam sączy się często olej na tej górnej,przy zakładaniu wystarczy na śrubkę założyć tą blaszkę i pomiędzy nią a pokrywę dopasować na ciasno o-ring i skręcić zrobiłem tak na dwóch silnikach i problem z poceniem znikł Smile
maly0wariat
PostWysłany: Czw 20:25, 18 Wrz 2014    Temat postu:

jeśli na zimę okaże się, że mój wymaga nowej powłoki, to zrobię post jak to wygląda i czy wytrzyma więcej niż dwa wyjazdy do pracy. Dzięki bardzo za rady.

Yyy, jeśli ktos z forum będzie bardziej zainteresowany nicasilem do własnego moto, to służę pomocą.
Dogadamy się na priv.
major000
PostWysłany: Czw 20:17, 18 Wrz 2014    Temat postu:

150e za nicasil do 4t w Belgi to normalna cena.
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 20:14, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Czarny dymek przy redukcji to nic złego.
Jak podczas jazdy czarny puści też nie jest źle.
Za bogata mieszanka i tyle ( lepiej bogatsza niż za uboga).

Mój starsznie w wydech też wali i tym bym się nie prejmował, chodź czasem moto może walić jak ma źle wyregulowane zawory więc to zobacz.

Co do uszczelki jak koledzy wyżej napisali. Tylko oryginał. Koszyuje ~~70zł, ale skręcasz z dobrym momentem i jest zawsze dobrze, przy zaminnikach poci się niesamowicie i jest masakra.


Co do nicasila za 150euro to jakoś podejrzanie strasznie tanio Very Happy. To w Czechach regeneracja tyle nie kosztuje Very Happy
Buła
PostWysłany: Czw 20:01, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Ale że za regenerację?
maly0wariat
PostWysłany: Czw 19:38, 18 Wrz 2014    Temat postu:

ok, dzięki za rade. Juto zadzwonie i zamówię przy okazji uszczelkę do dekla...
A na zimę rozbiorę wszystko i zobię gruntowny remont. Przy okazji pomaluję dekle bo wyglądają jak po kilku wojnach światowych. Więcej jeżdzę supermoto, więc niech to chociaż trochę wygląda. Lipa jest bo mieszkam i serwisuję Go w Belgii, więc koszta są dużo wyższe.

Chociaż w serwisie KTM, kobietka powiedziała za Nicasil 150 Euro, więc o połowę taniej niż w Polsce. Możliwa cena??
babel
PostWysłany: Czw 19:26, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Nie wiem czy okienko ci się poci czy uszczelka dekla - ja tak miałem u siebie.
Zresztą i tak musisz dać nową uszczelkę - tylko oryginal - uważaj jak będziesz zakładał aby nie zatkać otworu w deklu do smarowania wału
maly0wariat
PostWysłany: Czw 18:24, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Smarowanie rozbryzgowe nasmarowało mi pół garażu i parę nowych wranglerówSmile baba ogoli mi za to jajka:)

Gdy motocykl dostanie dosyć mocno w obroty to puści ciemny dym. Nie jest to chmurka jak ze starego diesla ale coś tam się wydobędzie z komina...

i strasznie sadzi mi ogniem w wydech podczas redukcji.
Kupiłem Go dwa tygodnie temu i czuję, że niedługo trochę do Niego dołożę

Ciężko jest mi powiedzieć czy bierze olej, bo poci się strasznie przy okienku stanu oleju. więc muszę się bawić na dolewki. Okienku dzisiaj zamówiłem w KTM i czas realizacji 7 dni więc jeszcze trochę podolewam:)
hacker33
PostWysłany: Czw 18:00, 18 Wrz 2014    Temat postu:

to się nazywa smarowanie rozbryzgowe:D

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group