Autor Wiadomość
pawlooo7
PostWysłany: Wto 17:18, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Dzieki Panowie za rade
pawciak12
PostWysłany: Wto 6:06, 23 Wrz 2014    Temat postu:

najlepiej jak bedziesz jechał na jakies ogledziny to wes ze soba kogos kto ma exc z tych lat, oczywiscie kogos ogarnietego kto juz pare lat sam serwisuje te moto. Takie osoby wiedza na co zwrócic uwage przy zakupie takiego moto. Raczej odradzam branie jakiegos mechanika samochodowego co nie ma tak naprawde pojecia o tym bo ci nic nie pomoze, moze co jedynie sprawdzic czy sie lagi nie poca i to wszystko
Lam3r
PostWysłany: Pon 23:46, 22 Wrz 2014    Temat postu:

pawlooo7 napisał:
Dzieki mysle o roku od 2002 do 2004

Wiadomo, najlepiej wziac to, co w najlepszym stanie. Ale od 2004 masz już nową bude (trochę inna rama i kąt główki ramy) grubsze lagi, waga minimalnie mniejsza ale nie mając stycznosci z tymi moto raczej tego nie odczujesz.

W silniku raczej wszystko to samo a na pewno bez istotnych zmian.
KozioŁ
PostWysłany: Pon 23:31, 22 Wrz 2014    Temat postu:

to to już zwykłe skurwysyństwo jest !!
szaman108
PostWysłany: Pon 22:55, 22 Wrz 2014    Temat postu:

Tak KristofSX dla nas większości na tym forum gdzie klucz i śrubokręt sprawnie pracuje w naszych rękach Smile A co do maskowania to jak czop wałka rozrządu jest skorodowany(jazda na samej wodzie) lub wyrobiony przez uszczelniacz(nadgryzienie przez ząb czasu) to do kosztu 20pln trzeba dopisać dwa zera jak robota w serwisie ma być robiona(bynajmniej poza Polską) Confused
Oczywiście nie popieram takiego partactwa Twisted Evil ale ludzie kombinują a potem,,będzie Pan zadowolony"
KristofSX
PostWysłany: Pon 22:40, 22 Wrz 2014    Temat postu:

szaman108 napisał:
I zwróć uwagę na otwór inspekcyjny pompy wody lubią czasami do środka zapodac bezbarwnego silikonu aby zamaskować jakikolwiek wyciek objawem jest też zaparowane oczko inspekcyjne oleju po rozgrzaniu moto.Para osiada po kilku minutach od zgaszenia.



japierdole, usterke za 20plna maskować slikonem żeby rozjebalo silnik
Guy with axe Guy with axe
szaman108
PostWysłany: Pon 22:16, 22 Wrz 2014    Temat postu:

I zwróć uwagę na otwór inspekcyjny pompy wody lubią czasami do środka zapodac bezbarwnego silikonu aby zamaskować jakikolwiek wyciek objawem jest też zaparowane oczko inspekcyjne oleju po rozgrzaniu moto.Para osiada po kilku minutach od zgaszenia.
pawlooo7
PostWysłany: Pon 21:51, 22 Wrz 2014    Temat postu:

Dzieki mysle o roku od 2002 do 2004
KristofSX
PostWysłany: Pon 21:47, 22 Wrz 2014    Temat postu:

pawlooo7 napisał:
Na co patrzec przy zakupie takiego sprzętu ?


tylne piasty lubiły pękać, sprzęgło klekocze dosyc mocno, poza tym standardowo - luzy w wahaczu/ pds /kołach, głowce ramy,
wszelkie pocenie się układu hydrauicznego sprzęgła znaczy że moga być kłopoty (patrz przy klamce i wysprzęgliku na dole)
KristofSX
PostWysłany: Pon 21:40, 22 Wrz 2014    Temat postu:

w 1999 Giovanni Sala na exc 400 zdobył Mistrzostwo Świata w Enduro, moto w sprzedaży od 2000, silnik RFS do końca roku 2007

http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/KTM.htm
pawlooo7
PostWysłany: Pon 21:40, 22 Wrz 2014    Temat postu:

Na co patrzec przy zakupie takiego sprzętu ?
KozioŁ
PostWysłany: Pon 21:36, 22 Wrz 2014    Temat postu:

od 2000 lub 2001 ale nie wiem czy dobrze pamiętam Wink
pawlooo7
PostWysłany: Pon 21:31, 22 Wrz 2014    Temat postu:

Od ktorego roku szly te silniki ?
pawciak12
PostWysłany: Pon 21:25, 22 Wrz 2014    Temat postu:

Najmniej wysilone sportowe enduro a co za tym idzie najbardziej wytrzymałe exc, oczywiscie mam na mysli silnik rfs.
pawlooo7
PostWysłany: Pon 21:12, 22 Wrz 2014    Temat postu: ktm exc 400

Witam potrzebuje jakies opinie o exc 400

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group