Autor Wiadomość
lukasz_vip
PostWysłany: Pon 23:50, 27 Gru 2010    Temat postu:

Ja wiem, że na pewno LC4 zostaje na zawsze. Ja jak na razie nie znalazłem lepszego motocykla dla mnie. Jest to prawdziwy dual do wszystkiego. Latam nim w trasy, jak i zarówno w terenie.
Mi przydał by się ten magiczny guziczek, ale może kiedyś przełożę sobie silnik z innego Kata lub jak będę miał $$ to kupię sobie ADVENTURE ;]
Kowal
PostWysłany: Pon 19:16, 27 Gru 2010    Temat postu:

czyli przy takiejcdyszy to normalka?ja z odpalaniem nie mam z nim problemow nawet po jakies glebce co zbyt czesto ich nie bylo a co ty tak ogolnie onim sadzisz Lukasz_vip? warto nim jezdzic czy szukac czegos noweszego lzejszego i z "guzikiem do odpalania" przyznam szczerze ze nigdy mnie nie zawiodl tylko jestem juz powoli weteranem wsrod mich kumpli
lukasz_vip
PostWysłany: Pon 0:55, 27 Gru 2010    Temat postu:

Przy takiej dyszy zawsze będzie świeca czarna ;] Ja też mam dell'orto z dyszą główną 195+otwarty filtr powietrza+wydech przelotowy i świeca jest zawsze czarna. Spalanie większe o 1l w stosunku do oryginału, ale za to jest ogień z du*** Very Happy Co do odpalania to czy jest -15 czy + 20 pali zawsze, nawet po miesiącu stania. Wczoraj wróciłem do domu po miesiącu, poszedłem do garażu i LC4 zagadał po 5 kopie ;]
Kowal
PostWysłany: Nie 17:07, 26 Gru 2010    Temat postu: Regulacja LC4 620 SC

witam kolegow mam mala zagryche jak bym nie wyregulowal gaznika moja swieca od motocykla jest czarna gaznik dellorto odpala na nim bez problemu itp. moze dysze sa za duze mam 195 na glownej tak niby powinno byc w wersji SC powietrza ma duzo i idlice na najnizszym miejscu prosze o rade zaplon tez jest dobrze jezeli chodzi o ustawienie cewek

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group