Autor Wiadomość
szaman108
PostWysłany: Pią 12:09, 14 Lis 2014    Temat postu:

Dzięki kolędy odpuszczę sobie szkoda czasu lepiej go poświęcić na jakąś fuche i kupić koło jak należy.
hacker33
PostWysłany: Pią 11:11, 14 Lis 2014    Temat postu:

może się okazać że piasta jest za szeroka i nie wejdzie w wahacz
albo będzie za duża odległość między tarczą i zębatką i nie wciśniesz zacisku albo łańcuch nie będzie w jednej linii z przednią zębatką
zobacz też jakiej średnicy są tarcze hamulcowe do CRF, czy takiej samej jak KTM
bo dając koła od CRF musisz mieć tarczę hamulcową i zębatkę od CRF
najlepiej poszukać w necie czy ktoś takie coś zrobił
szaman108
PostWysłany: Pią 10:53, 14 Lis 2014    Temat postu:

To lipa Sad myślałem,że coś można pokombinować bez większej ingerencji.W kraju czyli w domu stoi frezarka i tokarka to by coś wykolowal a tak to nici z hybrydy.Czy podczas przeróbki trzeba coś robić z zaplataniem czy tylko same tulejki i dystanse?
henio12323
PostWysłany: Pią 8:27, 14 Lis 2014    Temat postu:

w crfach mało kiedy piasty siadały bo tam idą 2 łozyska przy zębatce.

ale do ktma nie podejdą bez większych przeróbek. gdyby łatwo podchodziły to by nikt nie płakał że piasty pękają ;D tylko by kupowali koła z japonców i po problemie
szaman108
PostWysłany: Pią 0:44, 14 Lis 2014    Temat postu: koła enduro

Do czego ewentualnie można je zastosować o co pytać,jak na razie to trzeba by zobaczyć dokładną fotę od strony zębatki czy piasta nie walnięta.A co najważniejsze podejdą do kata?

http://www.donedeal.ie/motorbikeextras-for-sale/crf-450-wheels-motox-motocross/7684842

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group