Autor Wiadomość
rams
PostWysłany: Pon 22:29, 27 Paź 2014    Temat postu:

http://kristofsx.com/KTM/1999-2003%20125-200%20SX-EXC%20Engine%20Manual.pdf
kaziu97
PostWysłany: Pon 21:54, 27 Paź 2014    Temat postu:

Nie moge właśnie znaleźć tej serwisówki :/.
Jak to znaleźć?
rams
PostWysłany: Pon 21:53, 27 Paź 2014    Temat postu:

W serwisówce masz opisane jak trzeba poprawnie zamontować te śruby.
kaziu97
PostWysłany: Pon 20:55, 27 Paź 2014    Temat postu:

Nie narzekam na tuleje nie przegrzewa sie tylko właśnie mam ten problem. Mam z obydwu stron poluzowac? Jesli zamocno poluzuje te śruby to zawór będzie dzwonić
rams
PostWysłany: Pon 17:27, 27 Paź 2014    Temat postu:

Pewnie te boczne bolce od zaworu za mocno przykręciłeś. Tuleja w 125 2t to masakra. Miałem sete z tuleją i wiem, że motor chodził bardzo kiepsko.
hacker33
PostWysłany: Pon 14:01, 27 Paź 2014    Temat postu:

nikt wróżką nie jest i nie powie Tobie co na 100% dolega
do sprawdzenia zawór wydechowy - jak wbiłeś tuleję to może ktoś źle obrobił kanały i się blokuje
jak to jest sprawdzone to gaźnik do regulacji
tuleja też tutaj pomagać nie będzie jakby co:)
możesz wymienić świecę
kaziu97
PostWysłany: Pon 12:51, 27 Paź 2014    Temat postu: exc/sx125 ciężko wchodzi na obroty

Po kapitalnym remoncie gory silnika tlok tuleja regeneracja zaworu moto po dotarciu ciezko wchodzi na obroty wysokie. Jest zanim sie zawor otworzy to 3 lata trzeba czekać. Sprawa regulacji zaworu gaźnika? ??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group