Autor |
Wiadomość |
Raku |
Wysłany: Sob 9:27, 18 Paź 2014 Temat postu: |
|
Mam do sprzedania 525 w dobrym stanie i monecie jak byś był zaintersowany, moto ubezpieczone zarejestrowane ważny przegląd
|
|
|
electro |
Wysłany: Wto 9:45, 14 Paź 2014 Temat postu: |
|
Cześć. To ja dorzucę jeszcze: niezobowiązująco mam do oddania EXC 450 2006 z polskiej dystrybucji, ma jeszcze oryginalne plastiki i okleiny w dobrym stanie - miał lekkie życie, mechanicznie ideał, pełny serwis w KTM Kraków, historia serwisowa od początku do sprawdzenia w systemie KTM i książce serwisowej, zarejestrowany, 14.700
Niezobowiązująco, bo wolę chyba sprzedać na wiosnę, jak już znajde nowego osiołka.
|
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:25, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
do amatorskiej jazdy RFS to chyba najlepsze co moze byc, dosyc lekki i mocny piec przy sensownych okresach "międzyprzeglądowych " czyli pancerny i w miare mocny, nowsze są elastyczniejsze, szerszy zakres uzytecznych obrotówm, wyzej kręca lepsza geometria ramy itp. ale mimo wszystko warto isc w RFSa bo do amatorskiej jazdy te niuanse na początku mogą byc w ogóle nie do wyczajenia.
a co do regulacji zaworów - to nawet nie trzeba szczelinomierza mozna na 1/6 obrotu wiec nawet w najgorszym miejscu serwis jest dosyc łatwy. chociaz jak sprzet zadbany to niekonieczny |
|
|
Baton |
Wysłany: Wto 21:13, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
Też tak właśnie czaje się na tego rfsa Tylko chcę jeszcze do zimy kupić a za dużego wyboru nie ma :/ |
|
|
GIENIU |
Wysłany: Wto 20:11, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
Jak tam wolisz. Ja wolałbym wyłozyc na zadbanego rfsa. Poczytaj o tych silnikach i poznasz opinie pozytywne o nich. Do dzis silniki rfsa sa montowane ale juz nie w motocyklach tylko quadach ktma. Prosty przykaład z regulacja zaworów, płaski srubokret, klucz 10, szczelinomierz i moment po temacie. |
|
|
Kudłady |
|
|
babel |
Wysłany: Wto 9:23, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
Znajmy z FAT sprzedaje 530 - nie znam motocykla :
Motocykl we wzorowym stanie bez dzwonów i hosztaplerki , przebieg 137 MH , rok 2010 , model EXC rejestrowany , cena 17000 zł .
Na wyposażeniu :
- osłona silnika
- osłony chłodnic
- odpowietrzniki
Regularnie i skrupulatnie serwisowany , wymienione :
- opony ( przód , tył ) , gruba dętka przód i mus na tyle
- zestaw napędowy
- łożyska tylnego koła
- uszczelniacze i olej w przednim zawieszeniu
- inspekcja zaworów i gaźnika
- od ostatniego serwisu przejechane 4 MH
Jednym słowem , nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego do dalszej jazdy i jakich kolwiek interwencji .
Powodem sprzedaży tego wspaniałego i utrzymanego kata jest trial od kiedy go kupiłem przestałem jeździć na enduro .
W sprawie dodatkowych informacji tel. 50260164dwa .
Bez uchwytu na navi
https://picasaweb.google.com/Adagiio.1/KTMEXCR530#6064782171091337266
A jak byś zaproponował bardzo rozsądną cenę ( myślę że sporo niższą niż te ww to mam exc 400 2005 rok z przebiegiem 195 mth - to mogę pomyśleć bo od kiedy połamałem łapę rok temu to przejechałem nim może 200 km )
Jakby coś wal na priw |
|
|
robertaz |
Wysłany: Wto 9:18, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
EXC-R 400-530 od 2008 wzwyż jest na jednym wałku rozrządu |
|
|
Baton |
Wysłany: Wto 8:29, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
Ale słyszałem że osłony pompy wody są plastikowe i w środku też te wiatraczki. Nie chcę krytykować ale te dwa wałki rozrządu. Nie wiem co o tym myśleć ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 22:51, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
nie no kosmos, jakbym miał tylko te 3 to ten najnowszy |
|
|
Baton |
Wysłany: Pon 21:23, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
Dzięki Henio
Ceny rzeczywiście wysokie będę jeszcze szukał innych |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 21:10, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
ceny to kosmiczne
co do wyboru - do amatorki wolałbym mimo wszystko RFSa, jak juz na nowszym silniku to też blizej 2010 roku niz 2008... niby to jeździ ale jakos przekonania nie mam, i aż takich pochwał nie ma. oczywiscie nie znaczy że sprzęt sie do niczego nie nadaje. bo i tak wg mnie bije konkurencje ;P
jak za 2004 rok chcą 15 tysiecy to ja za swoje 525 chyba ze 20 musze krzyczeć z amorkiem skrętu i też akrapy iutp itd :d szukaj aż cos cie trafi w rozsądnej kasie
co do pojemnosci 400tka jest troszke bardziej ugłaskana i mniej nerwowa, niezła do spokojniejszego endurzenia, 450tka agresywniej jakby sie wkręca i jest nieco mocniejsza. zalezy bardziej jaki masz teren, ziomek mój jeden mieszka w górach ma exc 400 ma sporo podjazdów itp i sobie bardzo 400tke chwali, choc pewnie sie przesiądzie w koncu na jakies 2T bo na początek spoko sie lata, ale jak sie 50 razy podnosi moto na podjeździe, które dosyc sporo wazy i srodek ciezkosci wysoko to aż sie odechciewa latać |
|
|
Baton |
Wysłany: Pon 20:55, 06 Paź 2014 Temat postu: Ktm exc 400 & Ktm exc 450 Co wybrać ? |
|
Witam chciałbym o poradę co do wyboru. Śmigam po lasach jakiś ścieżkach od czasu do czasu jakiś podjazd się trafi Mam do wyboru dwie 400 exc i 450. Pierwszy excf 400 2007r 147 mh "rzeczywiste" byłem oglądać stan bardzo dobry wszystko oryginalne (niby) ale nigdy nie wiadomo Cena dość duża bo aż 16 tyś . Drugi to excf 400 2004r doinwestowany wydech akropa osłony tarcz przód tył wentylator duży zbiornik i wgl, trochę dużo zrobione około 300 mh 2 lata temu remont . Również byłem go oglądać I cena też dość wysoka prawie 15 tyś . A trzeci to excr 450 2008r wersja oryginalna bez dodatków około 140 mh,przy 105 mh robiona generalny, cena 13 tyś niby nie duża ale nigdy nie wiadomo, słyszałem że pompy wody trochę nie udane, 2 wałki rozrządu i hydrauliczny napinacz. Nie chcę krytykować ale nigdy nie miałem z tym do czynienia. Który był by odpowiedni ? Chodzi mi też pod względem awaryjności i wgl ? Pozdrawiam |
|
|