Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Śro 14:51, 08 Paź 2014    Temat postu:

Tak dokładnie. BK mod to ten sam efekt jak zmiana membrany.
electro
PostWysłany: Śro 13:25, 08 Paź 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
BK mod masz na zdjęciu i stosuje się go w FCR MX
Podobną modyfikację można zrobić w FCR i nazywa się Taffy mod.

Oring mod ma za zadanie przyspieszyć (usunąć zwłokę) jaka jest między otwarciem przepustnicy a początkiem wytrysku.

Śrubą do regulacji pompki nie skrócisz czasu wytrysku tylko z tego co wiem czas po którym zacznie tryskać od chwili otwarcia przepustnicy.


OK, to ma sens. Czyli BK mod ma pewnie podobny skutek, jak membrana pompki z dłuższym trzpieniem?

Napisz jakie wrażenia, jak przetestujesz.
hacker33
PostWysłany: Śro 13:03, 08 Paź 2014    Temat postu:

BK mod masz na zdjęciu i stosuje się go w FCR MX
Podobną modyfikację można zrobić w FCR i nazywa się Taffy mod.

Oring mod ma za zadanie przyspieszyć (usunąć zwłokę) jaka jest między otwarciem przepustnicy a początkiem wytrysku.

Śrubą do regulacji pompki nie skrócisz czasu wytrysku tylko z tego co wiem czas po którym zacznie tryskać od chwili otwarcia przepustnicy.
electro
PostWysłany: Śro 12:21, 08 Paź 2014    Temat postu:

Hacker33, a czy BK mod nie stosuje się do gaźnika FRC (nie FCR-MX) gdzie nie ma śruby regulacyjnej pompki? Np. DRZ400E.

Wydaje mi się, że w FCR-MX równie dobrze i mniej inwazyjnie można zrobić o-ring mod a długość strzału paliwa zmniejszyć wykręcając śrubkę regulacyjną. Przy całkiem wykręconej powinno być ok. 1 s.

Ja zamiast o-ring mod zrobiłem drut-mod Twisted Evil bo o-ringi, które miałem, były zbyt elastyczne. Zdrutowałem razem te dwa elementy cienkim drucikiem - działa tak samo a mniejsza szansa, że spadnie. W najbliższym czasie przetestuję, co się zmieniło.

Pozdro!
hacker33
PostWysłany: Wto 20:15, 07 Paź 2014    Temat postu:

Ja zrobiłem coś takiego- tzw. BK mod. Na dniach będę testować.
Wiem że nie każdy gaźnik ma taką możliwość, jednak jak twój ma to jest jedna z najlepszych i najtańszych modyfikacji pozwalająca regulować ilością podawanego paliwa.
Standardowo pompka leje paliwo przez 2s 3s a nawet więcej.
Najlepiej zminimalizować to do 1s lub 1,2s
Robisz otwór w gaźniku, gwintujesz i dajesz śrubkę ze sprężynką lub nakrętką kontrującą.
Im bardziej wkręcisz śrubę tym krótszy wytrysk.
Przy tej modyfikacji nie wolno robić oring moda.
henio12323
PostWysłany: Wto 15:51, 07 Paź 2014    Temat postu:

szybciej byś to zrobił niz zajeło ci pisanie na forum Very Happy

u mnie sie dławił srubke wykręciłem, plus oring i nie ma problemu ja sie nawet bawiłem i mierzyłem czas stoperem zszedłem do nieco ponad jednej sekundy
electro
PostWysłany: Wto 14:22, 07 Paź 2014    Temat postu: FCR-MX 39mm - ustawienie pompki (AP)

Cześć,

Przerabiałem już temat keihinów FCR w innych motocyklach i widzę, że w EXC 450 2006 z FCR-MX jest podobny objaw. Przy fabrycznym ustawieniu gaźnika pompka przyspieszająca podaje paliwo za długo i z opóźnieniem, co powoduje zawahanie motocykla przy nagłym odkręceniu manetki z niskich obrotów - np. do podniesienia koła przy przeskakiwaniu przeszkód.

Zakładam, że trzeba zrobić dwie rzeczy:
- ustawić śrubę regulacyjną pompki przy kółku przepustnicy
- zadrutować albo połączyć o-ringiem dźwignię pompki i przepustnicę (przy kółku przepustnicy)

Czy możecie mi w dwóch zdaniach napisać, jak to ustawić? I czy warto się w to bawić, czy różnica z kategorii efekt placebo Wink

Ewentualnie membrana z hondy z dłuższym trzpieniem. Ale to spróbuje w drugiej kolejności bo musiałbym ściągnąć taką część.

------------

EDIT:
Dobra, o-ring wiem, jak założyć
http://www.thumpertalk.com/topic/539540-the-o-ring-mod-for-an-fcr/

Czy śrubkę powinienem maksymalnie wykręcić, do momentu, kiedy nadal dotyka plastikowej dźwigni pompki?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group