Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 13:55, 13 Gru 2015    Temat postu:

Ma byc na tej kresce z prawej
DavidExc
PostWysłany: Pią 10:09, 24 Lip 2015    Temat postu:

https://goo.gl/photos/rmFv2JooZttUm9ws5 Tutaj macie link panowie . Sprawa wygląda tak miałem podmieniony moduł na jakiś zamiennik . teraz mam oryginalny kokusana tylko na serwisówce i w module z zapłonu wychodzi 6 kabli a u mnie 5 ... ??? Albo jednego brakuje albo mam złą serwisówke . Co myślicie . W linku są zdjęcia tych kabli .
DavidExc
PostWysłany: Sob 9:21, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Szaman może przez to nie wkręcać się jak powinien???
szaman108
PostWysłany: Pią 23:58, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Witam

Masz kolego za wczesny zapłon dlatego odbija kopka,za wczesny zapłon powoduje za szybki zapłon mieszanki i tłok zamiast minąć GMP to pod wpływem ciśnienia cofa się i jak odpali to wał obraca się w drugą stronę.Sprawdz klin tak jak kolega podpowiedział.Jeśli będzie w prządku a nie możesz ustawić według znaków to musiał byś pokombinować na czuja(nie jest to zbyt proste)Jeśli obrócisz stator zgodnie z obrotem wału(magneta) to opuzniasz zapłon jeśli przeciwnie do obrotu wału to przyśpieszasz.
wójo
PostWysłany: Pią 19:37, 03 Kwi 2015    Temat postu:

sprawdz czy nie zerwało klina na wale.
DavidExc
PostWysłany: Pią 15:23, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Hacker33 nie pomogło próbowałem ustawiać jak w serwisówce dalej odbija . Mam tutaj fotkę jak możesz to zobacz . https://plus.google.com/u/0/photos/107312744068314041556/albums/6133185710394903809/6133185718284106370?pid=6133185718284106370&oid=107312744068314041556

Próbowałem ustawiać na każdej kresce z kolei , i tak jak z serwisówki dalej lipaa ..
DavidExc
PostWysłany: Śro 19:29, 25 Lut 2015    Temat postu:

Aha dzięki za pomoc hacker33 Smile , myślałem że to coś bardziej skomplikowanego .. w sensie tak jak z zapłonem Sem .
hacker33
PostWysłany: Pon 16:21, 23 Lut 2015    Temat postu:

Zacznij od ściągnięcia sobie engine manual do swojego silnika.
Bez tego nawet nie podchodź.
A tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie z ładnie załączoną ilustracją.
Na statorze masz kreskę, na karterze masz kreskę i te kreski mają się pokrywać.
DavidExc
PostWysłany: Pon 16:02, 23 Lut 2015    Temat postu:

Siema , jestem nowym członkiem forum Smile . Chciałem odświeżyć temat ponieważ , mam ten sam problem co kolega powyżej . Mam ktm exc 200 , lecz z rocznika 2002 z zapłonem kokusan 2K-3 .
Mogli byście mi pomóc , powiedz jak ustawić zapłon .??? Z góry dzięki , Pozdrawiam Smile .
barek253
PostWysłany: Sob 17:21, 04 Paź 2014    Temat postu:

z tego co pamiętam to tam sa nacięte kreski 2 na obudowie i jedna na statorze
bodaj 1 z prawej na obudowie i ta ze statora maja sie pokrywac
do sprawdzenia w serwisówce
hacker33
PostWysłany: Sob 16:54, 04 Paź 2014    Temat postu:

Aby ustawić zapłon potrzebujesz czujnik zegarowy wkręcany w miejsce świecy.
Zdejmujesz magneto luzujesz stator.
Ustawiasz tłok x mm przed gmp. x masz podane w manualu.
Zakładasz magneto ale go nie przykręcasz.
Wkładasz drucik w dziurkę w magnecie, trafiasz nim w szparkę w statorze i robisz tak aby było wtedy na czujniku zegarowym x mm
Wyciągasz drucik, zdejmujesz magneto, dokręcasz stator. Zakładasz magneto, dokręcasz i jeszcze raz sprawdzasz czy wszystko się pokrywa.

Cała ta operacja podana i zilustrowana jest w engine manual.
magiera1234
PostWysłany: Sob 16:28, 04 Paź 2014    Temat postu:

2003 Sem
hacker33
PostWysłany: Sob 9:28, 04 Paź 2014    Temat postu:

tak wina zapłonu
podaj jeszcze rok tego kata i jaki masz tam zapłon SEM czy Kokusan
magiera1234
PostWysłany: Sob 8:28, 04 Paź 2014    Temat postu:

a to jest też wina zapłonu ze mi tak kopkę odbija?
magiera1234
PostWysłany: Sob 8:12, 04 Paź 2014    Temat postu:

exc 200

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group