Autor Wiadomość
wójo
PostWysłany: Nie 20:18, 16 Lis 2014    Temat postu:

ewentualnie ustawiasz silnik tak zeby otwór skierowany był w dół, doprowadzasz do silnika sprezone powietrze (w 4t np przez odme) i podczas wszystkich operacji wiercenia czy gwintowania przepuszczasz powietrze w taki sposób zeby wydostawało sie tylko przez obrabiany otwór.
szaman108
PostWysłany: Nie 11:57, 16 Lis 2014    Temat postu:

Kiedyś pamiętam jak naprawiało się gwinty świecy w głowicach samochodów przed gwintowaniem wkładaliśmy damskie pończochy do cylindra przez otwór,po całym zabiegu wyciągało się delikatnie, praktycznie wszystkie wióry przyklejone były do pończochy.Wiadomo zawsze coś zostanie ale można zminimalizować obecność wiórów.
maciejk
PostWysłany: Nie 11:55, 16 Lis 2014    Temat postu:

A ew jest ktos z forum z 3 miasta co by to ogarnął ?
henio12323
PostWysłany: Nie 10:40, 16 Lis 2014    Temat postu:

znajomy robił takie cos tylko wszystko ostrożniej potem przepłukał olejem i gitarka była. zadnych opiłków nie miał na filtrach po następnej wymianie. helicoil to najlepsza opcja
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 8:35, 16 Lis 2014    Temat postu:

Jeśli sprężyna naprawcza helicoil to i tak rozbiórk silnika, bo wtedy wiercisz, gwintujesz i masz ten sam gwint a opiłki do środka nalecą. Ogólnie z lekka lipa...
maciejk
PostWysłany: Sob 22:30, 15 Lis 2014    Temat postu: Zerwany gwint. Korek do spuszczania Oliwy

Witam jak w temacie wymieniałem olej a raczej chciałem i odkreciłem korek razem z gwintem..Poprzedni wlaaciciel pewnie za mocno dokrecił, cóz mam poczać teraz koledzy ? Gwintowac co wiaze sie z rozbiorką silnika co niebardzo mi sie widzi czy skorzystac ze sprezynki tej naprawczej ? Lub kto na terenie gdanska mi to ogarnie ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group