Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 10:46, 28 Wrz 2014    Temat postu:

Ok. Dzięki za info. Spróbujemy zamienić gaźnik i zobaczymy.
szaman108
PostWysłany: Sob 23:46, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Dogadaj się z kolegą i zamieńcie gaxniki skoro to takie same maszyny jeśli się poprawi to znaczy,że gaxnik do regulacji... Cool
barek253
PostWysłany: Sob 18:12, 27 Wrz 2014    Temat postu:

ustawia się ilosc paliwa w komorze
Gość
PostWysłany: Sob 17:15, 27 Wrz 2014    Temat postu:

a co z tym plywakiem? O jakich ustawieniach mówiłeś?
barek253
PostWysłany: Sob 17:10, 27 Wrz 2014    Temat postu:

posprawdzaj sobie w serwisówce jaki emają być
zobacz u kumpla jakie on ma jakie ty porównaj potestuj
Gość
PostWysłany: Sob 17:09, 27 Wrz 2014    Temat postu:

wysokość pływaka się ustawia? to mnie zaskoczyles
Gość
PostWysłany: Sob 17:07, 27 Wrz 2014    Temat postu:

olej Castrol r2, proporcje 1:50. Tak jeśli chodzi o gaźnik to iglica jest na drugim miejscu od góry jak dobrze pamiętam, raczej dawka została zmniejszona o jeden ząbek żeby sprawdzić czy coś się zmieni w tym spalaniu. A jeśli chodzi o dysze to nie patrzylismy się na nie i nic nie było sprawdzane pod tym względem. A co może to być jakiś wpływ na takie zachowanie mojego ktm?
hacker33
PostWysłany: Sob 16:41, 27 Wrz 2014    Temat postu:

i jaki stosujesz w jakiej proporcji
barek253
PostWysłany: Sob 16:34, 27 Wrz 2014    Temat postu:

a gaźnik masz dobrze ustawiony?
dysze iglica wysokośc pływaka
Gość
PostWysłany: Sob 16:27, 27 Wrz 2014    Temat postu:

no właśnie nie mam przy nim licznika mth. A kolega ma bak taki jak ja, dokładnie takie same motory mamy. W ogóle u niego w moto jak jedzisz to strasznie czuć ta moc tej 250 a u mnie nie jest tak to odczuwalne i jak by był słabszy. A u mnie kompresja dwa razy lepsza, u mnie w moto w ogóle takie mam wrażenie ze coś jest nie tak z tym paliwem bo strasznie dymi, jak tak jedzisz na niskich biegach gdzieś gdzie musisz tak pojechać to później jak chcesz dodać gazu to zaczyna strasznie kopcic i dziwnie tak chodzi
hacker33
PostWysłany: Sob 15:26, 27 Wrz 2014    Temat postu:

2-3h jazdy to jest jakieś 100km więc jest to naprawdę bardzo dobre spalanie.
Zdziwiłbym się mocno gdyby 250sx paliła mniej niż 7l na 100km.

Ja mam teraz 450 4T i 7h starcza mi również na jakieś 3h jazdy w terenie.

Może kolega ma 9l zbiornik?

Może napisz ile mth nabijasz przez te 2-3h?
paluh2
PostWysłany: Sob 15:09, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Dla mnie to jest duże spalanie ponieważ mój kolega ma taki sam motor i on naleje pełny bak i odjezdzi prawie cały dzień przy spokojnym odkrecaniu i jeździe w terenie. jeździmy razem i ja zawsze szybko kończę ze względu na paliwo. A przy jeździe enduro jest ciężko ponieważ nie można daleko pojechać bo ciągle kontrola paliwa. dlatego jeśli nic nie wymyśle to trzeba zmienić motor chyba. A szkoda mi go bo dużo pracy i pieniędzy włożyłem a takie jeżdżenie to bez sensu bo nawet porządnie nie po trenuje
grzegorzszw
PostWysłany: Sob 13:42, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Pewnie twoje zużycie mieści się w granicach normy, ale można i tak je obniżyć. Podstawa to dobre zestrojenie gaźnika, jeśli dodasz do tego modyfikację głowicy i poprawienie kilku innych rzeczy to efekty mogą być imponujące.

http://www.ktmracing.fora.pl/zdjecia-i-filmy-z-naszymi-ktm,7/six-days-exc-250,7094.html
Jeśli jesteś naprawdę zainteresowany to więcej informacji znajdziesz w książkach lub internecie.
hacker33
PostWysłany: Sob 13:39, 27 Wrz 2014    Temat postu:

7l na dwie-3 godziny to mniej niż skuter
moja 380 pochłaniała to w 30minut:)
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 13:21, 27 Wrz 2014    Temat postu:

Ty mówisz że dużo Ci pali...
To mi 4t wali średnio 10/190km, czyli jakieś 2,5h polatam w terenie i pusty bak.
Czyli jak na 2t bardzo mało pali, lub bardzo mało odkręcasz Razz

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group