henio12323 |
Wysłany: Śro 14:11, 05 Lis 2014 Temat postu: |
|
kolego nie ma co opowiadać kto ile ma kliknięć. bo po 1 to ma sens jak masz dwie identyczne maszyny w identycznym stanie technicznym. wystarczy że ktos zaleje olej motul, a inny oryginalny WP i juz te same ustawienia to bedzie co innego. ty masz inaczej wybite spręzyny. moze inny olej. inaczej wsunięte lagi w półki, itp itd maaaase czynników.
po prostu - srubokręt w kieszen, przejedź sie, pokręć srubkami, i znowu przejedź sie, najlepiej pokręć o większa ilość obrotów żeby wiedziec co za co kazda regulacja odpowiada ( bo sucha teoria że to odbicie a tamto dobicie to tylko sucha teoria i w praktyce inaczej sie to odczuwa)
jedynie co to mozna podpowiedziec jak ustawic wpuszczenie lag w półki. jak mocno wpuscisz, to moto lepiej skreca, wiec i bardziej nerwowo sie prowadzi, częsciej łapie shimmy, i odwrotnie jak wypuscisz to lepiej sie zachwouje na szybkich odcinkach, gorzej przy szybkich zmianach kierunku. ja mam w połowie mniej wiecej to ustawione.
a reszta to jak mówiłem - kazdy musi sam obczaic co i jak. dodam jeszcze że nie każdemu wszystko pasuje, nawet mając motocykle o identycznych parametrach, i powiedzmy że kierowcy tam samo ważą itp, to mogą woleć inne ' doznania" od zawieszenia, jedni wolą bardziej miekkie, inni mocno utwardzone zawieszenie |
|