Autor Wiadomość
jaacaman
PostWysłany: Pon 10:36, 06 Paź 2014    Temat postu:

mam klej który jest "nie demontowalny", dam taki bo w zasadzie nie ma potrzeby chyba tego demontować, a w razie W i tak da się odkręcić. Dzięki Panowie za pomoc, miałem jakieś zaćmienie że sam na to nie wpadłem, ale nie cierpię jak coś robię i przy okazji wysypuje się 10 innych rzeczy, pewnie doskonale to znacie Smile Jeszcze raz dziękuję! Smile
hacker33
PostWysłany: Pią 9:27, 03 Paź 2014    Temat postu:

klej do gwintów mocny a nie średni
henio12323
PostWysłany: Pią 9:10, 03 Paź 2014    Temat postu:

tez to miałem - klej do gwintów i nie ma problemu. plus daje troche smaru na nakrętke żeby sie nie zapiekało nic
Asteros2012
PostWysłany: Czw 22:54, 02 Paź 2014    Temat postu:

w wielu przypadkach bd miał efekt ściskania wahacza do koła. Po to jest tulejka między łożyskami koła, tulejki i adapter by ścisnąć to ze sobą nie mocniej niż bodajże 80nm by nie odkształcić aluminiowych tulejek w kole. Jeden naciąg musisz przykręcić na sztywno do ośki, polecam klej do gwintów o średniej mocy, a po zastygnięciu kleju ośka nie powinna się odkręcać przy dokręcaniu nakrętki
hacker33
PostWysłany: Czw 21:26, 02 Paź 2014    Temat postu:

ten element jest nakręcany na ośkę
z tym że należy to robić po podgrzaniu napinacza ponieważ jest tam cholernie ciasne pasowanie
jaacaman
PostWysłany: Czw 21:01, 02 Paź 2014    Temat postu: Tylna ośka

Witajcie znowu, ręce mi dzisiaj opadły... zmieniałem dzisiaj łożyska w kołach i temat jest ogólnie taki, że ta część naciągu, która jest razem z ośką "popuściła" przez co ośka wyszła przez ten element bokiem. Zanim dobrze dokręcę śrubę to ona wychodzi bokiem, więc defakto nie mogę tego dobrze dokręcić bo ściskam obie strony wahacza do siebie i wszystko jest zbyt blisko siebie. Teraz moje pytanie Czy to jest razem i te elementy są nierozłączalne, bo na ośce z obu stron jest gwint... Komuś się coś takiego zdarzyło ? Masakra... Może ja coś źle zrobiłem?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group