Autor Wiadomość
Karambol
PostWysłany: Nie 18:57, 09 Sty 2011    Temat postu:

Zacznij po prostu od takiego naciągu linki deko, żeby dźwignia deko przy głowicy minimalnie opierała sie o dystans. Pozsniej najwyzej jeszcze podciagniesz, ale od takiej sytuacji wychodzisz..
lukasz_vip
PostWysłany: Nie 16:43, 09 Sty 2011    Temat postu:

No trzeba to tak wyregulować, żeby po wciśnięciu znikała Ci kompresja, a po puszczeniu kompresja wracała. Jak wyregulujesz za mocno to cały czas zawór będzie podniesiony.
Kowal
PostWysłany: Nie 14:34, 09 Sty 2011    Temat postu:

regulacja jest przy glowicy tylko jak ja prawidlowo wyregulowac zeby niebylo jakis problemow?
lukasz_vip
PostWysłany: Nie 13:36, 09 Sty 2011    Temat postu:

Automat też masz na wałku rozrządu i jego się nie reguluje.
Ten na kierownicy musi działać tak, że po wciśnięciu powinien podnieść Ci zawór a co za tym idzie powinien ułatwić w 100% odpalanie moto. Regulujesz go naciągiem linki. Teraz nie pamiętam czy regulacja jest przy klamce czy przy głowicy.
Kowal
PostWysłany: Sob 21:27, 08 Sty 2011    Temat postu: Dekompresator KTM lc4 620

witam kolegów mam pytanie jak prawidłowo wyregulawać dekompresator w ktm lc4 620 SC 97r. bo wydaje mi sie ze nie dziala prawidlowo czy go wdusze czy nie mam taki sam opor na kopce lub jak mozna sprawdzic jego dzialanie nie jest on automatyczny tylko mam mala klamke przy sprzegle pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group