Autor Wiadomość
Nuras
PostWysłany: Nie 8:51, 12 Paź 2014    Temat postu:

Zawiecha ma przejechane 3000 km po asfalcie od nowości bo rozebrałem sxc 2005 przywiezione z zagranicy lśniące i piękne Wink. Wszystko jest sprawne z tyłu na górze i na dole są pokrętła co pewnie wiesz. Górę ustawiam na 1 ugina się miękko jak zwiększam jest coraz ciężej ugiąć moto czyli działa. Dolne pokrętło tak samo na 1 prostuje się moto gwałtownie a zwiększając coraz wolniej czyli 100% git. Przód to już inna bajka bo ciężko cokolwiek wyczuć. Czy mam rację że działa tak jak tył czyli dół im bardziej na minus to to szybciej odbija i góra również na minus to lżej się poddaje ?
hacker33
PostWysłany: Sob 9:11, 11 Paź 2014    Temat postu:

Wpierw zacznij od serwisu zawieszenia.
Wymiana oleju, nabicie gazem, wymiana ewentualnie uszczelniaczy i części zużytych.
Później ustaw SAG
Jak ustawisz prawidłowy SAG to można bawić się w śrubki.
Nie myśl że 10 letni amortyzator będzie działał prawidłowo a już tym bardziej będzie podatny na ustawienia odbicia i kompresji.
Nuras
PostWysłany: Sob 7:30, 11 Paź 2014    Temat postu:

Zawsze coś chodź ten translator to porażka Wink
grzegorzszw
PostWysłany: Pią 19:40, 10 Paź 2014    Temat postu:

Może to w czymś pomoże:

http://www.suspensiontuninghelp.moonfruit.com/#/hardpack-moto/4511681582
Nuras
PostWysłany: Pią 19:34, 10 Paź 2014    Temat postu: Zawieszenie ktm 625 SXC 04.

Witam wszystkich forumowiczów. Chcę w swoim sxc ustawić zawieszenie aby było twarde do pokonywania poprzecznych pagórków coś podobnych jak na torze motocrossowym dodam, że z dużą prędkością. Od jakiego najlepiej ustawienia wyjść ? Z tyłu pod sprężyną jest też pokrętło może ktoś ma wiedzę jak ustawić przód i tył aby moto nie wyrzuciło mnie z siodła? Moja waga ok 72 kg. Help.... Ps nie będę robił tego na pałę bo chcę żyć a jakieś wyjściowe muszą być od których można już dostrajać pod siebie...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group