Autor Wiadomość
Karambol
PostWysłany: Pią 20:26, 28 Sty 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
No to fajnie.
Mnie silnik HF z pompką sprzęgła kosztował 1300 zł, ale przy okazji kupiłem hurtem trochę innych gratów i silnik już się zwrócił. Z tym, że używany i boję się co będzie po odpaleniu.
Jeszcze keihina za 300 udało mi się kupić - właśnie czekam aż przyjdzie i na wiosnę będą testy Smile

Z tym prądem - 190 czego ?
Swoją drogą dziwne, bo te silniki nie różnią się aż tak mocno, więc nie wiem skąd ta różnica.

BTW. a propo "nadgorliwości" - mam prawie wszystkie części do LC4 w zapasie, niektóre nawet 2 czy 3 sztukach. Stary silnik też odremontuję i będzie na zapas (albo na części) - tylko sprzęgło i 2ka były w nim trefne.
Jak się coś nadzieje, n.p. rozwalę w lesie to idę do piwnicy, biorę co trzeba, wymieniam i tego samego dnia śmigam dalej.


Tez nie wiem skad ta roznica, ale pisal mi na gg chlopak ze mu rozrusznik nie kreci w silniku HF a akumulator jest dobry i w innych motocyklach kreci normalnie. Odrazu do glowy przyszedl mi akumulator a kilka dni temu napisal mi, ze juz wie dlaczego, po zmianie akumulatora z silniejszym pradem rozruchowym problem zniknol. Takze niewiem co jest grane ale tak to wyglada jakos..
doktor
PostWysłany: Pią 19:19, 28 Sty 2011    Temat postu:

ostatnio zakładałem temat z identycznym problemem(znikome zainteresowanie), przyczyną nie był aku tylko dekompresator a raczej bolczyk na wałku rorządu, najwidoczniej nie daje rady w głowicach HF(mocniejsze sprężyny zaworwe?)
fxrider
PostWysłany: Czw 23:11, 27 Sty 2011    Temat postu:

No to fajnie.
Mnie silnik HF z pompką sprzęgła kosztował 1300 zł, ale przy okazji kupiłem hurtem trochę innych gratów i silnik już się zwrócił. Z tym, że używany i boję się co będzie po odpaleniu.
Jeszcze keihina za 300 udało mi się kupić - właśnie czekam aż przyjdzie i na wiosnę będą testy Smile

Z tym prądem - 190 czego ?
Swoją drogą dziwne, bo te silniki nie różnią się aż tak mocno, więc nie wiem skąd ta różnica.

BTW. a propo "nadgorliwości" - mam prawie wszystkie części do LC4 w zapasie, niektóre nawet 2 czy 3 sztukach. Stary silnik też odremontuję i będzie na zapas (albo na części) - tylko sprzęgło i 2ka były w nim trefne.
Jak się coś nadzieje, n.p. rozwalę w lesie to idę do piwnicy, biorę co trzeba, wymieniam i tego samego dnia śmigam dalej.
Karambol
PostWysłany: Czw 21:34, 27 Sty 2011    Temat postu:

lukasz_vip napisał:
Nieźle Ci się trafiło z tym silnikiem ;]


Cuda sie zdążają;P
lukasz_vip
PostWysłany: Czw 21:30, 27 Sty 2011    Temat postu:

Nieźle Ci się trafiło z tym silnikiem ;]
Karambol
PostWysłany: Czw 21:13, 27 Sty 2011    Temat postu:

Aha, a rozrusznik nie kreci bo sie okazuje, ze prąd rozrychowy do 625 musi byc 190 a do EGS-E ma 110 - trzeba nowy aku i tyle w temacie.
Karambol
PostWysłany: Czw 21:10, 27 Sty 2011    Temat postu:

lukasz_vip napisał:
fxrider napisał:


Tak przez ciekawość - dużo dałeś za ten silnik? I jakim sposobem udało Ci się nowy silnik skombinować?


Też mnie to ciekawi...


W zeszłym roku, przeglądając allegro znalalem aukcje, gosc sprzedal nie używany silnik, nówka, zaplombowany, ze wszystkimi wezami, zabezpieczony, z pląbami gwarancyjnymi na rok 2011, kup teraz 3800, nie miałem akurat kasy, ale kolega mial i go kupil, sprzedajacy byl z Łodzi, własciciel firmy tuningowej miał KTa i z nadgorliwości, albo zboczenia zawodowego mial wszystkie czesci zamienne do tego 625, plastiki, silnik, gaznik, wszystko. Ostatczenie silnik poszedl za 3500. Kolega kupił LC8 a ja odkupiłem od niego tego 625, i po sprzedazy swojego i dokupienia pompki sprzegla cakosc wyszla mnie 2 koła. LUZ? heh
lukasz_vip
PostWysłany: Czw 17:56, 27 Sty 2011    Temat postu:

fxrider napisał:


Tak przez ciekawość - dużo dałeś za ten silnik? I jakim sposobem udało Ci się nowy silnik skombinować?


Też mnie to ciekawi...
fxrider
PostWysłany: Śro 23:03, 26 Sty 2011    Temat postu:

Możesz mieć coś źle złożone w okolicach sprzęgiełka rozrusznika jeszcze, tak, że stawia większy opór niż powinno. Nie słyszałem o takim przypadku w LC4, ale w japończykach się zdarza.
Jeśli silnik jest nowy to może być tak, że jakiś błąd montażowy jest, który po prostu nie miał okazji się ujawnić (i być rozwiązany w serwisie).

Tak przez ciekawość - dużo dałeś za ten silnik? I jakim sposobem udało Ci się nowy silnik skombinować?
Karambol
PostWysłany: Śro 18:58, 26 Sty 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
Hej,
sprawdź masę nowego silnika - najlepiej podepnij kable bezpośrednio pod rozrusznik i na dobrym (samochodowym?) aku sprawdź czy daje radę. Jeśli tak to proponuję stopniowo mu to utrudniać. Jeśli nadal nie chce kręcić to... chciałem napisać, abyś spróbował przełożyć rozrusznik (lub wałek z dekompresatorem) ze starego silnika, ale to już chyba nieaktualne...


Nie chce mi sie wierzyć, ze to wina rozrusznika, silnik jest nowy, na dotarciu. Wiem, ze to nie tylko u mnie taka sytuacja występuje ale faktycznie sprawdzę na 'krótko".
fxrider
PostWysłany: Wto 22:03, 25 Sty 2011    Temat postu:

Hej,
sprawdź masę nowego silnika - najlepiej podepnij kable bezpośrednio pod rozrusznik i na dobrym (samochodowym?) aku sprawdź czy daje radę. Jeśli tak to proponuję stopniowo mu to utrudniać. Jeśli nadal nie chce kręcić to... chciałem napisać, abyś spróbował przełożyć rozrusznik (lub wałek z dekompresatorem) ze starego silnika, ale to już chyba nieaktualne...
Karambol
PostWysłany: Wto 20:31, 25 Sty 2011    Temat postu: HF, rozrusznik i jaki aku?

Po wymianie silnika aku, który kręcił poprzednim EGS-E bez problemów nagle jakby przestał dawać rade, kopie sie normalnie, na odprężniku aku kreci normalnie ale przy odpalaniu na kompresji ledwo przekręca. 8 Am to za mało czy po prostu 625 HF tak ma?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group