Autor |
Wiadomość |
hacker33 |
Wysłany: Śro 14:51, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
Tak dokładnie. BK mod to ten sam efekt jak zmiana membrany. |
|
|
electro |
Wysłany: Śro 13:25, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
hacker33 napisał: | BK mod masz na zdjęciu i stosuje się go w FCR MX
Podobną modyfikację można zrobić w FCR i nazywa się Taffy mod.
Oring mod ma za zadanie przyspieszyć (usunąć zwłokę) jaka jest między otwarciem przepustnicy a początkiem wytrysku.
Śrubą do regulacji pompki nie skrócisz czasu wytrysku tylko z tego co wiem czas po którym zacznie tryskać od chwili otwarcia przepustnicy. |
OK, to ma sens. Czyli BK mod ma pewnie podobny skutek, jak membrana pompki z dłuższym trzpieniem?
Napisz jakie wrażenia, jak przetestujesz. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 13:03, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
BK mod masz na zdjęciu i stosuje się go w FCR MX
Podobną modyfikację można zrobić w FCR i nazywa się Taffy mod.
Oring mod ma za zadanie przyspieszyć (usunąć zwłokę) jaka jest między otwarciem przepustnicy a początkiem wytrysku.
Śrubą do regulacji pompki nie skrócisz czasu wytrysku tylko z tego co wiem czas po którym zacznie tryskać od chwili otwarcia przepustnicy. |
|
|
electro |
Wysłany: Śro 12:21, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
Hacker33, a czy BK mod nie stosuje się do gaźnika FRC (nie FCR-MX) gdzie nie ma śruby regulacyjnej pompki? Np. DRZ400E.
Wydaje mi się, że w FCR-MX równie dobrze i mniej inwazyjnie można zrobić o-ring mod a długość strzału paliwa zmniejszyć wykręcając śrubkę regulacyjną. Przy całkiem wykręconej powinno być ok. 1 s.
Ja zamiast o-ring mod zrobiłem drut-mod bo o-ringi, które miałem, były zbyt elastyczne. Zdrutowałem razem te dwa elementy cienkim drucikiem - działa tak samo a mniejsza szansa, że spadnie. W najbliższym czasie przetestuję, co się zmieniło.
Pozdro! |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 20:15, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
Ja zrobiłem coś takiego- tzw. BK mod. Na dniach będę testować.
Wiem że nie każdy gaźnik ma taką możliwość, jednak jak twój ma to jest jedna z najlepszych i najtańszych modyfikacji pozwalająca regulować ilością podawanego paliwa.
Standardowo pompka leje paliwo przez 2s 3s a nawet więcej.
Najlepiej zminimalizować to do 1s lub 1,2s
Robisz otwór w gaźniku, gwintujesz i dajesz śrubkę ze sprężynką lub nakrętką kontrującą.
Im bardziej wkręcisz śrubę tym krótszy wytrysk.
Przy tej modyfikacji nie wolno robić oring moda.
|
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 15:51, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
szybciej byś to zrobił niz zajeło ci pisanie na forum
u mnie sie dławił srubke wykręciłem, plus oring i nie ma problemu ja sie nawet bawiłem i mierzyłem czas stoperem zszedłem do nieco ponad jednej sekundy |
|
|
electro |
Wysłany: Wto 14:22, 07 Paź 2014 Temat postu: FCR-MX 39mm - ustawienie pompki (AP) |
|
Cześć,
Przerabiałem już temat keihinów FCR w innych motocyklach i widzę, że w EXC 450 2006 z FCR-MX jest podobny objaw. Przy fabrycznym ustawieniu gaźnika pompka przyspieszająca podaje paliwo za długo i z opóźnieniem, co powoduje zawahanie motocykla przy nagłym odkręceniu manetki z niskich obrotów - np. do podniesienia koła przy przeskakiwaniu przeszkód.
Zakładam, że trzeba zrobić dwie rzeczy:
- ustawić śrubę regulacyjną pompki przy kółku przepustnicy
- zadrutować albo połączyć o-ringiem dźwignię pompki i przepustnicę (przy kółku przepustnicy)
Czy możecie mi w dwóch zdaniach napisać, jak to ustawić? I czy warto się w to bawić, czy różnica z kategorii efekt placebo
Ewentualnie membrana z hondy z dłuższym trzpieniem. Ale to spróbuje w drugiej kolejności bo musiałbym ściągnąć taką część.
------------
EDIT:
Dobra, o-ring wiem, jak założyć
http://www.thumpertalk.com/topic/539540-the-o-ring-mod-for-an-fcr/
Czy śrubkę powinienem maksymalnie wykręcić, do momentu, kiedy nadal dotyka plastikowej dźwigni pompki? |
|
|