Autor Wiadomość
barek253
PostWysłany: Nie 19:36, 21 Wrz 2014    Temat postu:

no to może po 5 przecież to nei majątek
amek721
PostWysłany: Nie 18:53, 21 Wrz 2014    Temat postu:

To pewnie starsze silniki mają inne, bo ja kupowałem po 4.68 czy jakoś tak.
Edit: Właśnie sprawdziłem, schemat ten sam, może masz lepsze dojścia? Smile
barek253
PostWysłany: Nie 18:44, 21 Wrz 2014    Temat postu:

te blaszki kosztują po ok 2zł za sztukę w serwisie
amek721
PostWysłany: Nie 18:39, 21 Wrz 2014    Temat postu:

A myślałem że to przez lata u mnie się wyrobiło... Wymień to czym prędzej, bo zużywa ci się też ta ośka(śruba). Koszt niewielki(mniej niż 5zl). W manualu w momentach dokręcania masz: 1. Dokręcić z momentem 3Nm 2. Wykręcić o 1/4 obrotu. I nakładasz blaszkę, żeby było jak powinno być to nową. Ja już muszę robić patenty, daje podkładkę żeby blaszka była dalej od cylindra, bo bliżej juz całkiem wyrobiła mi sie śruba.
michalpl
PostWysłany: Nie 18:27, 21 Wrz 2014    Temat postu:

wlasnie sa wyrobione i mimo ze jest glaszka zabezpieczająca to i tak mogę wkręcic i trochę wykrecić ta srube. A powiedz mi jak ja dokrecić? tak jak kolega wyzej dokręcić i potem odkręcić 0,25 obrotu?
bo nie mogę tego znaleźć w manualu
amek721
PostWysłany: Nie 9:34, 21 Wrz 2014    Temat postu:

W manualu śruby są opisane jako oś klapy sterującej sterownika wylotowego. Wszystko jest opisane w dwóch krokach. Potem zakładasz blaszkę kontrującą na śrubę, tak aby jak najmniej poruszyć śrubę no i przykręcasz kolejną śrubę Very Happy blaszki na loctite. Zwróć uwagę czy śruby i blaszki nie są wyrobione, bo ja aktualnie mam z tym problem, ale mam też starszy motor.
barek253
PostWysłany: Sob 21:20, 20 Wrz 2014    Temat postu:

to są sruby które trzymają zawór wydechowy
dokręcasz delikatnie do końca i popuszczasz chyba 1/4 obrotu po czym blokujesz ta blaszką i dokręcasz śrubkę tej blaszki
chodzi o to aby nie blokowały działania zaworu
michalpl
PostWysłany: Sob 20:29, 20 Wrz 2014    Temat postu: sx 125 pytanie o śrubkę na cylindrze

w ktm sx 125 2013 mam po 2 stronach cylindrach śrubę która jest zabezpieczona taka blaszką (na zdjęciu nie ma tej śruby)
https://www.google.pl/search?q=cylinder+sx+125&espv=2&biw=1600&bih=799&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=sdQdVLn9GfCd7gboy4HICw&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=lD92UMzUOD8XhM%253A%3BEDogwHxdMKx9CM%3Bhttp%253A%252F%252F2hs.dk%252Fupload_dir%252Fshop%252FKTM-SX125.jpg%3Bhttp%253A%252F%252F2hs.dk%252Fprodukter%252F803--cylinder-salg%252F4383-ktm-sx-125-cylinder%252F%3B1011%3B758
pytanie brzmi czy ta śruba ma byc dokręcona czy luźna z jednej i drubiej strony.
domyślam sie że ma być dokręcona ale z jaką siłą bo nie mogę tego znaleźć w manualu

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group