Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 20:21, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Używki nie szukaj, nie ma sensu, może Ci będzie działać, a może po 5godzinach się rozwali. Brembo jest stosunkowi tani i bym takowy kupił.
Przy okazji zdjęcia wysprzęglika zobacz czy na tym łożysku co jest za wysprzęglikiem nie ma czasem osłonki takiej tej gumowej łożyska. Jak jest wydłub ją. |
|
|
Aarek1414 |
Wysłany: Nie 19:55, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
kzg mam to samo
http://zapodaj.net/8ce6bf78d297b.jpg.html
miałeś może założoną osłonę wysprzęglika? U mnie ślady mocno wyczuwalne szukam używanego wysprzeglika. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Nie 18:16, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
U mnie puszczał oring na tłoczku wysprzęglika a było to widoczne po odkręceniu wysprzęglika od silnika i po przez dociśnięcie tłoczka palcem i na przemian pompowaniu klamką zaczynał się pocić |
|
|
kzq |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 9:30, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Album dodałeś jako prywatny i fot nie można obejrzeć.
Grubszy oring może być sposobem, ale warto przygotowac się na nowy wysprzęglik. Jak co od siebie polecam brembo zamiast seryjnej magury. |
|
|
Kudłaty91 |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Sob 7:53, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Oring w magurze 23,52 X1,78, a taki nr katalogowy chyba 0770020210.
Często wymiana oringa pomaga a często chwilowe rozwiązanie |
|
|
babel |
Wysłany: Sob 6:54, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
A jaki masz moto - RFS-a - jak tak to poszukam wieczorem |
|
|
Kudłaty91 |
Wysłany: Pią 23:22, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
babel podaj mi wymiar tego oringu, chyba że to ma być metodą prób i błędów z dobraniem |
|
|
kzq |
Wysłany: Pią 21:44, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Jak ten olej hydrauliczny jest mineralny to jest ok. Osobiście mam zalany olej hydrauliczny, taki co leci do koparek 20zł/litr i hasa półtora roku bez problemów. |
|
|
babel |
Wysłany: Pią 19:13, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Z siłownika nie wycieka na zewnątrz tylko do silnika - u mnie tak bylo - wymiana oringu w wysprzegliku pomogła |
|
|
Kudłaty91 |
Wysłany: Pią 18:46, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Układ niedawno odpowietrzałem zalewając olejem dedykowanym do sprzęgieł hydraulicznych w BMW kolor niebieski. Magury nie mieli ale w serwisie zawsze tym zalewali. Do tego wymieniałem podkładki miedziane przy wysprzęgliku. Dodam że sucho przy pompie jak i przy siłowniku więc wyciek w sumie niemożliwy.. |
|
|
kzq |
Wysłany: Pią 18:28, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
-Zapowietrzył się układ
-wyciek (uszkodzony oring w tłoczku),
-za mała ilość płynu w zbiorniczku.
-gumka na siłowniku
Najpierw sprawdź poziom, odpowietrz układ i sprawdź szczelność.
Zalałeś płyn dedykowany do twojego układu, do pompy sprzęgła? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 18:25, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
zapowietrzony układ, jesli nigdzie Ci się nie poci (przy klamce, i na dole przy wysprzęgliku) wystarczy przelać nowy płyn i powinno byc ok, |
|
|
Kudłaty91 |
Wysłany: Pią 18:20, 19 Wrz 2014 Temat postu: Znika sprzęgło! |
|
Cześć, jak w tytule zniknęło mi sprzęgło, klamka się zrobiła miękka ale po zgaszeniu silnika i odczekaniu chwili nagle powróciło, co jest tego przyczyną? Zaznaczę, że wcześniej nic takiego nie miało miejsca.. |
|
|