Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Czw 6:35, 06 Lis 2014    Temat postu:

FCR i FCR MX to dość dwa różne gaźniki.
Na pierwszy rzut oka da się je odróżnić. I faktycznie wspólnych części mają bardzo mało.

szaman108
PostWysłany: Śro 23:49, 05 Lis 2014    Temat postu:

Ten mój stary gaxnik to CR39 z SX2002 więc przepustnica raczej nie podejdzie ma oznaczenie L jest to gazxnik bez regulacji pompki przyśpieszacza.A FCR-MX 39 ma przepustnice o oznaczeniu M jest inna (chyba że coś znowu pomieszałem).Ale to nie problem bo obecnie latam na FCR-MX 39 mam taki gaxnik założony więc do FCR-MX 41 powinna pasować.W CR 39 jest pęknięta komora pływakowa i nawet moto nie odpala zalewa od razu,można z niego tylko wziąć kilka elementów,najlepsze jest to że ze dwie motogodziny przed tą usterką zapodałem nową przepustnice,którą kupiłem od kolegi z forum.Chciałem założyć od niego dyszę wolnych obrotów do nowo nabytego ale jest inna i główna chyba też ma inny gwint.Z to iglice są takie same znaczy pasują zamiennie.
hacker33
PostWysłany: Śro 16:09, 05 Lis 2014    Temat postu:

To chyba wiem jaki gaźnik chcesz kupićSmile
Tak naprawdę utrzymanie wolnych obrotów nie musi być winą gaźnika.
Natomiast jeżeli gaźnika to może być to wina albo źle dobranych dysz albo zużytej przepustnicy którą możesz dać ze swojego starego gaźnika fcr39.
szaman108
PostWysłany: Śro 14:58, 05 Lis 2014    Temat postu:

Dzięki koledzy i sorki za gale z ,,crf,"
Mogę kupić tanio gaxnik od 450sx 2007 fcr41 są problemy z utrzymaniem wolnych obrotów a obecnie fcr 39 i myślałem jak coś przewalic kilka gestów i zmajstrować kompletny z dwóch.U mnie jest tps był nawet na starym gaxniku z 2002
henio12323
PostWysłany: Śro 8:31, 05 Lis 2014    Temat postu:

wersji jest kilkanascie jeżeli chodzi o wyposażenie, jak kolega wyżej pisał - są ciepłe ssania, zaworki odcinające paliwo, dodatkowe przelewy, było też kilka typów jeżeli chodzi całkowicie o budowe, były stare jak w pierwszych 520stkach chyba z pionową przepustnicą, ale np nie miały regulacji srubkowej dotrysku paliwa, były jeszcze starsze z przepustnicą która była pochylona 30-45 stopni od pionu. i są też wersje MX one są troche niższe niz standardowe gaźniki, z tego co kojarze to chyba Very Happy
hacker33
PostWysłany: Śro 6:43, 05 Lis 2014    Temat postu:

crf to jest model Hondy
a gaźniki nazywają się FCR

Teoretycznie FCR 39 od 41 różni się tylko i wyłącznie wewnętrzną średnicą - tam gdzie jest przepustnica.
Reszta jest taka sama.
Natomiast praktycznie są różne wersje FCR-ów.
Są takie z intake bell na stałe (czyli tym co wystaje na wlocie gaźnika) i takie co mają to wykręcane.
Mają dłuższe i krótsze intake bell.
Jedne mają ciepłe ssanie inne nie mają.
W japończykach ssanie jest na lince i wychodzi od góry gaźnika.
Niektóre nie mają TPS - np. ktm sx
W quadach linki są po drugiej stronie.
Są z wykręcanymi dyszami od pompki w komorze pływania.
Są takie które mają "wgniecenie" w narożniku komory pływania.
szaman108
PostWysłany: Śro 1:14, 05 Lis 2014    Temat postu: gaxniki CRF

Czy gaxniki CRF 39 MX i CRF 41 MX różnią się tylko średnicą gardzieli czy są jeszcze jakieś różnice pomiędzy nimi nie mówiąc oczywiście o wielkości dysz czy rodzaju iglic.Czy komory pływakowe są te same i pływaki,przepustnice?Przyznaję nie googlowałem nic w tym temacie(muszę swoją dobę wydłużyć do 28 godzin Smile )

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group