Autor Wiadomość
major000
PostWysłany: Wto 17:55, 18 Lis 2014    Temat postu:

Na korbie 1mm luzu i cylinder na śmietnik. To tak narazie, po ściągnięciu głowicy i cylindra.
szaman108
PostWysłany: Wto 17:42, 18 Lis 2014    Temat postu:

To nie przesada tylko cięcie kosztów Twisted Evil
pawciak12
PostWysłany: Wto 17:18, 18 Lis 2014    Temat postu:

800 mth to juz przesada... Shocked
major000
PostWysłany: Wto 17:01, 18 Lis 2014    Temat postu:

A może taki tłok chcesz? Jedyne 800godz przebiegu, trochę mu się pękło ale da radę pospawać....
ktm 530 exc 2008


digidy
PostWysłany: Sob 17:08, 15 Lis 2014    Temat postu: Re: tłok

Red Bull X napisał:
Gdzie można kupić tłok do 450 za 750 zł na ktm sklep.pl kosztuje 1200?


w ktm 830pln
Red Bull X
PostWysłany: Sob 16:08, 15 Lis 2014    Temat postu: tłok

Gdzie można kupić tłok do 450 za 750 zł na ktm sklep.pl kosztuje 1200?
henio12323
PostWysłany: Nie 19:40, 02 Lis 2014    Temat postu:

proxy mają głębokie pierscienie tzn te rowki, na oryginalnym tłoku jest gładko moze delikatnie jak po szkiełkowaniu struktura + teflon.

i własnie dlatego te proxy szybko sie docierają i szybko zuzywają ;D
pawciak12
PostWysłany: Nie 11:34, 02 Lis 2014    Temat postu:

no własnie proxy nie maja powłoki z teflonu co chyba sie nie sprawdza w takiego typu silnikach z kolei tutaj tłok elko po zekomo 65 mth, powłoka teflonu ledwo co zuzyta pomimo tej jednej rysy ://olx.pl/oferta/tlok-ktm-450-exc-2007-oryginal-elko-CID5-ID3q4EW.html#0598af0cda (dodajcie http na poczatek)
KristofSX
PostWysłany: Nie 9:29, 02 Lis 2014    Temat postu:

pawciak12 napisał:
Ale słyszałem ze korba proxa jest dobra

miałem 2 korby proxa ,pierwsza zmieniona po 100, na drugiej zrobiłem 220,
za każdym razem zero luzu, teraz też wrzuciłem proxa
hacker33
PostWysłany: Nie 8:29, 02 Lis 2014    Temat postu:

proxy chyba nie mają teflonowej powłoki prawda?
pawciak12
PostWysłany: Nie 8:27, 02 Lis 2014    Temat postu:

moze ten prox ma pierscienie jakies trefne i dlatego, nie wieze ze w ciula wala, do takego moto takie tłoki robic? Ale słyszałem ze korba proxa jest dobra
Gość
PostWysłany: Sob 23:53, 01 Lis 2014    Temat postu:

Przyłącze sie do tematu, tez chce wymienić tłok w swojej 450exc, wytłumaczy mi ktoś o co chodzi z selekcjami tłoków mianowice znalazlem selekcje A 88,96 oraz ronież A 89.00 rożnica jest a niby ta sama selekcja bodajże tłok ori ma sel 89.00
henio12323
PostWysłany: Sob 22:38, 01 Lis 2014    Temat postu:

2T i 4T troche inna bajka. pozatym 30 mth to nie jest duzo.

co do tłoków - hacker i pawciak - oboje macie po częsci racje, ale po tych 80 mth moich na proxie miałem taki luz wielki, że ten tłok to pewnie aż brzeczał w cylindrze - wiec go duzo szybciej zuzywał, niz normalny tłok oryginalny po 300 mth i mniejszym luzie

a ja miałem w kij motogodzin i pierwszy tłok i cylinder po pomiarach był idealny pod względem owalnosci ( tam 0.01 w jednym miejscu uciekało ) a podejrzewam że 300-400 miał mth
arkes
PostWysłany: Sob 18:40, 01 Lis 2014    Temat postu:

Ja wyciagnołem vertexa, który miał przelatane na pewno więcej niż 30 mth i było wszystko ok, nawet przetarć pionowych nie miał tylko 1 ryska "olejowa" malutka.
pawciak12
PostWysłany: Sob 18:12, 01 Lis 2014    Temat postu:

napewno troche racji masz ze cylinder straci wymiar, moze tez roche przesadziłem z tym ze na oryginale pojezdze 2x albo 3x wiecej jak na zamiennikach, chce tylko powiedziec ze elko jest pewniejszy i tyle...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group