Autor Wiadomość
Karambol
PostWysłany: Śro 14:43, 19 Sty 2011    Temat postu:

kuchar napisał:
Cześć Karambol

Mam pytanie dotyczące Twojej dźwigni zmiany biegów.
Gdzie mogę taką kupić?
Moja oryginalna jest przestrzelona i muszę wymienić właśnie na coś w tym stylu.
Z góry dziękuję za info

Maciek


Bieg gałek do LC4 masz duży wybór na allegro, ceny ok 90-100zl.
fxrider
PostWysłany: Śro 11:46, 19 Sty 2011    Temat postu:

W nowszych LC4 też są stożkowe, raczej tego nie zmieniali - kwestia tylko, czy nie będzie o nic zahaczać właśnie.
Ew. szukaj części do LC4 600 - tam powinna być taka sama dźwignia jak u Ciebie. Stoją na allegro takie aukcje.

pzdr, Adam
kuchar
PostWysłany: Śro 1:55, 19 Sty 2011    Temat postu:

U mnie w 350 jest inna.
Moja ma kształt litery V, a ja potrzebuje właśnie odwrotną, taka jak ta w 620.
I mam przez to problem z regulacją - muszę ją trochę obniżyć, bo za wysoko stoi i muszę bardzo wysoko podnosić stopę przy zmianie biegów. Mojej nie da się obniżyć nawet o jeden ząbek na wałku bo blokuje się o stelaż od podnóżka i redukować biegów się już niestety nie da ...
Tylko nie wiem, czy taka będzie pasowała, mój wałek ma około 12mm średnicy i jest w kształcie stożka.
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 1:17, 19 Sty 2011    Temat postu:

Z tego co widzę po fotach to ma oryginalna nóżkę zmiany biegów. Na allegro możesz kupić akcesoryjną nóżkę:
http://allegro.pl/ir-dzwignia-zmiany-biegow-ktm-sx-sxc-620-lc4-i1383712433.html
kuchar
PostWysłany: Śro 1:13, 19 Sty 2011    Temat postu:

Cześć Karambol

Mam pytanie dotyczące Twojej dźwigni zmiany biegów.
Gdzie mogę taką kupić?
Moja oryginalna jest przestrzelona i muszę wymienić właśnie na coś w tym stylu.
Z góry dziękuję za info

Maciek
lukasz_vip
PostWysłany: Sob 17:47, 08 Sty 2011    Temat postu:

to w oryginale nazywa się SLS, czyli Sekundar Luft System, czyli podwójny obieg powietrza ;]
doktor
PostWysłany: Sob 13:55, 08 Sty 2011    Temat postu:

Karambol napisał:
http://karambolktm.wrzuta.pl/obraz/34svkVuWbHd/podwojny_obieg_pow


słyszałem coś o tym, tylko z taką nazwą się nie spotkałem:)
mariantofana
PostWysłany: Czw 23:11, 06 Sty 2011    Temat postu:

Ja mam moduł do zapłonu kokusan (z 640 EGS) za 200zł do oddania.
Karambol
PostWysłany: Czw 17:19, 06 Sty 2011    Temat postu:

lukasz_vip napisał:
Niestety ale wasze zapłony są inne. Dopiero po 2000r zaczęli zakładać KOKUSANA do modelu SC.
Silnik na pewno pasuje do ramy, która miała wałek wyrównoważający. Podobno da się przerobić duży obieg na mały z tego co wyczytałem u niemców.


Wlasnie ten zaplon najbardziej mi po glowie chodzil.
Zeby to dzialo musil by zakupic dodatkowo modul zaplonowy..a to juz pewnie jakis konkretny koszt
lukasz_vip
PostWysłany: Czw 17:13, 06 Sty 2011    Temat postu:

Niestety ale wasze zapłony są inne. Dopiero po 2000r zaczęli zakładać KOKUSANA do modelu SC.
Silnik na pewno pasuje do ramy, która miała wałek wyrównoważający. Podobno da się przerobić duży obieg na mały z tego co wyczytałem u niemców.
Karambol
PostWysłany: Czw 13:56, 06 Sty 2011    Temat postu:

Faktycznie, zgadza sie, w miejscu rozrusznika, ale przewod olejowy z tego mikrofiltra gdzie wchodzi? Cewka to jest taka sama jak kazdym innym modelu, najwazniejsze zeby byl zaplon elektroniczny, czylio ten modul zaplonowy o ktorym pisalem..
Gość
PostWysłany: Czw 13:33, 06 Sty 2011    Temat postu:

witam karambol o odpalenie na stojance chodzilo mi czy wszystko do niego bedzie np.modul i cewka bo gaznik mam moj SC ma zaplon z modulem TM 14-05 czyli ten starszy akus jakos bym zmiescil tylko ty masz przynim obieg w ramie chyba i to juz jest znaczny problem mi sie wydaje bo moj silnik mam mikrofiltr w miejscu rozrusznika
Karambol
PostWysłany: Czw 10:22, 06 Sty 2011    Temat postu:

Ps. i musze jeszcze sie upewniec jak to jest z przewodem olejowym, ktory wychodzi z ramy przy filtrze oleju i wchodzi do silnika w pokrywie sprzegla.
Musze przestudiowac roznoce w malym i duzym obiegiem oleju..
Karambol
PostWysłany: Czw 10:06, 06 Sty 2011    Temat postu:

Anonymous napisał:
Witam Karambol mam pytanie o ten silnik czy byly by jakies problemy zeby wstawic go w rame lc4 620 SC 97r. z malym obiegiem oleju mam taki i chcialbym rozrusznik oraz czy jest on slabszy niz moj silnik lub byl by porownywalny?mam na oku 520 za 5500 ale nie znam za bardzo jego histori a o tobie troche czytalem na forum i nie widze zebys byl mechanikiem z mlotkiem i przecinakiem ps. czy ten silnik byl by z osprzetem do odpalenia go na stojance?


Siema!

W ramę "bez filtra" na pewno wsadzić sie da tylko pojawaja sie dwa pytania: czy (bo widzę, ze twój SC tez jest rocznik 97) twój ma moduł zapłonowy CDI, czy ten starszy zapłon - ustawiany przy magneto? - jesli ten starszy to sprawa sie komplikuje. No i jak zamierzasz załatwić sprawę z akumulatorem? - masz tam miejsce pod kanapą?
Co do mocy to silnik jest taki sam jak twój.
I co tzn "osprzęt do dopalania na stojance"? - o kopkę chodzi?
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 20:32, 05 Sty 2011    Temat postu: Re: !!! SPRZEDAJE SWOJ SILNIK LC4 620 EGS-E !!!

doktor napisał:
Karambol napisał:
Silnik z podwójnym obiegiem powietrza - rzadka rzecz.


jak to działa?


tzw. dopalanie spalin ;] Dodali to, żeby LC4 spełniało normy emisji spalin. Niektóre motocykle np. Dominator czy DR650 sprowadzane ze Szwajcarii też miały takie coś dodatkowo montowane.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group