Autor Wiadomość
PiterBaja
PostWysłany: Śro 18:00, 05 Lis 2014    Temat postu:

http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?t=19540
Kieruje do zapoznania sie z tym art.
henio12323
PostWysłany: Śro 14:11, 05 Lis 2014    Temat postu:

kolego nie ma co opowiadać kto ile ma kliknięć. bo po 1 to ma sens jak masz dwie identyczne maszyny w identycznym stanie technicznym. wystarczy że ktos zaleje olej motul, a inny oryginalny WP i juz te same ustawienia to bedzie co innego. ty masz inaczej wybite spręzyny. moze inny olej. inaczej wsunięte lagi w półki, itp itd maaaase czynników.

po prostu - srubokręt w kieszen, przejedź sie, pokręć srubkami, i znowu przejedź sie, najlepiej pokręć o większa ilość obrotów żeby wiedziec co za co kazda regulacja odpowiada ( bo sucha teoria że to odbicie a tamto dobicie to tylko sucha teoria i w praktyce inaczej sie to odczuwa)

jedynie co to mozna podpowiedziec jak ustawic wpuszczenie lag w półki. jak mocno wpuscisz, to moto lepiej skreca, wiec i bardziej nerwowo sie prowadzi, częsciej łapie shimmy, i odwrotnie jak wypuscisz to lepiej sie zachwouje na szybkich odcinkach, gorzej przy szybkich zmianach kierunku. ja mam w połowie mniej wiecej to ustawione.

a reszta to jak mówiłem - kazdy musi sam obczaic co i jak. dodam jeszcze że nie każdemu wszystko pasuje, nawet mając motocykle o identycznych parametrach, i powiedzmy że kierowcy tam samo ważą itp, to mogą woleć inne ' doznania" od zawieszenia, jedni wolą bardziej miekkie, inni mocno utwardzone zawieszenie
PiterBaja
PostWysłany: Śro 12:08, 05 Lis 2014    Temat postu: Ustawienie zawieszenia w waszych katach!

Witam
Podzielcie sie prosze setingiem w waszych amorach. Ostatnio dążę do ustawienia jak najlepszego zawieszenia w moim kacie. Dodam ze poruszam sie głównie po lesie od czasu do czasu żwirownia wiec zawieszenie na typowo szybkie przelotówki (korzenie drzew, lekkie pagórki) rzadko techniczne, wolne przejazdy.

Dzielcie sie swoimi ustawieniami pod taki własnie teren

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group