Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Wto 20:08, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
NOZH jest uboższa od 0-1/8 otwarcia przepustnicy, później jest identyczna jak NOZD |
|
 |
Pajka |
Wysłany: Wto 19:53, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedź. W sobotę polatam to zobaczę co i jak. |
|
 |
grzegorzszw |
Wysłany: Wto 19:15, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Iglice te są identyczne z tą różnicą, że NOZH będzie uboższa o cztery "stopnie" od NOZD w zakresie od pełnego zamknięcia do 1/4 otwarcia przepustnicy.
Na kolor świecy patrzysz tylko po przejechaniu się na pełnym gazie. W innych zakresach zwracasz uwagę głównie na zachowanie motocykla. |
|
 |
Pajka |
Wysłany: Wto 19:04, 30 Wrz 2014 Temat postu: Iglice gaźnika Keihin PWR 38 |
|
Panowie mam pytanie o iglice gaźnika. W moim EXC 200 z 2001 roku według serwisówki
powinna być iglica NOZD a mam wstawioną NOZH. Jaka jest rożnica między tymi iglicami? Czy dobrze zrozumiałem z serwisówki, że przy tej z końcówką H mieszanka jest najuboższa? Latam raczej na niskich obrotach i świeca czarna jak smoła, iglica była na pierwszym ząbku od dołu, teraz ustawiłem na trzecim tak jak w serwisówce. |
|
 |