Autor |
Wiadomość |
barek253 |
Wysłany: Nie 19:36, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
no to może po 5 przecież to nei majątek |
|
|
amek721 |
Wysłany: Nie 18:53, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
To pewnie starsze silniki mają inne, bo ja kupowałem po 4.68 czy jakoś tak.
Edit: Właśnie sprawdziłem, schemat ten sam, może masz lepsze dojścia? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 18:44, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
te blaszki kosztują po ok 2zł za sztukę w serwisie |
|
|
amek721 |
Wysłany: Nie 18:39, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
A myślałem że to przez lata u mnie się wyrobiło... Wymień to czym prędzej, bo zużywa ci się też ta ośka(śruba). Koszt niewielki(mniej niż 5zl). W manualu w momentach dokręcania masz: 1. Dokręcić z momentem 3Nm 2. Wykręcić o 1/4 obrotu. I nakładasz blaszkę, żeby było jak powinno być to nową. Ja już muszę robić patenty, daje podkładkę żeby blaszka była dalej od cylindra, bo bliżej juz całkiem wyrobiła mi sie śruba. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Nie 18:27, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
wlasnie sa wyrobione i mimo ze jest glaszka zabezpieczająca to i tak mogę wkręcic i trochę wykrecić ta srube. A powiedz mi jak ja dokrecić? tak jak kolega wyzej dokręcić i potem odkręcić 0,25 obrotu?
bo nie mogę tego znaleźć w manualu |
|
|
amek721 |
Wysłany: Nie 9:34, 21 Wrz 2014 Temat postu: |
|
W manualu śruby są opisane jako oś klapy sterującej sterownika wylotowego. Wszystko jest opisane w dwóch krokach. Potem zakładasz blaszkę kontrującą na śrubę, tak aby jak najmniej poruszyć śrubę no i przykręcasz kolejną śrubę blaszki na loctite. Zwróć uwagę czy śruby i blaszki nie są wyrobione, bo ja aktualnie mam z tym problem, ale mam też starszy motor. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 21:20, 20 Wrz 2014 Temat postu: |
|
to są sruby które trzymają zawór wydechowy
dokręcasz delikatnie do końca i popuszczasz chyba 1/4 obrotu po czym blokujesz ta blaszką i dokręcasz śrubkę tej blaszki
chodzi o to aby nie blokowały działania zaworu |
|
|
michalpl |
|
|